Miniso 2Way Köpük Temizleyici (Spring Snow Facial Cleansing Mousse)

Mayıs 22, 2017 17 Comments A+ a-

Merhaba...

Şubat ayı başında canım İrem'ciğimle buluşmuş ve iki kozmetik çılgını bir araya geldiğinde ne yapar, sorusunun cevabını çok net bir şekilde vermiştik: alışveriş! O gün uğradığımız Miniso mağazasında hem satış temsilcisi çok ilgili hem ürünler ilginç hem de fiyatlar çok uygun olunca; birbirimize coşkuyu vererek bir kaç parça ürün satın aldık. Bugün anlatacağım Miniso 2Way köpük temizleyici (Spring Snow Facial Cleansing Mousse) de bu ürünlerden biri...


Miniso Spring Snow Facial Cleansing Mousse

Miniso 2Way köpük temizleyici; ciltteki gözenekleri temizlemeyi, ciltten fazla yağı uzaklaştırmayı ve cilde sahip olduğu nemi geri kazandırmayı vaadediyor. Gözenek görünümünü azaltmayı, yumuşak bir cilt sağlamayı, cildi sıkılaştırıp beyazlatmayı hedefliyor.
Miniso bir Japon markası ve cilt bakımında Korelilere ve Japonlara ne kadar güvendiğimi bilmeyen yoktur.


Miniso Spring Snow Facial Cleansing Mousse

Dürüst olmam gerekirse, ben bu ürünü sırf ambalajına dayanamayıp satın aldım. Ürünün plastik fırçalı bir başlığı var ve pompasından o plastik fırçaya ürün geliyor; böylece yüzümüze masaj yaparak temizlik sağlayabiliyoruz. Ancak, bu yöntem benim için hiç hayal ettiğim gibi pratik olmadı. Ürünün plastik fırçası portatif, yani fırçayı çıkarıp yıkayabiliyoruz, bu iyi düşünülmüş fakat; bu durum uygulama sırasında fırçanın sürekli yerinden çıkmasına da sebep oluyor. Fırçanın kılları çok yumuşak değil ama çok sert de değil; eğer sürekli başlıktan çıkmasaydı kullanabilirdim. Ben de çözümü, fırçayı başlıktan çıkartıp, ürünü ellerime (ya da kendi yüz temizleme aparatıma) alarak kullanmakta buldum.


Miniso Spring Snow Facial Cleansing Mousse
Miniso Spring Snow Facial Cleansing Mousse

Miniso Spring Snow Facial Cleansing Mousse; beyaz renkli, yumuşacık ve oldukça kremsi yapıda bir köpüğe sahip... Yüzüme sanki temizleyici değil de, yumuşacık bir krem uyguluyormuşum gibi hissettiriyor.


Miniso Spring Snow Facial Cleansing Mousse

Miniso 2Way köpüğün temizleme performansı ve yapısı bence gerçekten çok başarılı... Bir-iki pompa ürün tüm yüzümü temizlemeye yetiyor ve makyaj temizleyicimin artıklarını çok iyi temizliyor. Makyaj temizlemek konusunda da başarılı olan bu köpükle, eyelinerınızı bile temizleyebilirsiniz, ancak ben bu tarz ürünleri makyaj temizlemek için kullanmıyorum. Sadece; tek kat maskara sürüp, hiç makyaj yapmadığım günlerde makyaj temizleyici kullanma adımını atlayabiliyorum.


Miniso Spring Snow Facial Cleansing Mousse


Oldukça kısa bir içerik listesi olan Miniso 2Way temizleme köpüğü; methylisothiazolinane içeriyor. Bu maddeyi alerjiye yatkın kişilerin kullanmaması gerekiyor, eğer bu tarz bir durumunuz varsa aklınızda olsun; yoksa bu madde kanserojen değil. Yine de, çocuklarınızdan ve ergenlik dönemindeki gençlerimizden uzak tutmanız iyi olabilir. Aynı zamanda Peg'ler de içeren bu temizleyici; paraben, SLS içermiyor


Miniso Spring Snow Facial Cleansing Mousse

100 ml, pompalı, beyaz bir şişede satılan Miniso 2Way temizleme köpüğünün son kullanma tarihini şişenin altında okuyabiliyoruz. Ben bu temizleyiciyi, düzenli kullanımla 1,5 ay gibi bir sürede bitirdim. Kullandığım süre boyunca benim cildimde kızarıklık, kaşıntı gibi bir soruna sebep olmadı, gözlerimi yakmadı. Gözenek sıkılaştırma ve beyazlatma etkisini ise, gözlemleyemedim. Bir temizleyicinin bunları yapabilmesini de beklemenin anlamsız olduğunu düşünüyorum. Belli belirsiz, çok hafif bir kokusu olan bu temizleme köpüğü; cildimi temizleme performansıyla beni memnun etti.


Miniso Spring Snow Facial Cleansing Mousse

Miniso 2Way temizleme köpüğünü (Spring Snow Facial Cleansing Mousse) ve tüm Miniso ürünlerini, Miniso mağazalarından bulabilirsiniz. Mağaza listelerine online sitelerinden ve instagram hesaplarından ulaşabilirsiniz.

Sevgilerimle...

17 yorum:

  1. :-)) Blanacım hakikaten birbirimize baya bir gaz verdik o gün.. köpük daha doğrusu şişesi hakkında tamamen aynı düşünüyoruz canım o fırça hiç pratik değil ne yazık ki.. sen neyse ki bitirmişsin benimki daha duruyor :-((( sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem'cim keşke o başlık biraz kullanışlı olsaymış, çok güzel olurmuş :) Ben akşamları kullandım sürekli, zaten kolay bitiyor. Yapısını da sevdim :) Sevgiler canımcım <3

      Sil
  2. Temizleme etkisinden çok hoşlandım Blana'm ah o başlık da işe yarar olsaymış ya :) Çok öpüyorum canım😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapısını ben sevdim Gökçe'm ama o başlık efektif olmamış ne yazık ki! Ben de çok öpüyorum <3

      Sil
  3. Bunu ilk aldığında gözüme yakılmıştı direkt, tasarımı aldırmakta çok başarılı bir etmen �� Fırçası başlıkta sabit dursaydı keşke o kısma üzüldüm, hem sabit durmaması hem de içerikteki maddenin hassas cildi etkileyebileceğini söylemen risk almaya değmez dedirtti; ama yine de gönlüm kalmadı değil ��
    Acaba biz ne zaman Miniso'ya gideceğiz peki, bence en çok bunu kararlaştırmamız gerekiyor ����
    Emeğine sağlık Blanam,
    Öperim çok!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ambalajı direk ürünü aldırıyor Zeynuşum :) Fırçası hayal ettiğim gibi olmasa da ben köpüğün yapısını çok beğendim ama içeriğindeki aktif madde beni endişelendirmedi diyemem.
      Senin şu telaşlı dönemin bitsin, Miniso'dayız, zaten Kanyon ve çevresi bize adeta cennet :D Ayrıca da tehlikeli :)))
      Çok teşekkür ederim canım, kocaman öpüyorum <3 <3

      Sil
  4. gözenek ve beyazlatmaya etkisi olmaması üzücü ama dediğin gibi uygun fiyatlı ürünlerden bunu beklemek mantıksız =) yine de temizlemesini çok merak ettim, miniso ankaraya da açılsa keşke bir an önce =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evrim'cim ben temizlemesini baya beğendim, kalan kısım için zaten bir beklentim hiç olmadı :) Bence yakında gelirler, baya hızlı yayılıyorlar çünkü :) Sevgiler...

      Sil
  5. kuru ciltler için uygun değil sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuru ciltler için gayet uygun, ben oldukça memnun kaldım.

      Sil
  6. Bu ara en çok gitmek istediğim mağaza.Güle güle kullan sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Ambalajı gerçekten albenili!
    Başlığı söküp kullanmana bayıldım, tam da benim yapacağım şey :)
    Gözde bile kullanılıyor öyle mi? Güzelmiş Blanam.

    Nedense benim uzak doğu yazılarına karşı bir önyargım var, Çin'den dolayı herhalde, atmam lazım onu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ambalajı gerçekten kendini sattırıyor Dağınık'ım :) Gözde de kullanılabiliyor ama ben makyaj çıkarmada pek kullanmadım, bu tarz ürünleri hep temizleme amaçlı kullanıyorum.
      Çin konusunda çok haklısın ama Kore ve Japonları kesinlikle ayrı tutmak lazım. Öpüyorum <3

      Sil
  8. Ausem, ürünün ambalajı aldırıyor kesinlikle :) Fakat o başlığı hiç kullanamadım. Temizleme etkisini ve yapısını ise çok beğendim. Çok teşekkür ederim, öpüyorum <3

    YanıtlaSil
  9. Aslında, almana neden olan başlığının kullanışsız olması dışında her şeyi gayet başarılı duruyor :) Şu Miniso Ankara'ya açılırsa çok memnun olacağım ^_^ sevgiler Blana'cım!!

    YanıtlaSil
  10. Ambalajına vurulmamak elde değil Blana'mmm ne kadar güzel öyle :)) İyi bir şekilde temizlemesi ve alerji yapmaması güzelmiş, denemek isteyeceğim ürünlerden fakat Ankara'ya gelirse :D Çok öpüyorum canımın içiii <3 :))

    YanıtlaSil