New Well Terracota Blush-On Allık - 252 Numara

Eylül 25, 2017 12 Comments A+ a-

Merhaba...

Geçen yazki İzmir tatilimden kendime hediye olarak satın aldığım New Well Terracota Blush-On allıklarının 252 numarası, bugün blogumun konusu olacak. 

New Well allık

New Well açıkçası, benim pek tanımadığım bir marka... Geçen yaz, İzmir Kordon civarında gezerken karşıma çıkan Eve Shop mağazasına girmiş ve bir kaç ürünle birlikte, ilgimi çeken bu allığı da satın almıştım. 
New Well terracota allıkların, internetten araştırdığım kadarıyla dört rengi var. Bendeki rengi, 252 numara... Serideki tüm allıklar numaralandırılarak isimlendirilmişler. 

New Well allık

New Well Terracota Blush-On 252 numara, damarlı görünümlü; içinde yeşil, pembe, bakır tonlarını barındıran bir pudra allık... Yapısı alışık olduğum terracota pudralar gibi yumuşak değil, bayaca sert ve tozutmuyor. Yine, elimle swatchladığımda rengini görebilmek için 2-3 kez üst üste uygulama yapmam gerekiyor, fırçayla daha iyi anlaşıyor. Sık kıllı, küt yapılı allık fırçalarıyla uyguladığımda tek seferde istediğim miktarda ürün alabiliyorum. Ürünü hafif uygulayan allık fırçalarıyla ise, yine kat kat uygulama yapmak gerekebiliyor. 

New Well allık

New Well Terracota Blush-On 252 numara, renkleri birbirine karıştırılarak uygulandığında, gerçekten çok güzel, altın ışıltılı bir bakır rengine sahip... Simli ya da ışıl ışıl bir allık değil, ışıltıları bence çok zarif duruyor. Uyguladığımdaysa, daha satin bir yapıda görünüyor

New Well allık

New Well terracota allığı çok beğendiğim rengine rağmen, sık kullanamıyorum. Bu allık, benim cildimde homojen dağılmakta gerçekten çok güçlük çekiyor. Ürünü allık fırçamla uygulayıp, ardından sık kıllı bir pudra fırçasıyla dağıtıyorum ve hatta başka bir şeffaf pudradan yardım alıyorum. Homojen ve düzgün bir görüntü için, ürünü sabırla dağıtmam gerekiyor. Bu da, sabah 6:00'da makyaj yapan biri olarak, benim oldukça canımı sıkabiliyor. Ne kadar uğraşırsam uğraşayım da, yüzümde duruşundan tam olarak memnun olamıyorum. Allığın kalıcılığı ise, oldukça başarılı... Tam bir mesai gününü, bir miktar solsa da, kurtarıyor. 


12gr, pleksi bir malzemeden şeffaf bir ambalajda satılan New Well Terracota Blush-On oldukça hafif, çiçeksi bir kokuya sahip... Ürünün kapağı yerine iyi oturuyor ancak, ambalajı bana pek güven vermediğinden dikkatli taşınması gerektiğini düşünüyorum. Ambalajın arkasında ürünün son kullanma tarihini okuyabiliyoruz, ki bu en sevdiğim özelliklerinden birisi. Ayrıca, bu allık paraben içermiyor.

New Well allık

New Well Terracota Blush-On ve tüm New Well ürünlerine Eve Shop'lardan ulaşabilirsiniz. Fiyatları da oldukça uygun...

Sevgilerimle...

12 yorum:

  1. Allığın rengine bayıldım, gerçekten çok güzelmiş. 😍 New well hiç inceleme fırsatı bulamadığım bir marka. Dağıtma konusunda problemli olması ise heves kaçırıcı bir özellik, yine de rengi çok yakışmış sana. Güle güle kullan,
    Kocaman öperim!
    Zeynuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynuşum rengi çok güzel ama dağıtma sorunundan dolayı ben hiç kullanamadım bunu. Cilt tipimle de alakalı olabilir belki.
      Çok teşekkür ederim canım.
      Kocaman öpüyorum <3

      Sil
  2. paraben içermemesi güzel bir artı :)rengi de hoşmuş

    YanıtlaSil
  3. markayı ilk kez duydum ama rengi ve uygulanmıi hali güzelmiş canım =)

    YanıtlaSil
  4. bu kek e benzetilen allık değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu damarlı görünümde çok fazla terracota allık var. Siz hangisinden bahsediyorsunuz, bilmiyorum. Sevgiler...

      Sil
  5. Markayla daha önce tanışmadım Blana'mm ama allık sende şahane durmuş <3 Dağılırken uğraştırması can sıkabilir hızlı hazırlanma zamanlarında, harika bir inceleme olmuş yine canımın içi <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dağıtma derdi olmasa, allığın rengi gerçekten çok güzel Mary'im :) Çok teşekkür ederim, öpüyorum <3

      Sil
  6. Rengi çok hoşmuş ama dağılmayan allık benim için no-no-no....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kesinlikle aynı fikirdeyim Başak'cım :) Öpüyorum <3

      Sil