Yves Rocher Beaute Des Mains Hand Beauty Care (Soğuğa Karşı Onarıcı El Kremi)

Kasım 20, 2017 13 Comments A+ a-

Merhaba...

Kuru ciltli biri olarak ellerimle de derdim büyük... Özellikle kış gelip havalar iyice soğuduğunda ellerimde egzamalar, çatlaklar ve özellikle parmak aralarımdan itibaren yol yol yaralar oluşmaya başlar. Yves Rocher Beaute Des Mains Hand Beauty Care, soğuğa karşı onarıcı el kremi benim bu dertlerime büyük ölçüde deva olan bir ürün ve artık blogda yazmamın da zamanı geldi, diye düşünüyorum.

Yves Rocher soğuğa karşı onarıcı el kremi

Yves Rocher Beaute Des Mains Hand Beauty Care, organik arnika içeriyor. Altın çiçek diye bilinen arnika, yara iyileştirici özelliği ile tanınan bir bitki... Deriyi dış hasar oluştuğunda rahatlatıyor ve iyileştiriyor. Bu el kremi, elleri soğuğa karşı korumayı, yatıştırmayı, yıpranmış bölgeleri onarmayı hedefliyor. Cildi beslemek de vaadleri arasında bulunuyor.
Yves Rocher Beaute Des Mains Hand Beauty Care, soğuğa karşı onarıcı el kremini bundan iki sene evvel, evlilik hazırlıklarım sırasında keşfettim. İşten çıkıp gece geç saatlere kadar yeni evi temizlediğim için, ellerim her zamankinden daha perişan bir hale gelmişti. Yves Rocher satış danışmanı sürekli soğuk suyla uğraştığım ve ellerim çatlaklarla, yaralarla dolu olduğu için bana bu el kremini önermişti. Aralık başındaki düğünümüzde gerçekten sorunsuz, pürüzsüz ve güzel ellerim olmasını bu kreme borçluyum, desem, abartmış olmam.

Yves Rocher soğuğa karşı onarıcı el kremi

Yves Rocher Beaute Des Mains Hand Beauty Care; gerçekten oldukça katı kıvamda, hafif bitkisel kokulu, beyaz renkli bir el kremi... Yapısı asla akışkan değil, adeta katı bir yağ gibi... Dolayısıyla az miktarı iki elime de yetiyor. Yapısının katılığına rağmen, el üzerinde çok kolay dağılıyor, çok hızlı emiliyor ve şaşırtıcı bir şekilde yağlı bir his bırakmıyor. Yine, katı yapısından beklenmeyecek bir şekilde cilt üzerinde ağırlık yapmıyor, bir katman oluşturmuyor; uyguladıktan hemen sonra varlığını unutup çalışmaya devam edebiliyorum

Yves Rocher soğuğa karşı onarıcı el kremi

Yves Rocher soğuğa karşı onarıcı el kremi, çatlamış ve yara olmuş ellerimi hızlı bir şekilde onarıyor. Cildimi rahatlatıyor ve çatlaklardan dolayı oluşan gerginlik ve acıyı sakinleştiriyor. Bittikçe satın aldığım ve kışın yanımdan ayırmadığım bu el kremini düzenli kullandığımda ellerimde kuruluk ve buna bağlı hiç bir semptom yaşamıyorum. Ellerimin en çok zorlandığı kış aylarında sağlıklı ve güzel görünmesini sağlıyor. Etkisini hızlı kaybetmediği için, sürekli tazelemek zorunda da hissetmiyorum.

Yves Rocher soğuğa karşı onarıcı el kremi

Yves Rocher Beaute Des Mains Hand Beauty Care, kışın evden çıkmadan önce ve temizlik yapacağım zamanlarda kullandığım bir ürün, tırnak etlerim dahil olmak üzere tüm elime uyguluyorum. 
Yves Rocher soğuğa karşı onarıcı el kremi; gliserin, shea yağı, üzüm çekirdeği yağı, hindistan cevizi yağı, susam yağı ve arnika (altın çiçek) içeriyor. İçerik listesinin ortalarında silikon, sonlarında parfüm var. Paraben içermiyor

Yves Rocher soğuğa karşı onarıcı el kremi

50 ml plastik bir tüpte satılan Yves Rocher Beaute Des Mains Hand Beauty Care, yarı şeffaf ambalajıyla kalan ürün miktarını kontrol etmemize fırsat tanıyor. Tüpün kapağı sıkı kapanıyor ve ürünü kontrollü almak da oldukça kolay... Açıldıktan sonra 12 ay kullanım ömrü var. 

Yves Rocher soğuğa karşı onarıcı el kremi

Yves Rocher Beaute Des Mains Hand Beauty Care, soğuğa karşı onarıcı el kremi ve tüm Yves Rocher ürünlerini Yves Rocher mağazalarından ve online satış sitesinden bulabilirsiniz.

Sevgilerimle... 

13 yorum:

  1. Bu versiyonunu denemedim ama daha önce denediğim benzer bir versiyonunu fena bulmamıştım ben de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer versiyonunu annem pek seviyor Filiz'cim. Sevgiler...

      Sil
  2. evet kullanmıştım bunu güzel bir kremdi...:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sürekli kullanıyorum İrem'cim. Sevgiler...

      Sil
  3. Daha önce kullandığımı ve beğendiğimi hatırlıyorum bu kremi, içeriği de gayet güzelmiş :) benim son bir kaç senedir ellerimle ilgili sıkıntım olmuyor ilginçtir. Ama bu sene kış zorlu geçecek diyorlar, aklımda olsun :) Öptüm çok!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu krem bana çok iyi geliyor Başak'cım, her kış bir tüp bitiriyorum. Ellerim soğukta feci oluyor. Bu kış umarım böyle ılıman geçmeye devam eder de, ihtiyacın kalmaz. Öpüyorum <3

      Sil
  4. Etkileri çok güzelmiş. Bukadar başarılı olduğunu bilmiyordum. Annem için özellikle almak isterim, not aldım canım teşekkkür ederim❤Öpüyorum😚💞

    YanıtlaSil
  5. Bu kremi bende 1-2 sene önce kullanmıştım etkisi güzel ama kokusu bana çok yoğun gelmişti o nedenle sevemedim kendisini.Ama onun yerine tercih ettiğim nuxe el kremide şahane,aklında bulunsun.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu beni rahatsız etmiyor Selinay’cım, hatta ben kokusunu pek almıyorum😃 Nuxe a bu bitince bakayım. Teşekkürler, sevgiler...

      Sil
  6. bir dönem çok uzunca süre sadece bunu kullanmıştım el kremi olarak, çok severdim. bak şimdi hatırlattığın iyi oldu araya başka markalar girince unutmuşum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana o kadar iyi geliyor ki, her kış mutlaka alıyorum Evrim😊 çok sevgiler...

      Sil
  7. Annemin de egzamadan dolayı elleri çok kuruyup yara oluyor Blana'mm ona alayım bu kremi <3 Etkileri gerçekten güzelmiş, emeğine sağlık bitanemm :))

    YanıtlaSil