Blana ve Zeynuş'la Pp Point Kazanıyoruz-Günceleme Aralık 2017

Aralık 15, 2017 10 Comments A+ a-

Merhaba...

Zeynuşum'la birlikte burada başladığımız Project Pan'ımızın ilk güncelleme yazısını artık yazmanın zamanı geldiğine karar verdik. Temmuz başından bu yana beş ay geçti ve project pana başlarken listemde olanların ürünlerin bır kısmı bitti. Ben de, zaman sınırlaması ve bir kuralı olmayan pp mize yeni ürünler ekleyerek devam etmeye karar verdim. Hangi ürünleri bitirdim, listeme neler ekledim; hepsini tek tek yazacağım.


Pan project


İlk yazımızı okumayanlar için; Zeynuş'umla yaptığımız bu project pan ın bir kuralı olmadığını belirtmek isterim. Sadece, bitirmek istediğimiz kozmetiklerimizi ayırıyoruz ve onları sıkça kullanarak azaltmayı hedefliyoruz. Bir zaman sınırlamamız ya da sadece seçtiğimiz ürünleri kullanmak gibi kısıtlamalarımız yok. 
Ben kendimce, iki hafta pp ürünlerimi iki hafta farklı ürünlerimi dönüşümlü kullanarak ilerliyorum. Böylece hem elimdeki tüm ürünlerimi kullanmaya sıra geliyor hem de sıkılmamış oluyorum.


Pan Project

10 Temmuz'da project pan a başlarken seçtiğim ürünlerimi yukarıdaki fotoğrafta görebilirsiniz. Bunlardan, Pure Beauty bb kremi bitirdim; yaz mevsiminde bana koyu olan rengini de tolere edebildim. Yapısı zaten çok güzeldi. Essence Winter Glow far bazı da bitti, bu bir koleksiyon ürünüydü ve sanırım ülkemize hiç gelmedi. Açıkçası bir şey kaçırdığınızı söyleyemem, bu far bazını pek beğenmedim ve sırf elimde durmasın diye bitirdim. 
Cecile ballı maskarayı çok severek kullandım ve bittiğinde üzüldüm. Mis gibi bal kokuyordu ve kirpiklerimdeki etkisini de günlük olarak çok beğenmiştim. Essence Camouflage kapatıcı nihayet bitti, bu paleti ben bitirmekte çok zorlandım ve çok da sıkıldım. Maybelline Color Tattoo On and On Bronze ise, bayılarak kullandığım bir krem fardı; iki buçuk senede anca bitti. Elimde çok fazla krem far olmasa tekrar alırdım. 
Rimmel London 720 numara, nemli yapılı güzel bir nude rujdu; yazın bolca kullanarak bitirdim. Bu rujun kokusu beni çok rahatsız ediyordu ama dudaklarımı nemli tutması ve rengi güzeldi. Maybelline Shine Lipgloss 'u da çok memnun kalarak kullanıp bitirdim. Yapısı ve rengi gerçekten güzeldi. Catherine Arley kemik rengi farı göz makyajlarımda astar olarak kullanarak bitirdim, aşırı tozuttuğu için 5 gr olmasına rağmen kolay bitti. 


Pan Project

Max Factor Opulent Nudes far paletinde iki rengin dibini gördüm, bu paletin dokusu gerçekten çok güzel; tek kötü yanı panların küçüklüğü. Rimmel London Kate paletin aydınlatıcı renginin panı biraz daha büyüdü ve allık kısmını da bayaca çukurlaştırdım. Bu paleti iki senedir kullanıyorum, kendime ha gayret diyorum. Wet'n Wild Bare and Beautiful far paleti ise, gerçekten severek kullandığım bir ürün... Üç renginin dibini gördüm, bakır tonunu bitirmek üzereyim. 
Catrice Chocolate Nudes far paletimden sadece acı kahve far kalınca, onu depot ederek freedom paletime yerleştirdim. Bu farı günlük smoky makyajlarımda kullanıyorum ama koyu renk olduğu için pek kolay bitiremeyeceğim. Bu palet artık satılmadığı için blog linkini eklemiyorum ama arama kutucuğundan bulabilirsiniz. Mac Mineralize Skinfinish Light pudram ise, bu hafta biter sanırım. Loreal Eau de Rose far paletini bayaca sevdiğimi bu pp ile bir kez daha hatırladım. Tek rengini bitirmek üzereyim, kalan iki açık rengiyse bayaca azalttım. 


Pan Project

Gelelim listeme yeni eklediklerime...

Essence Berry me up allığı bu kış bolca kullanıp en azından azaltmak istiyorum. Kalıcılığı tüm gün sürmüyor ama yine de güzel. Ekka Kozmetikten satın aldığım freedom paletimi içlerinde 1-2 far kalmış paletlerimi depot ederek doldurdum. Böylece koca paletleri iki minik far için saklamaktan kurtuldum hem de ürünler elimin altında olmuş oldu. Bakalım ne kadarını bitirebileceğim. 
Mac Peaches allığım, ilk Mac allığım ve çok seviyorum. Project Pan'a sırf sık sık kullanayım diye koydum, bitmese de olur. Flormar Pixie Dust terracota farı senelerdir göz altı kapatıcımı sabitlemek için kullanıyorum. Çok amaçlı bu farı hem far hem aydınlatıcı hem de hafif uygulamayla pudra olarak kullanabilirsiniz. 


Pan Project

NYX Mineral Stick fondöten özellikle kış mevsiminde kuru ciltliler için bence şahane! Günlük olarak sıkça kullanıyorum ve çok memnunum. Revlon Color Stay fondötenin bendeki eski versiyonu, buff rengi... Hem yapısını hem kalıcılığını çok beğeniyorum. Dibinde çok az kaldı, bu kış bitsin istiyorum. Mac Studio Fix Fluid benim ikinci şişem... Bunun da dibinde çok az var, günlük olarak bence çok ağır bir fondöten ama gece makyajlarında kullanmayı seviyorum, güzel fotoğraf veriyor. Catrice Prime and Fine yeşil baz da, bu sene kıpkırmızı olan cildim için iyi bir tercih diye düşünerek pp de yerini aldı. Uzun zamandır da bende, bitse çok iyi olacak.


Pan project

Essence Glitter in the air likit metalik farı, yurtdışından büyük hevesle almıştım. Fakat hem elim gitmiyor hem de dağıtılması çok zor. Çok hızlı sabitlendiğinden dağıtılmıyor resmen. Elimin altında dursun, belki azalır dedim. Maybelline Age Rewind kapatıcıyı ikinci kullanışım, bence formülü yenilenmiş ve bu hali daha güzel olmuş. Günlük olarak arada kullanıyorum. 
Cosmed cc kremi haftasonları varla yok arası makyajlarımda kullanıp bitirmek için pp ye ekledim. Bendeki seyahat boyu ve light rengi... Fakat medium dark diyebileceğim kadar koyu... En açık ton buysa, koyusunu tahmin edemiyorum. Yapısı o kadar güzel ve o kadar kalıcı ki, rengi yüzünden cidden hayal kırıklığı oldu bu ürün. Güneş kremimle karıştırınca rengi bayaca açılıyor, o şekilde kullanıp bitireceğim. Wet'n Wild Bare it all, markanın elimde olan tek ruju... Rengi çok güzel ama yapısı bence kalın... Sırf ambalajından dolayı diğer renklerine hiç bakmamıştım. Bu vesileyle umarım bitirebilirim ama zor.


Pan Project

H&M Countess krem farı bana Zeynuş'um hediye etmişti. Rengi ve yapısı şahane, çok seviyorum. Kurumadan sıkça kullanıp bitirmek istiyorum. Maybelline Color Tattoo Creamy Beige ise, kullanılamaz hale gelmeden bitirmek istediğim bir far, bakalım başarabilecek miyim?! Loreal Super Liner Silkissime göz kalemini ise, bir umut pp ye koydum. Bu kalemlerin kahverengisini çok severek kullanıp bitirdim, yapısı yumuşacık ve çok kalıcı. Fakat, siyah göz kalemi hiç kullanmıyorum (neden aldım, bir muamma). 

Benim project pan raporum ve son durumum böyle... Yeni eklediklerimle birlikte listem bayaca kalabalıklaştı. Hayırlısı diyorum ve sizi Zeynuş'umun yazısını okumaya davet ediyorum. Onun güncellemesi ve yeni eklediği ürünleri buraya tıklayarak okuyabilirsiniz.

Sevgilerimle...

10 yorum:

  1. Ay Blana yaa, o kadar toz ürünü bitirmeyi nasıl başarıyorsun? ondan ona, ondan ona atlarken benimkiler bitmiyor ama sende de az yokmuş yani. Valla tebriks :) Kolaylıklar diliyorum, öpüyorum :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak’cım bir süredir senden kopya çekerek, iki hafta pp iki hafta başka ürünlerimi kullanabileceğim makyaj çekmecesi hazırlıyorum ve öyle ilerleyeceğim. Bakalım nasıl olacak😍 Ben bir paleti alıp aylarca kullanabildiğimden toz ürün bitirebiliyorum ama sonra da kalan 153663733892 tane elleyemediğim paletime üzülüyorum😂😂 Öyle bir delilik işte😂😂😂😂
      Teşekkür ederim canım, kocaman öpüyorum💐

      Sil
  2. Balanacım baya baya yarılamışsın hatta geçmişsin bile devamı da kolaylıkla gelsin inşallah sevgiler canım öpüyorum .-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim İrem’cim😊 Öpüyorum çok💐

      Sil
  3. Ya bayılıyorum bu bitirme projelerine ,çok heves ediyorum . Bende başlayacağım ,yani umarım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birlikte olunca daha keyifli oluyor Yasemin Hanımcım, siz de gelin aramıza😊😊 Çok sevgiler💐

      Sil
  4. Blanam cidden tebrikler çok güzel bir performans sergilemişsin; keşke bana da gizlice gelip kozmetiklerimde çukurlar yaratsan, ben de sevinsem ben yaptım diye gariban gariban fgkfljjh
    Max Factor ve Loreal farlar gerçekten çok güzeller, insan severek kullanınca bıkmaz kolay kolay. <3
    Flormar pixie dust farı çok merak ettim ama hiç deneyemedim; biraz daha küçüğünü satsalar da bitirebilirim diyerek alsam.
    Yalnız Revlonun aynı seriden iki farklı rengini çok farklı sebeplerle pp'ye eklememiz adeta ibretlik! Revlonu bu başarısından ötürü kutluyorum!
    PP'mizle çok memnunum gerçekten, rahat rahat yapmanın, kısıtlanmamanın; üstüne de ürün bitirmenin keyfi başka güzel!
    Tekrardan muvaffakiyetimzin bolluğunu diliyorum.
    Öperim kocaman!
    Zeynuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynuşum,benim senden farkım sadece her gün makyaj yapmam; dolayısıyla senden önce çukur oluşturuyorum😊 Ama arada gelip senin paletlere de el atma fikri hiç fena değil😂😂
      Far paletlerimi pp için iyi seçmişim, günlük olarak istediğim her tonda renk oldu elimde ve pek sıkılmıyorum böylece. Ama Max Factor paletleri mutlaka mıncıklamalısın, yumuşacık ve pigmentliler👌🏻
      Revlon’u ailecek tebrik ediyoruz valla, yaşadığım o şoku hala unutamıyorum😱🙈
      Bu pp cidden güzel oldu, pp yaptığımı bile unuttum çoğu zaman. Hem ürünler bitiyor hem yenilerimi kullanıyorum.
      Sonsuza kadar sürmesi dileğiyle ihihiihi😂😂
      Öpüyorum kocaman❤️❤️

      Sil
  5. İyice gaza geldim yazınla Blanacım, evdeki Inglot freedom paletin içerisine ben de tek tük kalmış farları doldursam, sıralı ürünleime başka eklenecek var mı, bir kere daha kontrol etsem, elimdekileri bitirsem de yenilerini eklesem, gözlerim faltaşı :)
    Yeni ürünlerin de hakkından geleceğine eminim, Max factor ve loreal far paletlerini birkaç ay içerisinde bitirirsin kesin, şimdiden tebrikler tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlknur’cum valla project pan kraliçesi sensin! Biz de sayende bu durumu sistemli hale getirebildik😊
      Bu freedom palet olayı valla çok iyi oldu. Hem koca paletleri saklamaktan kurtuldum hem de ürünler elimin altında oldu, tavsiye ederim😍
      Ürün bitirmek cidden keyifli!
      Çok teşekkür ederim, öpüyorum çok💐💐

      Sil