Golden Rose Total Cover 2in1 Foundation&Concealer

Şubat 19, 2018 8 Comments A+ a-

Merhaba...

İki hafta boyunca her gün çeşitli şekillerde kullanıp hakkındaki düşüncelerimden emin olduktan sonra artık yazmaya karar verdiğim Golden Rose Total Cover 2in1 Foundation&Concealer bugün blogun konuğu...

Golden Rose Total Cover

Golden Rose Total Cover fondöten; kapatıcı ve fondöten bir arada olan bir ürün olduğu için, hem yüze hem göz altlarına uygulanabiliyor. Tam kapatıcı (full coverage) ve uzun süre kalıcı (longwear) iddiasıyla piyasaya çıkan bu fondöten; tüm cilt kusurlarını, lekelerini, göz altı morluklarını kapatacağını iddia ediyor. Yağ içermiyor ve kolayca uygulanıp ciltte ağırlık hissi oluşturmayacağını vaadediyor. E vitamini ve SPF 15 içeriyor. 

Golden Rose Total Cover

Toplam 8 rengi bulunan Golden Rose Total Cover 2in1 Foundation&Concealer'ın bendeki rengi, serinin aynı zamanda en açık rengi olan 03 Almond... En açık renk olmasına rağmen, benim gibi gerçekten beyaz tenliler için çok koyu olan 03 numara, sarı alt tonlu bir renk ve benim tenimde oldukça turuncu duruyor. 

Golden Rose Total Cover

Bu fondötenle ilgili en büyük sıkıntım rengi olduğu için, fondöteni kullanabilmek adına çeşitli Zihni Sinir yöntemleri geliştirdim. Hepsinden kısa kısa bahsedeceğim. 
Öncelikle, Golden Rose Total Cover fondöten iddia ettiği gibi, tam kapatıcı bir ürün... Çok ciddi yara izleriniz ve sivilce lekeleriniz yoksa, tüm kusurlarınızı tek başına kapatabilir. Buna rağmen yapısı oldukça ince, ciltte tabaka şekinde durmuyor fakat; benim cildim için yapısı ne yazık ki kuru. Benim gibi kuru ciltliler kullanmadan önce çok iyi nemlendiriciler kullanmalılar fakat, normalden yağlıya cilt tiplerinin bu fondötenin yapısıyla iyi anlaşabileceğini düşünüyorum. Tek başına kullanıldığında kalıcılığı da hiç fena değil... Aslına bakarsanız, Total Cover fondöten bu açılardan vaadlerinin büyük kısmını gerçekleştiriyor. 

Golden Rose Total Cover

Benim çok kuru cildimdeyse, yapısından dolayı mimik çizgilerime doluyor; özellikle burun kenarlarımda ve dudak çevremde pul pul bir görüntü oluşturabiliyor. Göz altı kapatıcısı olarak ise, ince yapısı sayesinde çok kolay uygulanıyor fakat, bence sabitlenmesi gerekiyor. Bu durum da, o kuru görüntüyü pekiştiriyor. En kolay uygulamayı nemli bir süngerle yaparken, sık kıllı fondöten fırçalarıyla da başarılı sonuç elde ettiğimi söylemeliyim. Fondöteni yaymak gerçekten kolay ve içeriğindeki silikondan dolayı kuru yapısına rağmen beni hiç uğraştırmıyor. 

Golden Rose Total Cover

Golden Rose Total Cover fondöteni ben, fondötenin rengini kendi ten rengime ve alt tonuma yaklaştırabilmek için, çeşitli bazlarla karıştırarak kullandım. Bu fondöten çoğu bazla iyi anlaşıyor, bazlarla karıştırıldığında ayrışmıyor, yapısı tamamen değişmiyor. Bu açıdan Golden Rose bence iyi iş çıkarmış. Bu fondöteni Missha lila kapatıcıyla, Nyx mavi bazla, Becca lila bazla, Chanel aydınlatıcı bazla ve Becca opal aydınlatıcıyla karıştırarak farklı günlerde kullandım. 

Golden Rose Total Cover

Kendi ten rengim için genellikle 1 pompa fondötene karşılık 3 pompa baz/aydınlatıcı kullanmak yeterli geldi. Bu oranla da fondöten cildime koyu kaldı fakat, idare edebildim. 
Golden Rose Total Cover Fondöten yapısını en iyi Nyx mavi bazla korurken, Missha lila kapatıcıyla karıştırdığımda çok daha sağlıklı bir bitişe sahip oldu. Le Blanc de Chanel ile cildimi daha da kuru gösterdi çünkü, Chanel'in bu aydınlatıcı bazı pudralı. Becca opal aydınlatıcı ile hiç fena olmazken, Becca lila bazla tüm özelliğini kaybetti. Dolayısıyla bence, Total Cover bir miktar ve kremsi yapılı bazlarla çok iyi anlaşırken, süt kıvamında akışkan bazlarla da güzel bütünleşse bile kapatıcılığını ve kalıcılığını yitirebiliyor

Golden Rose Total Cover

Golden Rose Total Cover 2in1 Foundation&Concealer cilde gayet güzel sabitleniyor ve en beğendiğim özelliklerinden biri telefon ekranına neredeyse hiç bulaşmıyor olması. Başka bir ürünle karıştırıldığında bu özelliğini yitirdiğini söylememde yarar var. 
Golden Rose Total Cover fondöten 30ml ve 6.5 ml olarak iki boyda satılıyor. Bendeki 6.5 ml olan küçük boyu... Golden Rose'u ürünlerin küçük boylarını da piyasaya çıkarttığı için tebrik etmek lazım; bu sayede küçük boyları alıp deneme şansımız oluyor. Şahsen, ben büyük boyunu cesaret edip satın alamazdım, yerli markalarda ne yazık ki, sürekli renk sorunu yaşıyorum. 

Golden Rose Total Cover

Fondötenin pompalı ambalajı şeffaf ve ürün azaldıkça alttaki piston yukarı itiliyor. Büyük boyu da umarım böyledir, çünkü pistonlu ambalajlarda ürün ziyanlığı olmuyor. 
Açıldıktan sonra 18 ay kullanım ömrü olan Total Cover fondöten, yukarıda da belirttiğim gibi silikonlu bir ürün ve iddia ettiği gibi yarı mat bir bitişe sahip... Eğer gün içerisinde parlama problemi yaşıyorsanız belki, bir-iki kez bu duruma müdahale etmeniz gerekebilir. Bu fondötenin parlamayı engelleme vaadi yok. Golden Rose Total Cover fondötenin paraben ve bht içermediğini de eklemeliyim. 

Golden Rose Total Cover

Golden Rose Total Cover 2in1 Foundation&Concealer ve tüm Golden Rose ürünlerini markanın mağaza ve kiokslarından, online satış sitesinden ve Golden Rose standı bulunan çeşitli kozmetik marketlerden bulabilirsiniz.

Sevgilerimle... 

8 yorum:

  1. ufak boy çıkması dediğin gibi iyi oldu Blanacım bu fondöten anlattığın şekilde benim cildime tam uyacak gibi sanki ama elimde çok fondöten var bir de Golden Rose'un fiyat politikasını çok artmış buluyorum o yüzdem son zamanlarda oje hariç hiç bir şey almadım. güle güle kullan :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mini boylar ürünleri denemek için çok iyi oldu İrem'cim. Teşekkürler, çok sevgiler..

      Sil
  2. Blana'cım, tam bir araştırmacı blogger yazısı, şahane olmuş! Yalnız, 03 Almond'ın en açık renk olduğundan emin misin diyecektim ki kendi sitesinde de 03'ten başlıyor. 01 ve 02 varsa yalnızca Avrupa'ya gönderiyorlar demek ki... Yine yazacağım, Hoola Lite'ın kapış kapış gittiğimiz ülkemiz için yanlış bir marka stratejisi :) Yazından yola çıkarak benim kuru/nemsiz cildimle de anlaşamayacağını varsayıp kendisini es geçiyorum :) Teşekkürler kuzum, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım ben de satın alırken acaba minik boyların renk skalası mı dar diye siteden kontrol etmiştim :) Fakat ne yazık ki, 03 en açığı en azından ülkemiz için. Yerli markalar açık renk fondöten mi yapamıyor, insanımızın ten renginden mi bihaberler bilmiyorum. Bu fondöten bizim cilt tipimiz için uygun değil bence, es geçmekle doğru karar verirsin. Çok merak edersen bendekini sana yolarım zaten, bu renk bence sana da koyu :-/ Öpüyorum kocaman <3

      Sil
  3. Blanacım lütfen bu fondöteni bana ver de lise makyajıma tbt yapabileyim akdkfldldlflfk
    Bu mükemmel fondöten renkleri yüzünden simyacı olduk adeta, onla karıştır bunla karıştır; çok teşekkür ederiz. Belki bir gün altın yapmayı keşfederiz akdkflfl
    Bu yazıda tek olumlu ve takdire şayan şey ufak boy ürünlerin olması, ruj konusunda da bunu yaptı Golden Rose, o da çok iyi kesinlikle.
    Emeğine sağlık Blanam,
    Kocaman öpüyorum!
    Zeynuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahajdahskfsklf ben haziran buluşmamıza getireyim bunu sana Zeynuşum, adeta nostalji olur :D Ben alıştım artık kat katıştır olmadan uzun süredir yüzüme bir şey uyduramıyorum zaten :))
      Golden Rose minik boyları piyasaya sürerek şahane bir iş yaptı bence de.
      Çok teşekkür ederim canımcım, çok çok öperim!

      Sil
  4. guzel yazi elimdekiler bitince bir bakayim bem de mineral note fondoteni cok sevdim ikincisini siparis ettim oneririm

    YanıtlaSil