Hüsranla Sonuçlanan Dermoskin Medobiocomplex-K ve Biotin Şampuanı Deneyimim

Ağustos 15, 2015 9 Comments A+ a-

Merhaba...

Yaklaşık 15 gündür düzenli kullanmakta olduğum Dermoskin Medobiocomplex-K ve Biotin şampuanıyla ilgili yorumlarımı artık yazabileceğime karar verdim.
 


Saçlarımın dökülmesinin nirvanaya ulaştığı anda, profesyonel bir tavsiye de alarak bu ürünleri kullanmaya başlamıştım ve buradaki yazımda da paylaşmıştım. 

Ne yazık ki, özellikle şampuandan arkama bile bakmadan kaçmış bulunuyorum. Tabletlerin 15 günde bir faydası olmayacağını düşünüyorum ancak, şampuandan o kadar çektim ki, tabletleri de bıraktım. 

Şampuanı uygulayıp, tarif edildiği gibi parmak uçlarımla masaj yaparak 2-3 dakika bekletip, duruladım. Danıştığım dermatolog, saç yıkama düzenimi bozmamamı, saçlarımı ne sıklıkla ve kaç kez şampuanlıyorsam aynı şekilde devam etmemi söylemişti. Öyle de yaptım.

Sonuç bende tam bir kabus oldu :-( Zaten çok kuru olan saç derim iyice kurudu. Öyle ki, kocaman pullar ve kabuklar oluştu. Şampuanın uygulandığı her yer yanık gibi kıpkırmızı ve kaşıntılı-acılı bir hal aldı :-/ Yandan şakaklarımı görenler, sana ne oldu diye sormaya bile başladı ki, nasıl belirgin olduğunu siz düşünün. 

Şampuanı bıraktığımdan beri, saç derimdeki o yaralar iyileşmeye başladı çok şükür :-( Kızarıklıklar geçti ve kaşıntılı acı da kayboldu. Sadece kabuk bağlamış yara görüntüsü kaldı. Bir haftaya bu da toparlanır umarım. 

Saç dökülmemde hiç bir değişiklik yok tabiki, en azından saçlarım hala duruyor diye seviniyorum.

Muhakkak memnun kalanlar olmuştur bu üründen ancak ben bir kabus yaşadım. İçeriğindeki ürünlerden birine alerjim mi vardı, bilemiyorum. Olabilir...

Bir daha kafamı çevirip bakmam şahsen :-/ 

Normal saç rutinime geri döndüm. Ev yapımı, badem yağı, hint yağı ve E vitamini karışımdan oluşturduğum saç maskemi uyguluyorum tekrar. Haftada bir gün de hindistan cevizi yağını sürüyorum. 

Benim bu ürünle ilgili deneyimlerim bunlardı malesef....

Saç dökülmesi için sizin uyguladığınız ve başarılı olduğunuz bir yöntem var mı?

Sevgiler...

9 yorum:

  1. Ben dökülen yere saç derime kanatmadan çizik atıp sarımsağı ortadan kesip saç derime sürdum. Bunu iki kez yaptım. Yarım saat en az durdum. Baktım 1-2 hafta sonra saçlar sıklaştı. Bi deneyin derim:)

    YanıtlaSil
  2. Hafta sonları deneyebilirim sanırım :-) Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar, Bizde şimdilerde eşimde Loreal serioxyl denser hair i deniyoruz saç dökülmesi için. Çok methettiler, tecrübe edelim memnun kalırsak size de tavsiyede bulunurum.
    Bu arada ilkten sona kadar tüm yazılarınızı okudum. İlk yazınızda size kırmızı rujlar aldıran bey midir nişanlınız çok özel olmazsa :) Merak etmedim değil hani :) Herşey gönlünüzce olsun...
    Benim tutkum sayesinde tanıdım, tasarımınız şahane olmuş, hemen takibe aldım, ilginizi çekerse benim de şirin bir bloğum var beklerim.
    Kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba... Faydasını görürseniz ben de denemek isterim, şu an dökülmem durdu ancak dönem dönem oluyor yine.
    Evet bana o kırmızı rujları aldıran bey şu anda eşim. Kendisi kırmızıdan nefret eder, bense çok severim. O rujlar da aramızdaki tatlı sert bir atışmadan dolayı alındı :-)
    Zaman ayırıp tüm yazıları okuduğunuz ve uzun uzun yorum yazdığınız için çok teşekkür ederim. Çok mutlu ettiniz :-) Bir haftadır yüksek ateşle yatıyorum, toparlar toparlamaz sıklıkla burada olacağım.
    Ben de hemen sizin bloğunuza bakıyorum.
    Candan sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geçmiş olsun. Allah şifalar versin.
      İnanın tahmin ettiydim o kişinin eşiniz olduğunu :) İçime doğan gerçek mi diye sormak istedim. Allah ömrünüzün sonuna kadar çoook mutlu olmanızı ve herşeyin gönlünüzce olmasını nasip etsin.
      Sık sık görüşmek dileğiyle.
      Sevgiler..

      Sil
    2. Doğru tahmin etmişsiniz, temiz kalbinize doğmuş demekki :-) Güzel dilekleriniz için çok teşekkürler.. Sıklıkla görüşmek dileğiyle... Sevgilerimi gönderiyorum

      Sil
  5. Ben dökülme sorunu yaşıyordum ara ara iyi gelen sampuanlar keşfettim Yves Rocher,Loft organik gibi ama şuan vitamin alıyorum ayrıca Prozinc kullanıyorum çok ama çok memnunum.Size tavsiyem önce bir kan degerlerinize baktığın sonrasında da Prozinc'e bir şans verin☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim dökülmem sanırım strestendi. Çünkü, düğün bitti, benim saç dökülmesi de bitti :-) Bu sene vitamin desteği almaya başladım, vücudumu biraz daha kuvvetlendirmek için. Haklısınız, ne kadar sağlıklıysak, saçlarımız da o kadar güçlü oluyor.
      Yorumunuz için teşekkürler...

      Sil
  6. Ben medobiokomplexi sampuanıyla birlikte 4 aydır kullanıyorum en az 6 ay kullanılması gerekiyor zaten etki etmesi için saçıma sürmedigim yağ içmedigim vitamin biotin kalmamıştı ama kıl gibi saçlarımı harika bi şekilde uzattı ve uçları hayatımda ilk defa parlak ve kırıksız ben çok menunum hatta hiç bırakmak istemiyorum 😊

    YanıtlaSil