Flormar Silk Matte Liquid Lipstick - 02 Fall Rose

Kasım 21, 2016 57 Comments A+ a-

Merhaba...

Bir süredir beni okuyorsanız, mat rujlarla aramın hiç iyi olmadığını bilirsiniz. Her ne kadar altına lipbalm uygulasam da, bir mat ruju dudağımda tutabilme sürem en fazla iki saattir. Flormar, Mat Etki serisini çıkarttığında, dolayısıyla  bu seriyi çılgınlar gibi merak ettiğimi söyleyemeyeceğim. Ancak, hem Başak hem de İrem Hanım serinin likit matlarının yapısının, denedikleri en iyi formüllerden birine sahip olduğunu söyleyince, bir cesaret yakaladığım ilk indirimde serinin 02 numarası olan Fall Rose rengini satın aldım. Bugün, bu likit mat rujla ilgili düşüncelerimi yazıyorum.

https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Flormar, bu rujların kremsi likit dokusu ve içerdiği yağlar ile dudakların kurumasını önleyip, kolay uygulama sağlayacağını söylüyor. İlk kez bir mat likit ruj ile ilgili bu iddialara katılıyorum. Altına bir lipbalm uygulayıp kullandığımda, ilk kez bir mat ruju tüm gün dudaklarımda tutabildim ve sonrasında yine ilk kez dudaklarım deri değiştirmedi.

https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Ben, mat bir ruju (altında bir lipbalm ile) iki-üç saatten fazla dudaklarımda tutamıyorum. Bu durum likit matlarda çok çok daha kısa... Cildim gibi, dudaklarım da çok fazla kuru... Ne yaparsam yapayım; sonrasında oluşan dudak çatlamalarının, soyulmalarının ve çatlamaya bağlı yaraların önüne geçemiyorum. Dolayısıyla da, mat rujlar benim uzak durduğum bir ürün grubu...

https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Flormar Silk Matte likit ruj ise, dudaklarıma zarar vermeyen, fazladan kurutmayan, sonrasında bana sorun yaratmayan, bugüne kadar denediğim, bu özellikte tek ürün... Zeynep’in hediye ettiği Lola Bomb lipbalm ile birlikte, tüm gün rahatlıkla kullanabiliyorum.

Serinin yanlış hatırlamıyorsam, 8 rengi var. Bendeki 02 Fall Rose, benim dudak rengime çok yakın bir ton... Benim gibi, günlük olarak nüde tonlarında rujlar tercih ediyorsanız, Fall Rose’yi sevebilirsiniz. Fall Rose, içinde kahvelik bulunduran bir gül kurusu rengi... Benim dudaklarımı bir-iki ton kadar belirginleştiriyor ve çok doğal duruyor.

https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Ruju uygulamak bence oldukça kolay... Sünger, çok büyük olmayan bir aplikatörü var ve aplikatöre yeterli miktarda ürün geliyor. Kontrollü uygulama yapabiliyorum. Rujun kremsi ve yumuşak bir yapısı var ve tek katta istediğim opaklığı sağlıyor. Kuruyup matlaşması çok uzun sürmüyor ancak, uygularken hata yaparsam da düzeltmeme imkan tanıyor. Uyguladıktan sonra bir süre yapış yapış bir his kalıyor ancak, bir süre sonra bu his kayboluyor. Bu rujla ilgili söyleyebileceğim tek olumsuz şey de, sanırım bu. Ben bu durumu hiç dert etmiyorum.
Rujun kalıcılığı ise, benim standartlarıma göre oldukça iyi... Fakat; tüm gün çıkmayan, dudağa yapışıp kalan likit matlardan değil... Dürüst olmam gerekirse, o yapı bana zaten biraz korkutucu geliyor, istediğim an rujumu çıkartamayacağımı düşünemiyorum.


Flormar Silk Matte, Fall Rose, yağlı bir şey yemediğim sürece dudaklarımdan tamamen silinmiyor. Rahatlıkla bir şeyler içebiliyorum. Silindiğindeyse, bendeki rengi tazelemek hiç sorun olmuyor. Dudak içlerimden silinmeye başladığı için, üzerinden kolaylıkla geçiyorum ve bu kötü bir görüntü de oluşturmuyor. Tamamen çıktığındaysa, garip bir şekilde, sanki bir dudak kalemiyle dudaklarımı çerçevelemişim gibi bir görüntü kalıyor ve o şekilde iç kısmı doldurmam da gayet kolaylaşıyor.

https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

4,5 ml miktarı olan bu likit mat rujlar, benim gibi fazlaca dudak kuruluğu yaşayanlar için çok iyi bir alternatif olabilir. Benim aklımda bir de, 05 Autumn Timber var. Hala inceleme fırsatı bulmadıysanız Flormar’ın Mat Etki koleksiyonundan çıkan Silk Matte rujlara göz atmanızı öneririm.


Sevgilerimle...

57 yorum:

  1. Yapısını sende beğendiysen 3'lü konseyde onaylanmışsa tamamdır :)) Biraz Pastel 20 ile 15 arası bir ton sanırım. Dudaklara bakım yapan en ideal marka bence Lancome *.* Kesinle kurcala standını :* Eline sağlık canım benim,öpüyorum kocamaan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nisa, ilk kez bir mat ruju tüm gün kullanıyorum, hayaldi gerçek oldu. Evet tam dediğin tonlarda, mağazada bak mutlaka... Lancome deme, alışveriş yapmamam lazım :)) Teşekkürler canım, öpüyorum ben de <3 <3

      Sil
  2. Çok yakismis renk. Ben zaten mat ruj hastasiyim. Flormarin almadım ama hiç başka markaların var. Bunu da denemek lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nilgün Hanımcım <3 Bu seriye de, satıştan kalkmadan bir bakın. :)

      Sil
  3. Silk Matte my love demek istiyorum! Biliyorsun bu rengi ben de aldım ve gerçekten seride kaç renk varsa hepsini toplayasım var! Güle güle kullan Blana'cım, senin de memnun kalmana çok sevindim!!! Öpüyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım kesinlikle, my love too diyorum :D Ben autumn timberı da istiyorum :) Gerçekten dediğiniz kadar varmış. Teşekkür ederim, öpüyorum kocaman <3

      Sil
  4. Aman allahım renk harikalar harikası ya bayıldııımmmmmm <3 Çok güzel yakışmışda maşallah :) Rengini göründüğü gibi vermiş olması da güzel bazıları evrim geçiriyo dudakta :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübracım, rengi çok güzel cidden ve yapısı da şahane!.. İndirimde de daha bir şahane oluyor, aklında olsun :) Evet, bazı rujlar dudakta değişiyor ama bu bende öyle olmadı. :)

      Sil
  5. bence muhteşem bir renkmiş, çok da yakışmış sana =) bu seriye bakmadım mağazaya gittiğimde bilerek, kendimi kaybederim diye çünkü elimde çok mat ruj var =) ama yapısı bu kadar iyiyse mutlaka bakacağım. eline salık, mutlulukla kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evrim, bak mutlaka bence seri satıştan kalkmadan çünkü yapısı gerçekten çok güzel, ben çok beğendim. İlk kez mat ruj kullanıyorum yani şaka gibi :) Çok teşekkür ederim canım, öpüyorum <3

      Sil
  6. Silk matte serisini henüz inceleme fırsatım olmadı Blana'm alışverişten kaçmaya çalışsam da yılbaşında vurgun yapıcam sanırım :D Rengi çok güzel ve sana da çok yakışmış bitanemmm <3 Gül kurusu rujları günlük hayatımda kullanmayı ben de çok seviyorum, not ettim Blanaamm öpüyorum çok <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mary'im bu seriyi ben çok sevdim, bu ton sana da çok yakışır. Ay benim artık bir durmam lazım, mukayyet olun bana :) Çok teşekkür ederim canım benim, ben de öpüyorum <3

      Sil
  7. Blana'cığım beğendiğine çok mutlu oldum güle güle kullan..:-)) en güzel renklerden birini seçmişsin çok takışmış sana ben de acilen sunset rengini istiyorum bu serinin :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem Hanımcım, ben teşekkür ediyorum. Başak ve sizin sayenizde mat ruj kullanıyorum, pek mutluyum :) Ben de autumn timberı istiyorum ama sunset de pek güzeldi, haklısınız :)) Hep beraber güle güle kullanalım <3 <3

      Sil
  8. aynı şeyleri birebir düşünüyoruz. mat rujlardan daha önceki deneyimlerimde resmen dudağım şekil değiştiriyor soyuluyordu ama bunun yapısını ben de çok sevdim.
    güzel günlerde kullanın
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevda sorma, çok hevesleniyordum ama sonrasında perişan oluyordum ben de :-/ Senin gibi bu serinin yapısıyla anlaşabildim. Hep beraber kullanalım. Sevgilerimle...

      Sil
  9. Ama gerçekten renk enfes ve çok yakışmış sana da, bayıldımmm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Yalnız PP yi bozup, sana yakalandım bu sayede ^^

      Sil
  10. Rengi çok güzelmiş. bende dark Violet rengi var. İlk sefer de rengi oturmuyor bir kaç kez üst üste sürdüğümde de dalga dalga görünüyor :( O yüzden pek sevmedim. Açık renklere şans vereceğim en kısa zamanda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki, renk tonlarına göre duruşu değişiyor, koyu renklerinde aklım vardı. Bu bilgi çok iyi oldu, denemeden almayım. Bendeki ton tek katta opak ama üst üste uyguladığımda da sorun yaşamıyorum. Çok teşekkür ederim bilgi için... :)

      Sil
  11. Henüz almadım ama ben de birkaç rengini alacağım en kısa zamanda. Teşekkür ederim faydalı paylaşımın için ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapısını çok sevdim, umarım sen de beğenirsin :) Ben teşekkür ederim güzel yorumun için <3

      Sil
  12. Çok çok yakışmış Blanam, Mağazada testerının dibini sıyırmasaydık ben de bendeki duruş ve rengini daha bir anlayabilecektim ama aklım asıl diğer gösterdiğin rujda kaldı, yapısı harikaydı!
    Güle güle kullan Lola Bomb'ını canım benim! Yaşasın Likit Mat Ruj kullanabilen Blana!
    Öperim çokk! <3
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep'cim çok teşekkür ederim. Mağazada baktığımız ruj benim de aklımda ya, hatta şu an indirim varken kendimi çok zor tutuyorum :)
      Lola Bomb'ım kıymetlimis oldu benim için :) Kullanıyorum likit matları, yaşasın <3 <3
      Ben de kocaman öpüyorum <3

      Sil
  13. Blanacim nasil yakismis 😊. Renk çok güzel çok begendim.

    YanıtlaSil
  14. Hem renk hemde yapı olarak en sevdiğim likit mat rujlarım arasında diyebilirim.Size de çok yakışmış,güle güle kullanın ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk kez mat ruj kullanabilmenin saadetini yaşıyorum Filiz Hanımcım, sizde de çok güzel duruyorlar <3 Çok teşekkür ederim <3 <3

      Sil
  15. It is a lovely color <3

    ohladymania.blogspot.com

    .

    YanıtlaSil
  16. Instagramdan geldim, duruşunu merak etmiştim :) Çok yakışmış, güle güle kullan. Dediğim gibi Flormar'ın son çıkardığı ürünleri çok beğenir oldum.
    Sevgiler,
    renklidosyam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seher, çok teşekkür ederim :) Ben de bu serisini çok beğendim.
      Sevgilerimle...

      Sil
  17. Rengi çok beğendim yapısıda harikaymış tam bir mat :) blogunuzu yeni keşfettim takipteyim:) benim bloguma da beklerim.

    https://makyajderyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bu seriyi ben çok beğendim. Bende size uğrayacağım :)

      Sil
  18. Tüm juriden gecmis ben de ilk firsatta geldigimde bakayim buna güle güle kullan canimcim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Zey :) Umarım geldiğinde seri hala satılıyor olur ve sen de seversin <3

      Sil
  19. Renk ne güzel öylee hayatımm güle güle kullan bayıldım😍💜

    YanıtlaSil
  20. Blana'm bu yazın yeniliklerle dolu. Blog tasarımını çok beğendim ayrıca swatch da çok hoş olmuş. İlk defa Flormar'ın bir rujunu bu kadar beğendim. Renklerini seviyorum ama ya yapıdan ya kokudan sınıfta kalıyorlardı. Silk Matte gayet olmuş. Çok güzel anlatmışsın canım. Çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökçe'm çok teşekkür ederim, beğenmene çok sevindim :) Ben bir mat ruju ilk kez kullanabildim, cidden olmuş yani, yapmışlar. Ben de çok öpüyorum <3

      Sil
  21. Merak ettiğim bir seriydi gözüm kapalı alabilirim artık ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Yeliz'cim :) Mağazada mutlaka dene bence :)

      Sil
  22. regni beni kendine aşık etti ne kadar güzel renk.. bu tonlarda çok rengim var ama bundada gözüm kalmadı değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merve'm ben de hep aynı tonlara gidiyorum, çünkü kullanabildiğim aralık bu :) Mağazaya yolun düşerse bir bak ama :)))

      Sil
  23. Rengini beğendim.Çok ta hoş durmuş siz de.Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  24. Rengi çok güzelmiş Blanamm, sana da çok yakışmış. Muhteşem olmuş güle güle kullan 😊😍. Sevgilerimle ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Zehram, senin de aklında olsun :) Sevgilerimle... <3

      Sil
  25. Rengi çok güzelmiş, güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  26. Ben daha çok satin bitişli dudak ürünlerini seviyorum. Aslında diğer renkli kozmetik ürünlerinin tamamının mat olmasını tercih etsem de rujlarda ilk tercihim satin bitişli olanlar. Buna rağmen kaç tane mat yapıda rujum var saymadım. Bunu da alsam fena olmaz. Renkleri didikleyeyim ben en iyisi:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de rujlarda satin bitişi tercih ediyorum Nihal Hanımcım, matlar kadar kurutmuyorlar, bitişlerini de seviyorum. Benim için daha ideal oluyorlar kesinlikle... Bu serinin yapısını ben çok beğendim, renkleri de çok güzel, aklınızda olsun :) Sevgilerimle...

      Sil
  27. Blana'm gül kurusu benim en sevdiğim renk tonlarından birisi zaten 😌 Şu sıra benimde dudaklarım kurudu halbüsü hiç böyle olmazdı şaşırdım bende lipbalm kullanıyorum 1 haftadır 🙈 Mat ruj sadece Pastel markasınınkini aldım lakin kaç defa sürdün diye bir sor üşeniyorum bazen 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde'm bu seriyi ben çok sevdim, ilk kez likit mat ruj kullanıyorum valla pek mutluyum :) Kendime yeni oyuncak bulmuş gibi, sürüp sürüp duruyorum :) Ben pastele sanırım cesaret edemem, çok kurutuyor diyorlar. Bence, sen bu seriye bir bak ama :) Öpüyorum çok <3

      Sil
  28. Mat rujları çok sevmeme rağmen,basınçlı ortamda çalıştığım için ekstra kuruluk yaşıyorum. Ben de denedim bu seriyi,özellikle kalıcılığını çok başarılı buldum.Sevgiler..

    YanıtlaSil