Golden Rose Velvet Matte Rujlar (02-10-18-27)

Ağustos 19, 2016 51 Comments A+ a-

Merhaba...

Bugün sahip olduğum Golden Rose velvet matte rujları anlatacağım. Bende serinin dört rengi var; 02, 10, 18 ve 27.

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Mat rujlarla anlaşamadığımı, beni okuyanlar bilirler. Tüm cildim gibi dudaklarım da çok kuru ve bir dudak nemlendiricisi ile birlikte dahi mat rujları kullanamıyorum. Ayrıca, bana sorarsanız, lipbalmlar mat rujların yapısını bozuyor ve mat değil saten bir görünüme sebep oluyorlar.

Golden Rose velvet matte rujlarla ilk tanışmam, bloğumu açtığım güne geliyor. İlk satın aldığım rengi, 18 numara, mavi alt tonlu bir kırmızı... Geçen yaz, acemice bu bloğu yazmaya başladığımda, neredeyse her yazımda bu ruju kullanıyordum. Bu sene balayına Maldivlere giderken de, THY ile uçtuğumuz için, yolculuk boyunca 18 numarayı tercih ettim. Bu benim, THY'yi pasif protesto şeklim, bu arada...

18 numara, mavi alt tonlu olduğu için, dişlerimi sarı göstermeyen, koyu bir kırmızı... Sahip olduğum kırmızı rujlarım arasında en sevdiklerimden... Kışın kullanamasam da, havalar ısındığında akşamları kullanmayı seviyorum.

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/
Golden Rose Velvet Matte Ruj
18 numarayı çok beğenince, dayanamayıp seriden üç renk daha edindim. Bunlardan 27 numara yeni velvet matte rujlardan, 02 ve 10 numaraysa ilk çıkan seriden...

10 numara, fotoğraftan da fark edeceğiniz gibi, en sık kullandığım renk... Bu yaz, neredeyse her gün kullanıyorum. İçerisinde pembelik de barındıran bir şeftali rengi, diyebilirim sanırım. Günlük olarak yaptığım, neredeyse her makyajıma uyum sağlıyor, abartısız ve hoş bir renk. Velvet matte rujlarım içerisinde, sanırım en sevdiğim renk, 10 numara... 

27 numara, Mac'in Kinda Sexy rujuna muadil gösteriliyor. Bende Kinda Sexy yok, o yüzden kesin bir şey söyleyemeyeceğim ancak, internette gördüğüm kadarıyla öyle gibi duruyor. Bu ruj, içerisinde kahvelik de barındıran bir nude... Benim dudaklarımda oldukça doğal duruyor. Kışın kullanmayı denemiştim ancak, soğuk havalardan dolayı mümkün olmamıştı. Bu sene de ara ara kullanıyorum. Kurtarıcı bir rengi olduğunu düşünüyorum. Hem günlük olarak doğal bir görünüş için hem de gece makyajlarında belirgin gözlere eşlik etmesi için kullanılabilir.

02 numara, herkesin çok sevdiği, rengini öve öve bitiremediği, benim de neymiş bu rengin alamet-i farikası, deyip satın aldığım bir ruj... Sahip olduğum velvet matte rujlar içerisinde kendime en yakıştıramadığım ve en sevmediğim renk de, bu oldu. İçerisinde lilalık barındıran bir pembe gibi ifade edebilirim sanırım. Açıkçası, pembe rujlarla çok aram yok zaten. Üzerine bir parlatıcı ile rengini biraz değiştirerek kullanmayı deniyorum. 

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/
Golden Rose Velvet Matte Ruj Renkleri
Golden Rose velvet matte rujlar, e vitamini içeriyor, dudakları kurutmadıklarını iddia ediyorlar. Dudaklarınız çok kuru değilse, rahatsız edeceklerini zannetmiyorum. Benim dudaklarımı ne yazık ki, daha da kurutuyorlar ancak, bu benim cilt yapımdan ötürü olan bir sorun. Ben en fazla iki saat tutabiliyorum bu rujları ancak, mat ruj hevesimi de almış oluyorum. 

Golden Rose velvet matte rujlar, bence mat yapıdan çok saten yapıya daha yakınlar... Keza matlıkları, likit mat rujlardaki gibi kesinlikle değil... Kremsiler ve kolay sürülüyorlar. Elimdeki renkler arasında bir kıyaslama yaparsam, içlerinde en zorlayanı 18 numara diyebilirim ki, o bile uğraştırmıyor. 

Bu rujları bazen, amaçlarının dışında, üzerlerine parlatıcı sürerek de kullandığımı itiraf etmeliyim. Golden Rose velvet matte serisini Golden Rose standlarından, Watsons ve Gratislerden ya da Golden Rose online satış sitesinden 19.5 TL'ye satın alabilirsiniz. Marka, bu rujların minik deneme boylarını da çıkardı ki, son zamanlarda bir kozmetik firmasından gördüğüm en akıllıca hareket, bence. Ben, Gratis'ten elimde olmayan altı rengin miniklerini satın aldım bile. 

Yakında tekrar görüşmek üzere...
Sevgilerimle...

51 yorum:

  1. Bu sene balayına Maldivlere giderken de, THY ile uçtuğumuz için, yolculuk boyunca 18 numarayı tercih ettim. Bu benim, THY'yi pasif protesto şeklim, bu arada...

    Bu cümle beni benden aldı :)) Ne oldu acaba diye sorma gereksinimi hissettirdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatırlar mısınız, bir kaç sene evvel THY bayan personelinin saçlarını sarıya boyatmasını ve kırmızı ruj sürmesini yasaklamıştı. Hatta daha ileri gidip bayan müşterilerinin de kırmızı ruj sürmesini yasaklamıştı. Neymiş, diğer müşterilerini rahatsız ediyormuşuz. O günden bu yana, mecbur olmadıkça THY ile uçmuyorum, mecbursam da sürüyorum en kırmızı rujumu, saçım sarı zaten😃 Hayatta en nefret ettiğim şey kadınların metalaştırılmasıdır, bu da benim kendimce pasif protestom😃😃 8 saat ruju tazeleye tazeleye perişn olsam da yaptım valla🙈🙈

      Sil
  2. Ay Blana'cım, ruj zevkimiz tamamen aynı sanırım :) Ben bu serinin tam boyularından sadece 12 numarayı almıştım. Çok sevdim aslında; ama, sonra Revlon Sultry'yi alınca Golden Rose'u anneme verdim. Minnak boyları çıkınca da 27-05-10-(aynhen senin gibi neymiş bu ya diyerek) 02- 14 ve 16 numarlarını aldım. Aralarından 10 numara benim de favorilerimden oldu, fikirlerimiz tamamen aynı, tekrar etmeyeyim. Hatta tepesi sıfırlanınca kullanmaya devam edebilmek için taşınabilir ruj fırçası aldım :))) Fakat bunun yanında 05'e aşık oldum, 27'yi gayet sevdim. 14 ve 16'yı kışa saklıyorum. 02 ise, kesinlikle kendime yakıştıramadığım ve her sürdüğümde dudaklarımda eğreti duran ton oldu. 10 ve 05 bittiği zaman tam boylarını alacağım rujlar olacak. Öpüyorum çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım ruj zevkimiz gerçekten aynıymış😃 Ben de minnoşların 05-12-16 numaralarını çok beğendim. Gratisten merak edip aldığım minik renklerden en sevdiğim bu üçü oldu😊 16 numara tam kışlık gerçekten, şu Lolabomb lipbalmlardan pek ümitliyim mat rujların altına kullanmak açısından😊 Bir de sanırım 23 numaraydı, bordo bir ton, o da harikaymış, dün denedim😍 Ben de öpüyorum kocaman❤️

      Sil
  3. Seçtiğin renklerim çok çok güzelmiş.. Sanırım ben de alacak olsam aynı tonları seçerdim.. Bu seriden alacağım birkaç ruj vardı, yazın bana çok yardımcı oldu teşekkürler bitanem <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Fatmacım, bir fikir verebildiğime çok sevindim😊

      Sil
  4. en sevdiğim ruj serilerinden biri bir kaç tane var hepsini ayrı seviyorum... güle güle kullan :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim bu seriyi, keşke dudaklarımı kurutmasalar, daha uzun süreli kullanabilsem😊 Çok teşekkürler İrem Hanımcım❤️

      Sil
  5. Blana'm benim dudaklarımı hiç kurutmuyorlar hatta baya nemlendiriyor :) Senin dudaklarını kurutmasını üzüldüm 😔 Ben en çok 02 numarayı beğendim bakıcam ona bana 2 saat bile dayanmıyor yediğim için biliyosun beni 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdem benimkiler çöl kıvamında dudak olduğundan malesef, yoksa rujların bir kabahati yok🙈 Ben de yiyorum rujları ya, sorma Gözdem😃😘❤️

      Sil
  6. Bu rujlara bayılıyorum ben de 27 cok hos, benım favorim ise 05 numara ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 05 numaranın küçüğü var bende Yelizcim ve çok güzel gerçekten😊

      Sil
  7. 10 numaranın rengi çok güzel, severek kullanıyorum ben de
    Nedense kırmızı tonlarını yakıştıramıyorum kendime bir türlü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10 numarayı bitireceğim sanırım, elimden düşüremiyorum😊 Kırmızı ruj benim en sevdiğim, sıklıkla kullanasam bile😊❤️

      Sil
  8. ayy bayılıyorum bu seriye. ama sendeki renkler de harika, bazıları ben de yok, canımı çektirdin kii!!! :D sağlıkla mutlulukla kullan canım, bu seri candır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serideki renkler gerçekten güzel Evrim😊😊 Ben miniklerinden de aldım, dayanamayıp😃 Çok teşekkürler canım, öpüyorum❤️❤️

      Sil
  9. Sanirim ruj zevklerimiz ayni bendeki 3lü de sen de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel Zey😊 Aynı demek ki seçimlerimiz😍

      Sil
  10. Bende de 27 numaara var ve çok severek kullanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 27 numara çok doğal ve güzel bir renk gerçekten Nilgün Hanımcım😊😊

      Sil
    2. Güle güle kullan canım. İyi haftasonları

      Sil
    3. Hep beraber kullanalım Nilgün Hanımcım, size de keyifli hafta sonları dilerim😘❤️

      Sil
  11. 10 ve 18 numaraya bayıldım :) Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle 10 numarayı bu yaz elimden düşürmedim😊 Teşekkür ederim😊

      Sil
  12. Birçok ruj markası denedim ama Golden Rose'a hiç sıra gelmemişti. Benimde dudaklarımda kuruma sorunu var ve bana uyan mat ruju bulamadım hala. Belki şansım bundadır. Denemek isterim. Bende doğal renklerden yana olduğum için 10 ve 27 numaralar ilgimi çekti. Denemeye onlardan başlayabilirim. Minik deneme numuneleri çıkması da gerçekten iyi olmuş böylece hangi rengi alacağımıza bunları deneyerek karar verebiliriz. Bilgilendirici bir yazıydı. ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mat rujlarla ben de pek anlaşamıyorum, dudaklarım benim de çok kuru. Likit olanları değdiremiyorum bile! Golden Rose'un bu serisi benim kullanabildiğim rujlar, Gratislerde miniklerinden alıp deneyebilirsiniz, 2.5 TL olması lazım fiyatı, bu şekilde hem fikir edinmiş hem de kullanıp kullanamayacağınızı görmüş olursunuz😊 Çok teşekkür ederim yorumunuz için, sevgilerimle.

      Sil
    2. Fiyatı da makulmuş gayet. Bilgilendirme için teşekkürler. Sevgilerimle :)

      Sil
    3. Fiyatı da makulmuş gayet. Bilgilendirme için teşekkürler. Sevgilerimle :)

      Sil
    4. Ben teşekkür ederim, sevgiler😊

      Sil
  13. 02 numarayı arıyorum şuann çok güzel renkler amaaa :) çok seviyorum bu seriyii, hepsini güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Golden Rose'un kendi kiosklarında oluyor Mervecim, denk gelirsen oralara bak😊😊 Çok teşekkür ederim öperim❤️❤️

      Sil
  14. 21 numarasınıda seçenek azken kötünün iyisi diye almış turuncu renk bana yakışmaz ama olsun hem heryerde yok hemde bitmiş hemde ucuz al kızım gonca dedim :) Sonra geçen yaz pek bir severek kullandım, bronz ciltte daha güzel durduğunu fark ettim :) 02 kesin alacağım bende o tonları yakıştırıyorum senin aksine canım arkadaşım :) birde bu minnaklardan 12 yi aldım geçen günlerde,çok benzer rujum var nude oda artık gına geldi hep aynı tonlar, dahada bakmıyım diyorum nude renklere,ama balm sincerede pek güzel aklımda da kalmadı değil :)) <3 Çoook öpüyorum ellerine sağlık canım benimm <3 :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Goncam turuncu rujları ben çok seviyorum😍 Yazın çok güzel oluyor😊😊 02 numarayı çoğu kişi çok seviyor ama bende bir garip durdu o😱 12 numarası Revlonun sultry rengine çok benziyor😊 Ben bir de 23'e bayıldım, bordo bir renk😊 Sincere deme bana Goncam, aklım onda ama umudum yok😃 Öpüyorum canım arkadaşım❤️❤️

      Sil
  15. Blanacim hepsi güzel ama ben en çok 18 numarayi sevdim kirmiziciyim ya en fanatiginden :) thy nin uygulamasini bilmiyordum. Personel neyse de müsteriye ne karisiyor .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deryacım ben de kırmızıcıyım, biliyorsun😃 Kırmızı candır❤️❤️ THY sonradan evirdi çevirdi, kılıfına uydurdu, biz öyle bir şey demedik dedi ama işte amaç hep belli kesime sevimli görünmek olunca, en kolay yol kadına saldırmak oluyor.

      Sil
  16. ayyy ben de denemek istiyorum, madem minikleri de var oh mis blana =)))
    18lik te gözüm kaldı, heveslendim ama cesaretim yok =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore Fenomeni miniklerden merak ettiğin renkleri seçebilirsin, Gratiste ben 6 tane seçmiştim kutusunu da verdiler😊 Hemen de bitmiyorlar minik olmalarına rağmen😊😊 Kırmızıyı evde sürersin bence hiç olmazsa😍

      Sil
  17. Ausem likitleri hiç kullanamayınca, bu seri bana iyi geldi😃 Hevesimi alıyorum çocuk gibi😊 Bu rujlar bir iki saat olsun kullanabildiğim tek mat rujlar şimdilik, renkleri de çok güzel gerçekten😊😊 10 numarayı da muhakkak dene Ausem😊Söylediğin durumu ben 02 de yaşadım, sanki ruj kabından büyük geliyor gibi😃 Hatta 02 nin ucu kapağı kapatırken gitti benim🙈🙈

    YanıtlaSil
  18. Hiç kullanmadım Blana'm ben de alsam mı bi 10 numara acaba :))

    YanıtlaSil
  19. Hiç kullanmadım Blana'm ben de alsam mı bi 10 numara acaba :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökçe miniklerinden dene, bence son zamanlarda yapılan en mantıklı şey minik versiyonları😊 Beğenirsen tam boyunu alırsın😊😊

      Sil
  20. Rujlardan en sevdiğim seri diyebilirim özellikle 02 numarasını çok severek kullanıyorum, sanırım renkler dudak rengiyle bütünleştiğinde farklılaşıyor. :) 10 numaralı ruju çok merak ettim, emeğinize yüreğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her ruj bence de herkeste farklı duruyor, cilt alt tonu da bunda etken😊😊 10 numarayı elimden düşüremiyorum ben😊 Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için❤️

      Sil
  21. Şuradaki renklerden 27 numarası var bende ama 02 de çok hoşuma gitti bir bakayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 27 numarayı ben de çok seviyorum. 02 numaranın da seveni çok Nihal Hanım😊😊

      Sil
  22. tekli satmaya başlamışlar minik boylarını Bodrum Gratiste 2.5 liraya, ama akmış sıcaktan iğrenç durumdalar

    YanıtlaSil
  23. Geçen gün tatildeyken ihtiyacçtan Gratis'e girip bu serinin minnaklarından 2 numarayı görünce hemen alıverdim, çünkü leylak leylak çok güzel duruyordu ve bana yakışır mı acaba diye meraktan aldım, çok çok sevdim. Ama sevmemin yanı sıra zor bir ton olduğu da bir gerçek. Tatilim bittiğimden ilk fırsatta bir gratis'ten mini boy set oluşturup aralarından favorilerimi seçicem, bahsettiğin renklere de göz atacağım. 10 numara özellikle yakışacağına ümidim olmasa da merakımı çeldi. Kuru dudaklar için mutlaka lola bomb lip balm'lar diyorum, sorunu oldukça azaltacaktır ruju da bozmadan.
    Bu arada protestonu çok sevdim! Müşterilere kadar dil uzattıklarını bilmiyordum, bilsem Batman'deki Joker gibi sürünür giderdim kırmızı rujları!
    Sevgiler,
    Zeynep

    YanıtlaSil
  24. gerçektende çok garipmiş

    YanıtlaSil
  25. Ben bu serinin en çok 16 numaralı olanını seviyorum :)

    YanıtlaSil