Gelinliğimi Seçtim

Ağustos 21, 2015 12 Comments A+ a-

Merhaba...

Evlilik koşuşturmacamın belki de en güzel ve keyifli kısmını noktalamış bulunuyorum. Gelinliğimi seçtim :-) Aylar öncesinden internetten model bakıp, iki haftalık mağaza turu ardından, ilk giyindiğim gelinliği aldım :-)

Ne yalan söyleyeyim, onu denedikten sonra ne giysem çirkin geldi :-) Hemen karar verme, dedim kendime ve başka mağazalar gezdim, başka modeller denedim. Yok, olmadı. 

İlk başladığım yere geri döndüm, iyi ki de dönmüşüm. 

İşte, içinde kendimi peri kızı gibi hissettiğim gelinliğim: Pronovias Bia :-) Bir giydim, bir daha da çıkarmak istemedim. Orada, öyle bir ömür kalabilirmişim gibiydi...




Bu da arkası:


Gelinliğimi İstinye Park Pronovias'tan aldım. Denemeler için önceden randevu almak gerekiyor. Online randevu alırsanız %10 da indiriminiz oluyor. Önce katalogdan beğendiğiniz modelleri belirliyorsunuz, sonra seçtiğiniz modelleri deniyorsunuz. 

Bence katalogdan model belirlemek çok daha mantıklı... Çünkü, ben askıdan baktığım gelinliklerin modellerini hiç algılayamadım. Muhakkak önce katalogları bir inceleyin derim.

Benimle Ajda Hanım ilgilendi, provalarımda da yine o yanımda olacak. Ne istediğinizi anlayan, bu doğrultuda farklı modeller de öneren, pozitif, güler yüzlü, sıcacık bir bayan. Genel olarak mağaza çalışanları son derece güler yüzlü insanlar... İstinye Park Pronovias'ı bu bakımdan da şiddetle tavsiye ederim.

Eylül gibi provalarım başlayacak... Çok heyecanlı... Yazarken bile gülümsetecek kadar da mutluluk verici...

Pronovias'ın modelleri ve mağazaları için internet sitesine buradan bakabilirsiniz.

Gelinliklerini denediğim diğer mağazaların da internet  sitelerini yazıyorum. İhtiyacı olan arkadaşlar bakabilirler, çok güzel modeller var.
Aysira (Aysira'da Pierre Cardin gelinlikleri de bulabilirsiniz)

Sevgilerimle...

12 yorum:

  1. Çok güzelmiş canım ,darısı benim başıma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok daha güzeli sizin olsun inşallah :-)

      Sil
  2. Çok şıkmış :) Hayırlı olsun blogunuz. Takipteyim. :)

    YanıtlaSil
  3. Çok kibar harika görünüyor.Benim gelinliğime çok benziyor.Ömür boyu mutluluklar dilerim şimdiden.Takipteyim.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim. Ben de size mutluluklar dilerim :-)
    Hoşgeldiniz :-)

    YanıtlaSil
  5. Ömür boyu mutluluklar dilerim canım, Gelinliğin çok güzelmiş prenses gibi bayıldımm :) Straplez olmamasıda çok çok iyi :)) malum o gün çok rahatsız edici oluyor, hiç rahat hareket edemiyorsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için :-) Straplezi kendime hiç yakıştıramıyorum zaten, böyle de çok rahat ettim gerçekten :-)

      Sil
  6. Pronovias Bia gelinlik çok güzel, sırtındaki danteller ayrıca güzel. Sanırım tecrube ettiniz :) Hayırlı olsun. :)

    YanıtlaSil
  7. Kısss bu varya süper çok beğendim hem deli gibi kabarık değil hem de üst kısmı çok zarif :)) prenses gibi hissetmen normal maşallah sana yalnız baya geç bi yorum oldu ama artık evlendin ya rahat rahat yazıyorum 💞

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir gelinlik canım. Kuğu gibi olursun eminim bunun içinde. Optüm, sevgiler.

    YanıtlaSil