Haftanın Bloğu: Beyaz Mucizeler

Mart 21, 2016 62 Comments A+ a-

Merhaba...

Haftanın bloğu etkinliği tüm hızıyla devam ederken, ben de vakit buldukça seçilen bloglara mutlaka uğruyorum. Bu etkinlik sayesinde yeni bloglar keşfettim, bundan çok memnunum. 

Haftanın bloğu, sahibini çok sevdiğim bir blog: Beyaz Mucizeler...




Beyaz Mucizeler bloğunun kendi ayrı kalbi ayrı güzel sahibi Açelya, ülkemizin cennet bir köşesinde, Dikili'de yaşıyor. İnstagram hesabına da göz atarsanız, Dikili fotoğraflarına bakıp, siz de benim gibi iç geçirebilirsiniz. Bir yaz tatilimde uğradığım Dikili, şahane bir yer, hiç unutamıyorum.

Çoğu kişi yeni bir ev aldığında, eşyalarını da yeni almak ister... Açelya, yeni evine yeni eşyalar almak yerine, mevcutları yeniden dekore ederek ve kendi zevkine uyarlayarak, bir nevi onlara yeniden hayat veriyor. Yaptığı yenilemeleri de bloğunda paylaşıyor. Açıkçası, Açelya'nın beğenileri bana çok uyuyor. O da, benim gibi sadenin şıklığını seviyor. Dolayısıyla benim için hem yazılarını okumak hem de fotoğraflarına bakmak büyük keyif... Bu arada, Açelya denediği ürünlerin incelemelerini de yazıyor, yani bloğu konu bakımından da zengin.

Söylemeden geçemeyeceğim, bu inanılmaz yetenekli kadın, aynı zamanda çok güzel!.. Çocuklarım var dese de, hala inanmakta güçlük çekiyorum, maşallah diyeyim.

Çok beğendiğim hatta hafif kıskandığım blog tasarımı da canımın içi Gonca'ya ait...

Daha ne olsun?! Bir ziyaret edin bence. Açelya'nın güzel bloğuna buradan ulaşabilirsiniz.

Sevgilerimle...

62 yorum:

  1. ne güzel hemen ziyarete :)

    YanıtlaSil
  2. Harikasın bana. Ben takip ediyorum kendisini zaten bugün de gidelim tekrar

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir blogmuş cidden, ben de takibe aldım :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  4. Canım benim yaaa okurken bütün tüylerim diken diken oldu :)) Nasıl mutlu oldum anlatamam :) Bu aralar tatlı bir yorgunluğum var :) Hafta sonu yeni evimin duvarlarını boyamaya başladık, yorgun bi halde geliyorum eve o nedenle doğru düzgün ne blogumla nede diğer blog arkadaşlarımla pek ilgilenemiyorum :) Çok teşekkür ederim Blana'm senden bunları duymak beni çok onurlandırdı :) Kocaman öpüyorum senii :))
    Güzel kalpli arkadaşım benim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekleri yazdım, az bile yazdım Açelya :) Canım benim en güzellerine layıksın sen :)

      Sil
    2. Canım bir tanesin sen ya <3
      Bi sürü, bi sürü öpücükler sana :))

      Sil
  5. Benimde yeni tanıdığım bloglardan....
    Keyifle takipteyim ;)

    YanıtlaSil
  6. takip ediyorum zaten ama Dikili'de yaşadığını bilmiyordum bizim de yazlık var orada :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem Hanım Dikili'de yazlığınız mı var :) Orası şahane bir yer :)

      Sil
    2. Çok güzel, belki bir gün yüz yüze tanışma fırsatımız olur İrem hanım :))

      Sil
  7. Hemen gidip bakayım teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim.Ben bir linkten anlasam neler yapacağım da...Yardım isteyeyim demiştim, üç kişiye rica minnet, fakat ben sabırsız, onlar panik üç tane oğlumu sinir krizine soktum :))))) Bu defa kızlarıma sorarım bir sıkıntım olunca :)Açelya güzel ve yetenekli kızımız. Hemen gidip kutlamadan, Blana K kızımın bloğunda şöyle bir seyre çıkalım.Tebrikler Açelya ardından hemen sana geliyorum canım. İkinizi de öpüyorum.Sevgilerimle :))

      Sil
    2. Ece Ablacığım seni bloğumda görmek çok güzel :) Sen gel yeter, çok mutlu oldum :) Biz yardım ederiz, yardım lazım olunca söyle yeter :) Ben de öpüyorum sevgiyle...

      Sil
    3. Teşekkür ederim Ece ablam, ellerinden öperim :)

      Sil
    4. Açelya canım.Tekrar kutlarım kızım gerçekten çok şahane tasarımların var.Ben de öpüyorum seni :)

      Sil
    5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    7. Blana K,tatlı kızım.Yardım teklifin için çok teşekkürler.Gerektiğinde tabii ki neden olmasın?Sevinirim canım.Şehir dışındayım.Yorumlarım ve cevaplarım gecikebiliyor.Ama hep aklımdasınız.Öpüyorum kızımı.Sevgimle :)

      Sil
  9. Bayılarak takip ediyorum bloğuda harika gerçekten:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni bayılarak takip ediyorum :)

      Sil
    2. Ben hepinizi bayıla bayıla takip ediyorum :))
      Blana bana kızma yorumlarımı görünce tamam mı :))

      Sil
    3. Burası senin kuzum :)

      Sil
    4. Teşekkür ederim canım <3

      Sil
    5. <3 kocaman bir kalp hepinize :))) ❤️❤️

      Sil
  10. Benim en bi sevdiğim kişi mi olmuş seni seni <3 Blogu çok güzel, saçları ni kadar güzel oldu dimi Blana :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçları harika oldu Gözde :)

      Sil
    2. Bak sen birileri hatta iki kişi benimi çekiştiriyormuş burda, sizi gidi sizi :))
      Çok çok öpüyorum ikinizide <3

      Sil
    3. Saçlarında gözümüz kaldı :) <3. <3

      Sil
    4. Blana koş koooş deeptone seni izlenesi bloglara eklemiş :)) vallahi haber uçurma da üstüme yok, görünce çok mutlu oldum ıma ^.^

      Sil
    5. Koştum yettim :) Çok mutlu oldum ben de :) Süpersin Gözde :)

      Sil
    6. nasılım ama hemen gördüm koştum :))

      Sil
  11. Benimde severek takip ettiğim bi blogger :) harika işler çıkarıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ailecek seviyoruz demek ki :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim @hayattankarelerimiz :)
      Blana alemsin valla ya :)) ne güldürdün yorumunla beni :)))

      Sil
  12. Canım arkadaşım benim, her ikinizide tanıdığıma o kadar mutluyum ki..Açelya'nın evine verdiği emeği, göz nurunu o kadar büyük bir keyifle okuyor ve takip ediyorum ki, hayırlısıyla yerleştiği zamanı iple çekiyorum, her metre karesini görmek istiyorum resmen çok zevkli seçimler yapıyor çünkü, sihir gibi dokunduğunu baştan inşaa ediyor.. İyi ki varsınız siz <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, sen de iyi ki varsın. Sihirli olan senin dokunuşların, senin bakışın güzel arkadaşım benim <3

      Sil
    2. Senin sayende oldu hepside Gonca'm :) sen benim blogumun tasarımını yapınca dahada aşk ile yaptım ben her şeyi ki :)) Dostluklarımızda yine senin sayende :) Blana'mıda sayende tanıdım :)
      Asıl sen hayatımızda iyiki olmuşsun <3

      Sil
  13. Daha önce sevgili mail arkadaşım Gözde blogunuzdan bahsetmişti ama fırsatını bulup gelememiştim bir türlü. Gelince söylemek istediğim ilk şey "blogunuzun ismine bayıldım, hayran kaldım!" olucaktı. Şimdi söyleme fırsatı bulduğum için ayrıca mutluyum :)
    Son olarak yazdığınız haftanın blogu çok güzel gözüküyor, hemen ziyarete gidiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, gözlerim doldu okurken, Gözde benden bahsediyor mu <3 Ben de çok memnun oldum tanıştığımız için :)

      Sil
    2. İlk konuşmalarımızda mutlaka takip etmelisin diyerek bahsetmişti :) Tekrardan bende tanıştığımıza çok memnun oldum :)

      Sil
  14. Ama böyle güzel blogları haftanın bloğu seçiyorsunuz ya, içimde baharları açtırıyorsunuz 😉❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ne güzel yorum böyle :) çok çok teşekkürler :)

      Sil
  15. Ben zaten takipteymisim. Sevgiler. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Nilgün Hanım :) Sevgilerimle...

      Sil
  16. hııımmm yaratıcı bir blorgger, ben bi koşu gideyim, bakayım bilmiyorum sanki, Blana K!cım teşekkürler!!!

    YanıtlaSil
  17. Aaa tanımıyordum.. Gittim hemen güzel ve ferah bloguna! Takibe alıyorum!

    Ah Blana ben senin yazıları atlamışım yahu çok özür :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim yazılarımı nasıl atlarsın Dağınık Anne, küsücem :p
      Teşekkürler:)

      Sil
    2. Affet beni Blanam cahilliğime ver, ben ettim sen etme :S

      Sil
    3. Ehehehehe alemsin yaa :)) Sen bitanesin :))

      Sil
  18. Gidildi, takibe alındı, yorum bırakıldı :) hemşerimmiş zaten daha bi kanım kaynadı :))

    YanıtlaSil
  19. Kutlarım o güzel blogu :) Çok sevgiler. Hüdaydalı selamlar bir de:))

    YanıtlaSil