Haftanın Bloğu: Audrey'in Şekerleri

Mart 08, 2016 36 Comments A+ a-

Merhaba...
Haftanın bloğu etkinliğindeki üçüncü yazımla karşınızdayım. Dağınık Anne'nin başlattığı bu güzel etkinlik umarım ki, uzun sürer... Bu sefer, bir gün gecikmeli oldu, dün çok yoğun geçti, fırsatım olmadı.

Haftanın bloğu yazılarıma mümkün olduğunca devam edeceğim. Söz etmek istediğim çok blog var. Bu haftanın seçimini yapmakta epey zorlandım. Aklımda bir kaç blog vardı, bir türlü karar veremiyordum. Sonra, kendime bir soru sordum ve ilk aklıma gelen ismi seçtim: Audrey'in Şekerleri


Kendime sorduğum soru şuydu: Eğer bundan sonra sadece beş blog okuyabileceksin, deseler, o bloglar hangileri olurdu? Bu sorunun ilk cevabı Audrey'in Şekerleri'ydi. 



İrem Hanım'ın kozmetik-bakım bloğu, oldukça geniş bir arşive sahip... Ben, kendi bloğumu açmadan ve bir google hesabım olmadan önce,itiraf etmeliyim ki, kendisini gizlice takip ediyordum. Son derece açıklayıcı, lafı benim gibi tren misali uzatmadan sade, anlaşılır bir anlatımı vardır. Benim, bir bloggerda aradığım en önemli özelliği kendisinde barındırır: güvenilirdir İrem Hanım. Eğer ürünü beğenmemişse, firma gönderisi olsa bile açıkça yazar. Ben, kendim için ürün araştırırken mutlaka bloğuna uğrarım. Son derece çalışkan, bloğunu güncel tutan, her yoruma cevap veren, mütevazı bir bloggerdır. Zaten çoğunuzun onu tanıdığını düşünüyorum. 

İrem Hanım'ın kendi alanında bir ansiklopedi kıvamındaki bloğuna buradan ulaşabilirsiniz.

Hepinizin Dünya Kadınlar Günü kutlu olsun.

36 yorum:

  1. Kesinlikle benim de her gün baktığım bloglardan, insan olarak da harikadır İrem :) Çok isabetli bir seçim olmuş, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ben de keyifle takip ediyorum :) Sevgiler...

      Sil
  2. Çok severek takip ettiğim bir blog ♥

    YanıtlaSil
  3. Ben de çok severek takip ediyorum kendisini <3

    YanıtlaSil
  4. Merhaba , bende artık takip edeceğim , sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Kutlu mutlu olsun günümüz, yaşasın kadınlar!!! tabii haftanın bloğu da olee, bakalım bi ;) Ellerine sağlık Blana K!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kedi krizi yüzünden ancak cevap veriyorum Korefenomeni :) Hepimizin kadınlar günü kutlu olsun :)

      Sil
  6. İrem Hanım'ın blogunu bende çok seviyorum o kadar dolu dolu ki ürünler hakkın da çok iyi bilgi sahibi oluyosun :)) Güzel seçim olmuş canım benim ^.^ Kadınlar günümüz kutlu olsun :))

    YanıtlaSil
  7. Ay canım benim nasıl mutlu oldum gerçekten gözlerim doldu okurken çok teşekkür ediyorum <3 biraz önce korefenomeni haber verdi bugün hiç blog okuyamamıştım kadınlar gününde bana harika bir hediye verdin :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloglar arası ulak gibiyimdir Audrey! haberdar ederim seni böyle :)))

      Sil
    2. İrem Hanım, çok uzun zamandır aksatmadan takip ediyorum sizi ve çok seviyorum.

      Sil
  8. Benimde en sevdiğim blog ve blogger lardan biridir irem'cigim:)

    YanıtlaSil
  9. İrem benim için de ayrı bir yeri olan değerli bir insandır.Cidden herkes blog yazar ama bunu hakkıyla yapan sayılıdır, kendiside bu sayılacak kişilerin içeriside, güzel kalpli ve son derece işine hakim bir kişi.Kendisini seviyorum ve sevgilerimi yolluyorun buradan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim, aynı fikirdeyiz :)

      Sil
  10. Yok artık dedim takibe alma isim blogunuzu. Bu mimler harika oluyor doğrusu. Takibe aldım blogunuzu bloguma da beklerimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Bu yazılar gerçekten çok faydalı oluyor, birbirimizi tanıyoruz. Ben de takibe aldım bloğunuzu :)

      Sil
  11. Bende blogumu ilk açtığımdan beri okurum.Bir buçuk yıl önce de tanıştık ve o günden beri daha çok severim İrem'ciğimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bloğumu açmadan önce de okuyordum :) Böyle daha güzel oldu, yazısı yayınlanınca haberi geliyor :)

      Sil
  12. Cok sevdigim ilk takip ettigim bloglardan. Gerçekten seker gibi bir hanim sevgili irem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle... Çok teşekkürler :)

      Sil
  13. Ben Audrey kadar çalışkan bir blogger görmedim diyeyim. KENDİSİ gerçekten çok çalışkan. Onu tanımaktan dolayı çok mutluyum onun azmi bana da geçti:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz harikasınız gerçekten, keşke sizin yarınız kadar olabilsem... :)

      Sil
  14. Çok severim kendilerini o hep yazsın biz hep okuyalım:))

    YanıtlaSil
  15. Gerçekten bloğun tasarımı da çok şık :)

    YanıtlaSil
  16. audrey evet şekerdir o yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senden şeker olmasın, öyle gerçekten :)

      Sil
    2. ya baksanaaa, sen "sen yokken kaç kez kırmızı ruj sürdüm?" adını nasıl düşündün buldun yaaa annatsanaaa hikayesini. ya çok güzel bir isim yaaa. film veya roman ismi olur bu ne güzel. :)))

      Sil
  17. Benim de ilk yazmaya başladığım günlerden beri takip ettiğim bir blog Audrey'in Şekerleri.
    Sorumluluğun farkında kaç blog tanıyorsun deseler, örenk göstereceğim birkaç yazardan biri. Çok doğru bir seçim olmuş:)

    YanıtlaSil