Haftanın Bloğu: Gülümse Yüzüme

Mart 28, 2016 56 Comments A+ a-

Merhaba...

Haftanın bloğunu seçmeye devam ediyoruz. Etkinlikten hala haberiniz olmadıysa Dağınık Anne'nin buradaki yazısına göz atabilirsiniz.

Bu haftanın bloğu, sahibini de çok sevdiğim bir blog: Gülümse Yüzüme...



 
Yasemin Hanım'ın bakım ve kozmetik bloğu, gerçekten geniş bir arşive sahip... Yazım dilindeki samimiyeti ben çok seviyorum. Deneyimlediği ürünlerin olumsuz yönlerini de mutlaka belirtir, bu benim için çok önemli doğru bilgi edinmek açısından. 

Yasemin Hanım, içten, yardımsever kişiliğiyle de çok sevdiğim bir insandır. Sizi tanıması, görmüş olması gerekmez. Destek olmaktan çekinmez, kocaman bir kalbi var. 

Evimizin uzun süreli misafiri Didie'nin doğum yaptığı gece verdiği desteği asla unutamam. Ne yapacağımı bilmez halde, panikten kıvranırken o kadar destek oldu ki... Üstelik de geç bir vakitte... Ne kadar teşekkür etsem az. 

Gülümse Yüzüme bloğa buradan ulaşabilir, henüz tanımadıysanız bu güzel bloğu ve sahibini tanıyabilirsiniz. 

Hepinize huzurlu bir hafta dilerim.
Sevgilerimle...

56 yorum:

  1. Yazını arkadaşım hüzün sarısı sayesinde gördum. Beni öyle mahcup ettin ki, çok utandım. Ben insanlara yardım ettikçe mutlu olan birisiyim. Senin sevimliliğin ve sıcakkanlıligin sayesinde hiç yabancılik çekmedim. Bugün gene bana ihtiyacın olsun hiç düşünmeden yardımına gelirim . Senin gibi kıymet bilen birini bulmak zor canım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel sözler için çok çok teşekkür ederim :) Asıl sizin gibi insanlar kalmadı artık, karşılıksız destek verecek böyle güzel yürekli insan bulmak zor. Ben çok şanslıyım, çok teşekkür ederim tekrar. :)

      Sil
    2. Ayy maşallah ne cesaretlisiniz, didies family adına teşekkürler :))

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  2. Ben çok sevdim bu haftanın blogu yazılarını; yeni bir sürü blog görmüş oluyorum! Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu sayede yeni birçok blog tanıdım :)

      Sil
  3. Emeğine sağlık canım, bende takipteyim Yasemin hanımı <3

    YanıtlaSil
  4. Bizim minnoşların doğumun da yardım mı etmiş sen diyosan koşup bakmaz mıyım ben :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya çok destek oldu bize :) Şahanesin Gözde :))

      Sil
    2. fotoğraflarını gördüm ay ama çokk datlular 1 ayrı çok sevdim :)))

      Sil
    3. En sevdiğin benim favorim olan mı acaba?! :)

      Sil
  5. Severek takipteyim kendisini:) <3

    YanıtlaSil
  6. Bende severek takip ediyorum canım kendisini,dolu dolu bir blogu var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım benim, uzun yıllardır emek verilmiş güzel bir blog :))

      Sil
  7. bende bakacağım bir ara mutlaka :)

    YanıtlaSil
  8. Aman da aman boynu tutuk arkadaşım hiç de durmazmış, hemen seçmiş haftanın bloğunu, ellerine sağlık ki!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmedi boynum Korefenomeni ya :( Bu boyunla makyaj yapıp dıtoğraf bile çektim blog için, boş durmadım :)) Teşekkürler canım Korefenomeni :)
      (Not: Aramızda kalsın Dağınık Anne bizi kıskanıyor :p )

      Sil
    2. Boynun böyle bir de, sen zaten güzelsin ki ne hacet makyaja falan, es geç bahanen varken :))) ayy bilmez miyim, bu gün bana Gökhan Tekin! ile konuşuyorum diye "ver yüzüğümü" yazmış :))) Ama sevgisi büyük, en önemlisi karşılıklı... ruh ikizim işte :))) Seviyoruz onu dimi blana k! gelir yakındır gelmesi :)))

      Sil
    3. Sevgisi büyük tabiki Korefenomeni, canımız ciğerimiz Dağınık Anne :))

      Sil
    4. Dimi ama yaaa onsuz olmaz, pozitif enerji yumağı, anaç, kalbi güzel kendi güzel amaa blana kadar ilanı aşk edilemez şimdi bu neeee 😄😄😄

      Sil
    5. Amaaa dan sonrası blana k! ilanı aşk eder gibi oldu neredeyse bu ne demek isterdim garip ben 😂😂😂😂

      Sil
    6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    7. Ehehe... Aşka geldin belli :p

      Sil
  9. Geçmiş olsun sevgili blana bir an önce iyileşmen dileğiyle boyun tutulmasıda çok kötü oluyor bilirim :) haftanın bloğuna gittim, ziyaret ettim takibime aldım ( durum raporumu vereyim dedim :)) ) seviyoruz tabiki de dağınığı (burdanda sohbetinize kulağımla misafir oldum sanki )

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş olsun sevgili blana bir an önce iyileşmen dileğiyle boyun tutulmasıda çok kötü oluyor bilirim :) haftanın bloğuna gittim, ziyaret ettim takibime aldım ( durum raporumu vereyim dedim :)) ) seviyoruz tabiki de dağınığı (burdanda sohbetinize kulağımla misafir oldum sanki )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Zehra :))

      Sil
    2. Zehralar hep çift gidiyor ama yaşasın 😂😂😂😂

      Sil
    3. Çift dikiş iyidir fenomcum kaçarı yok, mazaret yok biri olmazsa diğerini görürsün yani :)) yoksa kötü bir niyet yok çekiliş falan yannış anlama yanii :))

      Sil
    4. Çift dikiş iyidir fenomcum kaçarı yok, mazaret yok biri olmazsa diğerini görürsün yani :)) yoksa kötü bir niyet yok çekiliş falan yannış anlama yanii :))

      Sil
    5. Telefon geçince bende ciftlemeye başladım ki Zehra Ertuğru! ������

      Sil
    6. Süpersin fenomcum süpersin böyle daha sağlam oluyor hehehe :))

      Sil
    7. Süpersin fenomcum süpersin böyle daha sağlam oluyor hehehe :))

      Sil
    8. :))) Dimi çift dikiş ;)

      Sil
  11. Tanımadığım bir blog...çok iyi yapmışsın blanacığım. Gidelim kaynaşalım o zaman:)

    YanıtlaSil
  12. Takip ettim hemen :)

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederim tanışma fırsatı bulmuş oldum bende takibe aldım, çok geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok bunaldım umarım yakın zamanda düzelirim :)

      Sil
  14. Severek takip ediyorum kendisini. Genelde yorumladığı ürünleri de ilk kez görüyorum ve bilgi sahibi olmam kolaylaşıyor sayesinde. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı ürünler de yorumlaması gerçekten süper :)

      Sil
  15. Gülümse yüzüme yasemin bir tanedir çok iyi bir dosttur çok severim:))

    YanıtlaSil
  16. Severek takip ettiğim bloglardan biri ♥ Teşekkürler paylaşımın için ♥

    YanıtlaSil
  17. Ben onu en güzel gülen kadin seçtim. Kalbinin güzelligi yüzüne yansiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ne kadar haklısınız, gülüşü çok güzel gerçekten :)

      Sil
  18. hemen gideyim . ya ben buraya bi de tebrik etmeye geldim :D fenomcum seçmiş seni haftanın blogu olarak . çok sevgiler ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demirkadın, sayende öğrendim haftanın bloğu olduğumu. Vallahi şahanesin! Çok ağrım var, hiç bir şeye bakamadım bugün. İlaç gibi geldi :) Bu arada ben seni gfc de göremedim, bir kontrol eder misin??(çekiliş açısından mühüm)

      Sil
  19. Gerçekten özel bir blog seçmişsin. Hem iyi bir blog yazarıdır sorumluluklarını bilir hem çok iyi bir insandır. Gerçek iyi insan kaç tane kaldı ki? Onun gülen güzel yüzü solmasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten iyi insanlar çok azaldı artık :( Yasemin Hanım da onlardan biri... Ne şanslıyım ki, tanıma fırsatı buldum sizi :) Çok teşekkür ederim.

      Sil
  20. Gülümse Yüzüme benim de beğenerek takip ettiğim bir blog. Güzel bir seçim. Sevgiler..

    YanıtlaSil