Dikkat!!! 14 Mayıs Cumartesi Günü Çocuklara Abla/ Abi Olmaya Gidiyoruz...

Mart 17, 2016 40 Comments A+ a-

Çocuk severiz değil mi? Ama kendi çocuğumuzu. Başkasının çocuğuna gelince hep uzaktan sevmeler söz konusu olur. Bir kadın yüreği daha yumuşaktır çocuklara karşı.Çünkü iç güdüsel bir duygusu vardır kadının. Erkek baba olmadan çocuğun anlamını anlayamıyor. Fakat bazı erkeklerde de her zaman bir çocuğa karşı şefkat vardır.







Asıl konumuz bu değil aslında... Biz Bloggerlar olarak 14 Mayıs 2016 Cumartesi günü saat 9.00-11.00 arası Küçükyalı İstanbul Çocuk Esirgeme Kurumu' nu ablalar ve abiler olarak ziyarete gidiyoruz. 
Oradaki çocuklara bir günde olsa abla ve abi olarak destek olmak istiyoruz. Aramızda yer almak isteyen olursa bizlere desteklerini esirgemeyeceklerinden eminim. Çocuklar için hep beraber taşın altına elimizi koyalım derim. Onlarda bizim çocuklarımız.
Ülkemizin her bir karışında yer alan çocuklar hepimizin çocuğu. Çocuklarımıza sahip çıkarsak geleceğe daha iyi bakabiliriz. Daha umutlu daha sevgi dolu bir dünya için önce çocuklarımızı sevmeliyiz.
14 Mayıs 2016 Çocuk Esirgeme Kurumu ziyaretimizde bireysel ya da kurumsal olarak katılım sağlamak isteyen herkesi aramızda görmek bizleri ve çocuklarımızı mutlu edecektir.
Katkıda bulunmak isteyenler çocuklar için;
Kıyafet
Temizlik malzemesi
Kırtasiye gereçleri
Oyuncak
Kişisel bakım malzemeleri
Yiyecek ve gıda malzemeleri gibi ihtiyaçları olan her türlü malzeme için bizlerle iletişime geçmesi yeterli olacaktır.
Bir çocuğu da siz sevindirin ve o çocuğun gülüşünden içinize mutluluk aksın. 

NOT: Audrey'in Şekerleri'nin  buradaki yazısını paylaştım. Cumartesi günleri çalıştığım için, orada olamayacağım ancak, destek olmak isteyen arkadaşlar İrem Hanım'la iletişime geçebilir. Ben de, bütçem doğrultusunda kitap göndermeyi planlıyorum.

40 yorum:

  1. Ne kadar güzel düşünülmüş, İstanbul'da olupta gidebilmeyi ne çok isterdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de cumartesileri keşke çalışıyor olmasaydım

      Sil
  2. Çok güzel bir etkinlik bende gitmek çok istiyorum huzur evine gittim ama daha çocuk esirgemeye gidemedim inşallah birgün olur :(

    YanıtlaSil
  3. düşünenlerin yüreğine sağlık aynı şehirde olaydık bende kesin katılırdım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok anlamlı, çok güzel bir şey bu...

      Sil
  4. Güzel kalpli komşum benim <3 Bende İrem Hanım'ın blogun da okudum ilk önce çok gitmek isterdim, çalışmak zorun da kaldığımdan gidemedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çalışıyorum canım, kitap göndereceğim İrem Hanım'la

      Sil
  5. O gün bir şekilde izin alabilirsem mutlaka geleceğim, ne güzel düşünmüşsünüz <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de cumartesi çalışıyorum, elimden gelen desteği vereceğim :)

      Sil
  6. Çok güzel bir etkinlik bence. Universitedeyken giderdik biz de. Ne çok sevinirlwrdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir kez gittim, çok duygulanmıştım, çok seviniyorlar gerçekten

      Sil
  7. Harika!
    İstanbul'da olsam katılmak isterdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de harika... Gönüllerimiz bir, bu bile yeter :)

      Sil
  8. Çok güzel bir proje.İnşallah orada olacağım bende ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke cumartesi çalışıyor olmasaydım. Ben de elimden geleni yapacağım.

      Sil
  9. Sen şahane bir insansın <3

    YanıtlaSil
  10. Ya ben bu projeyi çok sevdim ve takdir ettim arkadaşları. Biz bloggerlar bu şekilde de güzel işlere imzamızı atarak hayatta mutluluklar yaratabiliriz başka insanlarda. Ankarada da olmasını isterdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika bir proje, artsa bu etkinlikler şahane olur :)

      Sil
  11. Ben çocuk esirgemede kalan çocuklara çok üzülüyorum.İçim çok yanıyor düşününce, gördükçe, izledikçe.. Gözlerimle şahit oldum bir keresinde, tanıdığımın dükkanında çay içerken bir bayan geldi elinde bir erkek çocuğuyla, bir iki birşey aldılar çocuk anne bunuda alalım mı dedi, olur oğlum alalım dedi..Dükkandan çıktılar ve tanıdığım bu kadının kurum müdür yardımcılarından biri olduğunu ve elindeki çocuğunda kurumda kalan çocuklardan biri olduğunu söyledi, farklı zamanlarda da farklı çocuklarla böyle alışverişe gelirmiş ve tüm çocuklar ona anne dermiş..Öylesine anne-oğul gibilerdiki.. Nasıl canım acıdı anlatamam. Şuan bile gözlerim doldu..Bu etkinliği düşünenleri tebrik etmek lazım, ben orada olsaydımda sanıyorum gelemezdim burada bile gidemiyorum, ben huzurevlerine bile gidemiyorum,yolda yaşlı beli bükük bir dede görsem modum düşüyor, gidiyorum, bünyem bu konuda çok zayıf şuan bile burnumun direği sızlıyor, görmeye dayanamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim,melek kalpli Gonca'm... Bir kez gittim ben, anne diye sarılıyorlar, öyle kötü oluyorsun ki! Uzun süre kendime gelememiştim, çok etkileniyor insan.

      Sil
  12. Ah orada olsaydım da bende gelseydim benim yerime de öpün minikleri:))

    YanıtlaSil
  13. Ne kadar güzel bir proje :)) Biz de yakın bir arkadaşımla gitmeyi planlıyoruz uygun olduğumuzda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan çok etkileniyor oralara gidince... Ama gidip görmek lazım o yavruları, bir yerden dokunmak lazım... Ne güzel düşünmüşsünüz.

      Sil
  14. ne güzel yaaa ben de duyursam mııı :)

    YanıtlaSil
  15. Çocukları çok severim. Haliyle bu etkinliğe bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok anlamlı, çok güzel bir etkinlik :)

      Sil
  16. Hala sendeyim kızım :) Etkinliği biliyorum. Ben çok istiyorum.Kızlarım arasındaki dayanışma o kadar hoşuma gidiyor ki, maşallah diyorum. Beni bile alıştırdınız. Nerede ne var diye gözlerim dört dönüyor çalışmaya ara verdiğim zamanlar :)) Sevgilerimle yavrum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece Ablacığım yorumlarını okumak çok güzel... :)

      Sil
  17. Blana K! bilirsin çocuk hiç sevmem ben :))) Beraber gidelim inş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzin alabilirim inşallah Korefenomeni ;)

      Sil
  18. Çok güzel bir etkinlik gidebilenlerin yüreklerine sağlık. Tabii vesile olanların ve bunu duyuranlarında. İzmir de olduğum için katılmam imkansız. Kimbilir belki İzmirli blogerlarda böyle bir etkinlik düzenler ona katılmak nasip olur o zaman. Şu anda bloğumda bir sorun var ama düzelir düzelmez destek amacıyla bende bloğumda paylaşacağım. Güzel yüreklerinize sağlık. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, paylaşmanız bile yeter, gönüllerimiz bir... Sevgilerimle...

      Sil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. Ne kadar güzel bir düşünce kalbim onlarla olacak.
    Umarım her şehirde böylesi etkinlikler yapılır en büyük ihtiyaçları sevgi olsa da hediyeler mutlu edecektir.
    Duyarlı insanlar olması bu kötü dünyaya karşı umut vadediyor.
    Yüreklerine sağlık.

    YanıtlaSil