Bitirdiklerim

Eylül 16, 2015 7 Comments A+ a-

Nişan, hazırlıklar derken uzun zamandır yazamadım. 

Bu benim, ilk bitenler yazım. Aslında uzun zamandır hiç ürün bitiremiyordum, ta ki bir aşkla tekrar aynaya bakmaya başlayana kadar...

Yalnız yazıyı yazmaya başlayınca fark ettim ki, fotoğrafları çok kötü çekmişim :-( Eli yüzü düzgün diyebileceğim tek bir fotoğraf ekleyebileceğim maalesef...

Sıradan başlıyorum:



Garnier Arındırıcı Temizleme Jeli: Bu ürün yağlı ciltler için... Dolayısıyla benim kuru cildimi daha da kuruttu, ancak sonrasında hemen nemlendirici kullandığımdan rahatlıkla bitirdim. Temizlemesi güzel ancak cilt tipime uygun olmadığı için tekrar satın almayacağım.

Colgate Plax Ağız Bakım Suyu: Bendeki seyahat boyuydu. Uzun vadeli kullanımda diş plağını önlemeye yardımcı olacağını vadediyor ancak ben ürünün boyutundan dolayı bunu deneyimleyemedim. Şimdi Listerine cool mint kullanıyorum.


Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: Bu ürün de deneme boyuydu. Çok memnun kaldım. Yüzümü yıkamadan önce ön temizlik ürünü olarak kullandım. Orjinal boyunu satın alacağım.

 Palmolive Aroma Therapy Anti-Stress Duş Jeli: Bu duş jeli beni resmen strese soktu. Bitmek bilmedi. Kokusu bana çok ağır geldi. 

Nivea Duşta Vücut Kremi: Ben bu ürüne bayıldım. Bendeki kuru ciltler için olanı... Kışın bana yeterli gelmeyecektir muhtemelen ama yaz mevsimini ekstra nemlendirici kullanmadan geçirdim. Yenisini satın aldım, bittikçe de alacağım.


Gliss Ultimate Repair Çift Fazlı Onarım Spreyi: Benim vazgeçilmez saç bakım ürünüm kendisi. Bu kaçıncı şişem bilmiyorum.

Yves Rocher 50 spf Yüz Kremi: Kuru cildimi bile parlatmayı başaran, ömrümden ömür alan krem... Sevemedim.

Loreal Üç Etkili Göz Kremi: Sıradan... Yaz mevsiminde idare etti.

Maybelline Master Shape Kaş Kalemi: Tek sefer kullanabildim. Silikonlu bir yapısı var, tek kullanımda ucu bitti. Kalemtraşla açayım dedim, açtıkça elimde kaldı. Bir daha asla satın almam.

Kalyon Tırnak Eti Besleyicili Oje Kurutucu: Spreyli bir şişesi var, kullanımı çok pratik. Yağlı bir yapısı var, sür çık bir ürün değil. Ancak memnun kaldım, tekrar satın alabilirim.

The Balm Sexy Mama Transparan Pudra: İncecik yapısıyla bu yaz kurtarıcım oldu. Son zerresine kadar kullandım, çok beğendim. Şu an Rimmel Stay Matte transparan pudrayı kullanıyorum ama bu ürünü  tekrar satın alabilirim. 

Siz bu ürünleri kullandınız mı? Memnun kaldıklarınız oldu mu?

Sevgiler...

7 yorum:

  1. Blogun hayırlı olsun şimdiden çok özenli ve güzel görünüyor. :)
    Bizim sayfamıza da bekleriz!
    http://kardeskardeseblog.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :-) Hemen geliyorum :-)

    YanıtlaSil
  3. Darısı yenilerinin başına.

    YanıtlaSil
  4. Ürün bitirmek çok güzel bir şey gerçekten :-) Nedense mutlu oluyorum :-)
    Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Garnierin ürünlerini çok severek kullanıyorum size saf ve temiz'ide öneririm.Yazınızı beğendim blogunuzu takibe aldım bende beklerim :) http://jiyandaaldan.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Saf ve Temiz'in deneme boyunu kullandım, ancak o da yağlı ciltler için. Benim cildim çok çok kuru :-( Şimdi aklım Garnier'in kuru ciltler için makyaj temizleme sütünde.. :-) Garnier benim de sevdiğim bir marka.
    Yazımı beğendiğiniz için çok teşekkür ederim, ben de geliyorum hemen :-)

    YanıtlaSil
  7. Darısı yenilerinin başına.

    YanıtlaSil