Haftanın Bloğu: Bir İngilizce Öğretmeninin Tasarım Atölyesi

Nisan 04, 2016 68 Comments A+ a-

Merhaba...

Haftanın ilk günü ve ben bir haftanın bloğu yazısıyla daha karşınızdayım. Bu haftanın bloğunu eminim ki, bir çoğunuz tanıyorsunuz: Bir İngilizce Öğretmeninin Tasarım Atölyesi.





Nilgün Hanım'ın şahane bir dikiş bloğu var. Tasarımlarını önce çizip sonra dikiyor ve çizimlerinin güzelliğine inanamazsınız! Her tasarımı birbirinden güzel, ne yapsa, ne giyse çok yakışıyor. 

Seçtiği kombinleri de çok beğeniyorum. Bloğunda zaman zaman kullandığı ürünlerin inceleme yazılarını da yazıyor Nilgün Hanım.

Bana mor rengi sevdiren bloggerdır kendisi, bu sene sayesinde ilk mor kazağımı aldım, yetmedi mor oje sürmeye başladım. Yakında tulum giymeye başlarsam da şaşırmayacağım.

Nilgün Hanım'ın bloğuna her gün mutlaka uğrarım. Tasarımlarını çok sevdiğim, güzelliğine hayran olduğum, çok zevkli bir blogger... Henüz tanımıyorsanız, benim kadar seveceksiniz. Güzel bloğa buradan ulaşabilirsiniz. Nilgün Hanım'ı instagramdan da takip etmenizi ayrıca öneririm.

Mutlu bir hafta dilerim.
Sevgilerimle...

68 yorum:

  1. Nilgün Hanımı biliyoruz ki, çok hamarat maşallah :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin bilmediğin mi var Korefenomeni :)) Gerçekten on parmağında on marifet Nilgün Hanım'ın :))

      Sil
    2. Benim bilmediğim çok da bakma sen Blana K! hiç çaktırmıyorum :)))

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim

      Sil
  2. Onu çok seviyoruzzzz ❤️❤️

    YanıtlaSil
  3. Nice one, waiting for your more posts =)

    http://ohladymania.blogspot.com/

    .

    YanıtlaSil
  4. Uzun zamandır severek takip ediyorum kendisini,eli pek hünerli maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yetenekli gerçekten :)) Ben mümkün değil yapamam canım benim :))

      Sil
    2. Çok teşekkürler Canım

      Sil
  5. Nilgün Hanım ile yeni tanışanlardanım. Fırsat buldukça uğruyorum, yerinde bir önerme olmuş.

    YanıtlaSil
  6. Gordum duydum aldim takibee:)))

    YanıtlaSil
  7. Gordum duydum aldim takibee:)))

    YanıtlaSil
  8. Ay Blana, Ne becerikli bir hatun değil mi. On parmağında on marifet dediklerinden. Güzel de ,ne güzel taşıyor kıyafetleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem becerikli hem güzel... :) Daha ne olsun Sevdican :))

      Sil
    2. Çok teşekkürler Sevdican

      Sil
  9. İngilizce öğretmenleri, pek zevklidir:) Kendimden biliyorum. Şaka bir yana, çok güzel çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehe öyledirler tabi ki... :)) Çok teşekkürler :)

      Sil
    2. Bir meslektaş dayanışması var. Süper. Teşekkürler, di mi ama ya:))

      Sil
  10. Severek takip ediyorum bayılıyorum yaptığı herşeye:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de hepsi birbirinden güzel :))

      Sil
    2. Ben de seni beğenerek takip ediyorum

      Sil
  11. Kendi de güzel blogu da güzel severek takip ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle, severek takipteyiz :)) Çok teşekkürler :)

      Sil
    2. Deryacim o senin ve yüreğinin güzelliğinden

      Sil
  12. Bende severek takip ediyorum Nilgün Hanım'ı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) <3

      Sil
    2. Filiz hanım ben de sizin sunumlariniza bayılıyorum

      Sil
  13. Bende çok severek takip ediyorum ve diktiği ürünlere bayılıyorum. Keşke benimde böyle becerilerim olsa :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de hiç beceri yok, çok hevesleniyorum :)

      Sil
    2. Sizin de başka güzel becerileriniz var. Teşekkür ederim

      Sil
  14. Nilgün hanım sevilmez mi ki ama ne kadar güzel şeyler dikiyor dimi Blana :)) senin yorumları da görüyorum bu arada hep benden önce yorum yazıyorsun nereye gitsem sen varsın izindeyim biliyorsun değil mi <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok yetenekli Gözde :)) Güzel blog bulunca bırakmıyorum tabii, peşpeşe gidiyoruz :)) <3

      Sil
    2. Kızlar sizi seviyorum. Insana güç veriyorsunuz. Çok ama çok teşekkür ederim

      Sil
  15. Burada ilk defa duyan benim sanırım, hemen koşuyorum bloga. :D Teşekkürler! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim :))

      Sil
    2. Sagolasin hergün bloga ugruyorsun çok tesekkurler

      Sil
  16. Canımsın Ause :)) Nilgün Hanım'ı da çok seversin eminim <3

    YanıtlaSil
  17. ben de ilk kez duyuyorum ): merak ettim yahu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayrıca sizin blogunuza da ilk ziyaretim merhaba :)

      Sil
    2. Hoşgeldiniz :)
      Mutlaka uğramalısınız Nilgün Hanım'a da, seveceğinize inanıyorum :))

      Sil
    3. Çok teşekkürler

      Sil
  18. ayyy eveeet kim sevmez onuuuu. ingilizce ve moda uzmanımız ooooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmeyen yokmuş gerçekten :)) Çok zevkli...

      Sil
    2. Deep çok sağol. Ben de seni çok seviyorum.

      Sil
  19. Aaaa ne tesadüf onun bloğundan buraya geldim :) yorum yapmıştım ordan buraya geçtim bir baktım haftanın bloğuymuş :)) sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Siz de beni ihmal etmeyenlerdensiniz

      Sil
    2. Ne güzel tesadüf olmuş Zehra :)) Sevgiler...

      Sil
  20. Özel bir yetenek Nilgün Hanım. Çünkü kostümleri hazırlıyor diliyor ve kendi tanıtıyor. O da yetmiyor öğretmenlik yapıyor. O da yetmiyor blogunu güncel tutmayı başarıyor.
    Başarıları daim olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihalcim çok teşekkür ederim. Gece gece mutluluğum tavan yapti sayenizde

      Sil
    2. Gerçekten çok çok özel biri Nilgün Hanım, tıpkı sizin gibi... :)

      Sil
  21. Takipteyim benn
    Tebrikler bu arada :)

    YanıtlaSil
  22. Aaaa bir baktım arkamdan konusuluyormus. Ama ne konuşma. Keşke herkes böyle konuşsa emeği takdir etse. Ya öncelikle canım çerkez kızım benim, senin sevgin ne büyük ne güzel. Bugün bütün gün temizlikçi ile evde ben de temizlik yaptim kendimi tüketmiş im. Yenice geçtim yazıları okumaya. Çok da sabırsızdim okumak için. Dogru yerdesin cunku yureklerimiz kocaman oldugu için bu denli birbirimizi görmediğimiz halde çok seviyoruz. Ya sen bitanesin. Haftanın blogu yazısını ben çok ihmâl ettim, okul gecesi hazırladığım için. Müthiş bir yoğunluğu m var. 29 nisan da rahatliycam inşallah. Mor sana nasıl yakışır elbet giy, ne mutlu sevdirebildiysem güzel yürek. Tulum da giy bekleriz hani. Eminim çok yakışır. Ben bu postu facebookumda da yayinlarim şimdi. Ne güzel anlatmış sın, ne güzel anlatmışlar beni. O çok değerli yorumlar için kıymetli arkadaşlara da çok teşekkür ediyorum. Iyiki varsınız. Kocaman bir aile olmuşuz biz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözlerim dolu dolu oldu okurken... Ne güzelsiniz, ne güzel bir kalbiniz var, o sevgi hep karşılıklı... Hep beraber bir aile olduk burada gerçekten de, sizi tanıdım, çok şanslıyım :) Asıl siz iyi ki varsınız, ben teşekkür ederim her şeyden önce bu içtenliğiniz için, hem de ilk günden beri... Kocaman kucaklıyorum, öpüyorum <3

      Sil
    2. Canım benim tekrar çok teşekkür ediyorum...

      Sil
  23. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  24. Sevgili Nilgün Aydın çok değerli bir blogger, öğretmen... Her şey..:) Çok seviyorum kendisini...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım arkadaşım ben de seni çok seviyorum. Birbirimizi görmesekte görmüşlerden daha çok sevdik...

      Sil
  25. Nilgün hanımı severek takip ediyoruz harika kıyafetler dikiyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum. Ben de seni beğenerek takip ediyorum canım

      Sil