Yves Rocher The Vert Parfüm

Temmuz 11, 2016 31 Comments A+ a-

Merhaba...

Yves Rocher The Vert serisinin yeşil çaylı parfümünden bahsetmek istiyorum. Bu, benim ilk parfüm incelemem olacak. Umarım, başarabilirim.

parfüm


İtiraf etmem gerekirse, konu parfümlerim olunca çok kıskancım. Bu konuda çok garip bir takıntım var, herkesin kullandığı kokuyu kullanmak istemem, kokumun çok belirgin olmasını istemem ve bilinmesini de istemem. Senelerce, Burberry weekend kullanıp, etrafımda bir kaç kişide görünce parfümümü değiştirdim. Örneğin, tüm makyaj malzemesi koleksiyonumu cömertce paylaşabilirim, rujun çok güzelmiş diyen birçok kişiye çantamdan çıkarıp hediye etmişliğim çoktur. Fakat, konu parfümüm olunca mendebur bir insana dönüşüyorum. Bu yazıyı yazmak, benim için çok zor yani, size en büyük sırlarımı açıklamak üzereyim. 

Yaz gelince, parfüm kullanmayı bırakırım. Parfüm, yaz mevsiminde bana ağır geliyor. Sanki, sıcağın ve istemsiz terlememizin etkisiyle kokular değişip, kolonyalaşıyor gibi geliyor bana. Havalar ısınınca benim tercihim, vücut spreyleri oluyor. Bu sene farklı bir sprey alayım derken, her zaman gittiğim Yves Rocher mağazasındaki satış görevlisi, bana The Vert parfümleri önerdi. Vücut spreyi yerine kullanabileceğimi, kokularının benim isteğime uygun olduğunu söyledi. Mağazada incelediğim kadarıyla serinin kokularının gerçekten yaza uygun ve ferah olduğunu söyleyebilirim.

parfüm

The Vert parfümlerin yeşil çaylı olanını çok beğenince, bu yaz kullanmaya karar verdim. Sıcakta kokusu değişirse, kışa saklarım diye düşündüm. Parfüm; yeşil çay özü, limon, portakal ve sedir özleri içeriyor. Hayvansal içerik bulunmuyor. Kokusu bence, gerçekten çok güzel... Ferah, hafif bir koku... Çok yoğun ve keskin değil, bence tam yazlık, temiz bir koku... Parfümün rengi açık yeşil ancak, kutusunun üzerinde içeriğindeki doğal bileşenlerden dolayı zamanla renginin değişebileceği yazıyor. Bende henüz böyle bir şey olmadı.

The Vert parfüm, sıcağın etkisiyle korktuğum gibi koku değişimine uğramadı. Ancak, kalıcılığı bende neredeyse hiç yok. Bu yüzden, ilk kez bir parfümü bu kadar hızlı yarıladım. Ben, tenime güneş kremi uyguladığım için, parfümü giysilerimin üzerine bol bol sıkıyorum. Yaklaşık bir saat sonra tazelemem gerekiyor. Seyahat parfüm şişelerine doldurup yanımda taşıyarak bu sorunu çözüyorum. Direk tenime sıktığımda, kalıcılığı biraz daha artsa da, yine de bu bakımdan yeterli değil. Kalıcılık sıkıntısı haricinde çok sevdiğim bu parfümü 70 TL civarında bir fiyata satın almıştım. 100 ml ve kalın cam bir şişede satılıyor. Böyle, sade parfüm şişelerini ben daha çok seviyorum. 

The Vert parfümlere Yves Rocher mağazalarından ve online satış sitesinden ulaşmanız mümkün...

Sevgilerimle...

31 yorum:

  1. Yeşil çayın çok ferah bir tadı var. Limon ve portakalla birleşince kokusu da öyle olmuş demek ki. Belki diğerlerine nispeten daha doğaldır, kokusu ondan kalıcı değildir. Malum çok katkı maddeli yiyecekler bile yıllarca durabiliyor. Güle güle kok bacım :) Sevgiler ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emine haklı olabilirsin, bu parfüm hayvansal hiç bir katkı maddesi içermiyor. Belki kalıcılığını etkilemiştir. Çok teşekkür ederim, sevgiler❤️

      Sil
  2. yeşil çayı sevmem ama kokusuna bayılıyorum gidince bir koklayayım bakayım nasılmış :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem Hanım, kokusunu ben çok beğeniyorum. Başka çeşitleri de var. Keşke biraz kalıcı olsaydı...😊😊

      Sil
  3. Şimdi yazsam mı yazmasam mı bilemedim ama yazın annem de bu parfümü kullanıyor; zaten ailecek yeşil çay kokusuna bayılırız :)) Güle güle kullan şekerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha yok yok Başakcım, hiç yaşlı hissetmedim kendimi😂😂 Kokusu gerçekten çok ferah ama uçup gidiyor bende😊 Annene çok selamlar😊😊 Teşekkür ederim, öpüyorum❤️❤️❤️

      Sil
  4. Şu yazının akıcılığına, keliemelerin nasıl güzel sıralandığına bakarmısın! Abartmıyorum su gibi okudum,aktı gitti ellerine,emeğine,beynine sağlık canım arkadaşım benim <3 Bende birinde kokuyu svediysem çekinmeden sorup aynısını almaya kalkıyorum, ancak ne mümkün bende onda koktuğu gibi kokmuyor şu parfümler! Annemde parfüm net şişedeki gibi kokuyor,ben skınca parfümün formülü değişiyor :)) Cilt yapım çok değişik, aşırı yağlıda ondanmı acaba diyorum.Çokta terler vücudum ondanda olur sanki, bilemedim :/ Kalıcı olması aradğım ilk şey parfümde am abunun içeriği çok hoşuma gitti, çıkınca yakından koklayıp,seni hissedicem yanıbaşımda :) <3 <3 can rakadaşım çok öpüyorum :*** <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, çok yakınımdakilerle aynı kokmayı sevmiyorum işte, benim de kötü huyum bu🙈🙈 Parfümler kişiden kişiye farklı kokuyor gerçekten, ten etkiliyor canım arkadaşım. Ben bunu çok çok sevdim de keşke de az daha kalıcı olsaydı, tamamen uçuyor😃Mutlaka dene derim, başka çeşitleri de var😊😊 Öpüyorum seni can arkadaşım benim😘😘😘

      Sil
    2. Canım arkadaşım bugün gittim kokuya baktım gerçekten hafif ve farklı ilk kez böyle bir parfüm kokladım ama cidden hiç kalıcılığı yok :/ sordum kalıcılıkta sıkıntımı var bunların diye :) beyfendi arkadaş EDT olduğu için kalıcılıkları EDP gibi uzun değil dedi,EDP olarak satılsaymış çok naif ve farlı bir koku gerçekten.. Yalnız bir parfüm dikkatimi çekti EDP imiş, ismi Comme une Evidence,sıktı nasıl güzel kokuyor <3, 3 gün kalır dedi çocuk,hala kokluyorum kolumda :) şuan indirimde 50 ml 100 tl civarıydı, bayıldım kokuya onada daha önce rastlamadım bak, imkanını bulduğum ilk an onu alıcam b-a-y-ı-l-d-ı-m :)) Ne yazdım sanki bende destan mübarek,nasıl heyecanlandıysam :D :) Çoook öpüyorum can arkadaşımm <3 <3 :****

      Sil
  5. Yine çok açıklayıcı bir tanıtımdı canım.Hemen benim kızlara pasladım.İsterim diye tutturdum.Emeğine sağlık güzel kızım.İyi olman dileklerim ve sevgilerimle Blana'm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece Ablam, en güzelleri senin olsun. Senin bloğuma uğraman yeter, çok mutlu oluyorum❤️❤️ Ellerinden öpüyorum ablacığım😊😊❤️

      Sil
  6. Yeşil çaylı parfüm çok ilginç geldi bana 😊 iyi günlerde kullan Blana

    YanıtlaSil
  7. Yeşil çaylı parfüm çok ilginç geldi bana 😊 iyi günlerde kullan Blana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel kokuyor Zehra, denk gelirsen dene bence 😊😊 Teşekkür ederim canım benim❤️❤️

      Sil
  8. Migren yüzünden kokularla aram hiç iyi değil benim. Ama yeşil çayı severim ve bu ürünü cidden merak ettim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadet Hanım, hoşgeldiniz :) Bu parfümün kokusu çok hafif, vücut spreyi gibi diyeyim. Kalıcılığı da çok az. Bu bakımdan belki diğer parfümler gibi rahatsız etmeyebilir. Mağazada rastlarsanız, deneyin derim😊😊 Sevgilerimle...

      Sil
  9. Ausem evet koku konusunda çok haklısın, yakınlarındaki kişilerde aynı koku iyi olmuyor ya 😃 Parfüm konusunda gıcığım ben de, o kadar da olsun napalım ama😂😂 Canım benim, bunun kokusu belli belirsiz, bence koku hassasiyeti olanlar tercih edebilir, o yüzden mağazasına yolun düşerse incele derim😊😊 Öpüyorum kuzum❤️❤️

    YanıtlaSil
  10. O kadar güzel yazmışsinki hemen gidip alasim geldi. Yeşil çay özlü olması cezbetti beni ayrıca.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün Hanımcım, koku bence çok çok güzel, tam yazlık... Bende hiç kalıcı değil be yazık ki, buna rağmen çok severek kullanıyorum. Bitkisel içerikli güzel bir koku bu😊😊

      Sil
  11. Blana'm bende yazın vücut spreylerini daha çok sevyorum parfüm sıkarsam da 1 kere pıstlatıyorum yoksa koku sıcakla fenalık getirtiyor :D Bunun kokusunu merak ettim yeşil çay özü, limon, portakal tam bana göre severim bu tarz kokuları amma velakin hemen uçması düşündürücü geldi bana 😔 Ben üşengeç insanım sürekli tazeleyemem ki 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdem, yazın benim de tercihim vücut spreyleri😊 Bu parfüm de onlara benziyor, fresh, hafif ve çok güzel... Sen seversin😍 Fakat kalıcılığı problem, hayvansal içerik yok belki ondan bilemiyorum. Yine de yolun düşerse bir dene, belki sende kalıcı olur😊😊

      Sil
  12. Ya aslında bende fres bi parfum istiyorum ama bazılara o kadar fresh ki 'fireşş şşş' diye sıktıgım an ucup gidiyo gibi hissediyorum o yuzden aradıgım kaliteyi bulamıyorum 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz😃😃 Tanımlamanıza bayıldım, bu da benden uçup gidiyor 😃 Kokusu çok güzel halbuki... Sanırım bu tarz kokulardan denediğim, bende en kalıcı olan koku DKNY Be Delicious'tu😊😊 Yeşil elma kokulu, çok sevdiğim bir parfümdü o da😊😊

      Sil
  13. Ben de tendre jasmini kullaniyorum güzel parfümleri seviyorum ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yves Rocher'in o kokusu da çok güzel Derya'cım, ben de çok beğeniyorum ❤️❤️

      Sil
  14. Yves Rocher doğum günü kampanyasında seçimimi hep parfümden yana yapıyorum.Bu parfümü denemedim ancak Evidence Intense oldukça kalıcıydı.Sonbahar ayları için aklınızda bulunsun ♥

    YanıtlaSil
  15. Parfüm konusunda yıllar önce ben böyleydim. Uzun yıllar parfümümün Dior Cherie olduğunu kimse bilmedi. Sonraları ona alternatifler denemeye başladım ve yine Dior Jadore kullanmaya başladım peşine de farklı marka modeller olunca artık sorana söylüyorum.
    Yves Rocher markasından o kadar az ürün denedim ki neden bilmiyorum, sadece birkaç duş ürünü. Mağazanın yanından transit geçiyorum ilgimi hiç çekmiyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parfüm konusunda ben hala öyleyim😃 Senelerce aynı parfümü kullanıp devlet sırrı gibi sakladım🙈 Jadore benim de çok beğendiğim ama hiç kullanmadığım bir koku... Yves Rocher özellikle duş ürünlerini çok sevdiğim bir marka... Ancak, cilt bakım ürünleri ve renkli kozmetikleri benim de hiç ilgimi çekmiyor😊😊

      Sil
  16. Kesinlikle katılıyorum desem yeridir..

    Ben de hiç sevmem, benim kokumu etrafımdakilerin kullanmasını :)) Burberry Weekend çok güzel bir kokudur.. Bir süre önce kullanmayı bıraktım.. Çünkü arkadaşlarım etkilenip almaya başlamışlardı.. Ben de Burberry Classic olana geçtim.. Ne yazık ki o da çok sevildi ve kullanılmaya başlandı.. Ondan vazgeçebilir miyim bilmiyorum :)

    Bu parfümün içeriğini okuduğumda az çok nasıl bir kokusu olduğunu anlayabiliyorum.. Güle güle kullanın ^^

    YanıtlaSil
  17. değişik parfümmüş hiç denemedima ama denemek isterim,
    bende sizi parfüm seçimleriyle ilgili bloğuma davet etmek isterim,
    faydalı olabileceğimi düşünüyorum
    http://alisverisblogumuz.blogspot.com.tr/2017/01/parfum-secimi-ve-kaliteli-parfumlerin.html

    YanıtlaSil
  18. alberto sego parfüm v.kr modeli bundan daha iyi performanslı ve çok yakın kokular. Bundan da ucuz. İkisini de denedim.

    YanıtlaSil