Hüzün Sarısı İle Hediyeleşme Etkinliği Sponsoru: HC Care ve Ürünler Hakkında İlk İzlenimler

Aralık 19, 2016 18 Comments A+ a-

Merhaba...

Bir önceki yazımda Hüzün Sarısı ile Hediyeleşme etkinliğinin bu sene düzenlenen üçüncüsüne katıldığımı anlatmıştım. Nihal Hanım'a tekrar teşekkür ediyorum. Etkinlik ayrıntılarından bahsettiğim yazıma buradan ulaşabilirsiniz. Hüzün Sarısı ile Hediyeleşme etkinliğinin sponsoru, saç bakım ürünleri ile tanıdığımız HC Care idi. Firma saç bakım ürünlerinin yanı sıra, oldukça iddialı cilt bakım ürünlerini piyasaya çıkartıyor. Etkinlikte her birimize, yeni çıkan ürünlerinden cilt tipimize uygun olarak seçtikleri bir set hediye ettiler.  


https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Benim cildim çok kuru ve hassas olduğu için, benim sepetimdeki ürünler kuru ciltlere yönelik... HC Care; temizleme ürünlerinden peelinge, nemlendiricilerden el kremine kadar geniş skalada bir ürün yelpazesi olan seriler geliştirmiş. Yeni yılda güneş kremlerinin de satışa çıkacağının bilgisini de aldık.
Geçen hafta cumartesi günü benimle eve gelen bu tatlı sepetteki ürünlerin, pazartesi hemen fotoğraflarını çektim ve cilt bakım rutinime ekledim. Benim çok uygun bir zaman dilimine denk geldikleri için de, neredeyse tüm ürünleri günlük kullanımıma almam zor olmadı. 


https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Ürünlerin hepsi genel olarak temiz içerikliler... Temizleme ürünleri SLS içermiyor, hiç bir ürünün içeriğinde paraben yok.

Benim sepetimden bir köpük temizleyici, bir de temizleme jeli çıktı. Köpük temizleyiciyi banyoya, temizleme jelini de günlük kullanmak üzere bakım ürünlerimin arasına koydum. Köpük temizleyiciyi bir kaç kez kullandım, alerjik bir reaksiyon göstermedim ki, bu benim için önemli bir ayrıntı, çünkü cildim hiç ummadığım şeylere tepki verebiliyor. Her iki temizleyici de pompalı şişedeler ve bu da en çok tercih ettiğim ambalaj şekli, diyebilirim.
Yine paketimden çıkan bir temizleme ürünü olan, aydınlatıcı etkili peelingi de banyoya yerleştirdim. Bu peeling özellikle, kuruluğun neden olduğu pul pul dökülmelere karşı geliştirilmiş ve cilt rengini dengeleyen aktifler içeriyor. Cilde ferah ve ışıltılı bir görünüm kazandırmayı vaadediyor. Dolayısıyla, bendeki etkilerini gerçekten çok merak ediyorum. 

Misel suyu ve kuru,hassas ciltler için olan yüz temizleme toniğini de hemen cilt bakım rutinime ekledim. Tonik daha şimdiden gliserin içermesi ve cildimi yakmaması ile beni memnun etti.
HC Care'in yenileyici el kremi de, soğuk havalarda benim çok kuru ellerimde nasıl etki sağlayacağını merak ettiğim bir ürün... İçeriğindeki antioksidanlar yardımıyla, cildi zararlı çevresel etmenlere karşı korumaya yardımcı olacağını iddia ediyor. Elimdeki bir kaç kullanımlık kalan el kremimi bitirdiğimde denemeye başlayacağım.


https://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

HC Care'in benim kutuma eklediği belki de en iddialı ürünlerden birisi, kırışıklık karşıtı günlük nemlendiricisi... Çok başarılı bir ambalaj tasarımı olduğunu düşündüğüm bu krem, hyaluronik asit içeriyor. C ve E vitaminleri ve hakkında ilk kez bilgi edindiğim "Yeniden diriliş bitkisi" içeriklerinin arasında... Oldukça ilgimi çeken ve antiaging konusunda iddialı bu nemlendiriciyi denemeye başladım.
Eye Renewal, yenileyici göz bakım kremi ise göz altı torbaları ve morlukları ile savaşırken aynı zamanda antiageing etkisi de göstermeyi vaadeden yine oldukça iddialı bir ürün... İçeriğinde gliserin ve peptitler okuduğum bu göz çevresi kremini de gerçekten oldukça merak ediyorum. Şuanda kullanmakta olduğum yarım bir göz çevresi kremim olduğu için, o bittikten sonra kullanmaya başlayacağım.

HC Care, saç bakım ürünlerinden HC Complex bitkisel saç bakım yağını da sepetime eklemiş.

HC Care'in tüm ürün kutularında, markanın hayvanlar üzerinde test yapmadığı ve hiç bir ürününde hayvansal kökenli içerikler bulunmadığı belirtiliyor.Tüm bu bahsettiğim ürünleri kullandıktan ve haklarındaki düşüncelerim kesinleştikten sonra tek tek ayrıntılı olarak yazacağım. Ürünler henüz satışa çıktı mı, bilmiyorum ancak yakın zamanda satışta olacağının bilgisini vermişlerdi. Online sitelerinde satışa başlanacak olan HC Care cilt bakım ürünleri, zamanla eczanelerde de satılmaya başlanacakmış. Online sitelerini ve aynı zamanda markanın saç bakım ürünlerini buradan inceleyebilirsiniz.


HC Care'e bu güzel hediye sepeti için çok teşekkür ederim.

Sevgilerimle...

18 yorum:

  1. Blanacığım ben de köpüktemizleyici ve peelingi kullanmaya başladım ve gayet iyi olduklarını düşünüyorum şimdilik en azından benim cildimle anlaşıyorlar.. diğer ürünleri de sırayla deneyeceğim artık ama genel olarak kalite iyi o belli oldu :-)) güle güle kullan canım yorumlarını bekliyorum sevgiler :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem'cim ben göz kremi hariç, tüm ürünleri deniyorum şuan ve genel olarak beğendim. Köpük temizleyici gerçekten bu zamana kadar denediğim en iyisi olabilir :) Güle güle kullanalım :) Sevgiler <3

      Sil
  2. Blana'cım, harika bir hediye seti olmuş cidden! Yorumlarını merakla bekliyorum... özellikle göz çevresi kremini ve hyaluronik asit içeren nemlendiricisi radarımda! Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım gerçekten eksiksiz bir cilt bakım seti hediye ettiler. Göz kremi için azcık bekleteceğim ama nemlendiriciyi kullanıyorum :D Tabi, gıcık blogger olduğum için, bitirmeden yazmayacağım :) Sana arada spoiler veririm :D Öpüyorum çok <3

      Sil
  3. Sepet çok janti, dolu dolu 😍😍😍
    Hc saç bakim üzerine olduğunu biliyordum ki cilt ürünleri ile ilgili yorumlarını merakla bekliyorum Blana cim ♡♡♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt bakımında da gayet başarılı olmuş gibi görünüyorlar Feno'cuğum :) Denedikçe yazacağım. :) Çok teşekkürler <3

      Sil
  4. Blana'm ben markayı daha önce merak edip sitesini incelemiştim. Ürünlerinin temiz içerikli olması çok güzel benim en sevdiğim şey her birinizin cilt tipine uygun ürünler hediye etmiş olmaları :) Ürünlerle ilgili inceleme yazılarını bekliyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünler genel olarak temizler Gözde'm, tercih edilirler bu bakımdan kesinlikle :) Cilt tipi, yaş aralığı gibi konularda çok titizdiler, gerçekten şahane bir yaklaşım bu... <3

      Sil
  5. Güle güle kullan Blana'm, hemen inceleyeyim sitesini de :)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan hepsini de Blanacım. Özellikle göz çevresi kremini merak ettim, yorumlarını merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler İlknur'cum :) Göz çevresi kremini ben de çok merak ediyorum açıkçası :D

      Sil
  7. Blana hepsii cok guzel gorunuyor. Temiz icerikli olmasi ayri guzel. Guzel gunlerinde kullan hepsini 😘😘😘

    YanıtlaSil
  8. sepette içindekilerde çok güzel Blanamm güzel günlerde kullan 😊❤❤

    YanıtlaSil
  9. Ben de kullanmaya baslamak icin sabirsizlaniyorum canim güle güle kullan cok iyi gelsin cildine <3

    YanıtlaSil
  10. Blanacim sac ürünlerini merak ediyorum ben.

    YanıtlaSil