Sebamed Anti-Ageing Q10 Lifting Göz Kremi

Aralık 07, 2016 40 Comments A+ a-

Merhaba...

Bugün Sebamed Anti-Ageing Q10 Lifting göz kremini anlatacağım. 

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Göz çevrem kuru, sürekli gözlerimi kırparak güneşe bakmaktan ve güneş gözlüğünü ihmal etmekten kaynaklı kırışıklıklarım, uykusuzluk ve yorgunlukla orantılı olarak artan morluklarım var. Kısacası, oldukça dertliyim. Uzun süredir, değişik göz kremleri denesem de, bir türlü beni tam anlamıyla memnun eden, o mükemmel göz kremini bulamadım ve sonunda öyle bir krem olmadığına da ikna oldum. 

Sebamed Anti-Ageing Q10 Lifting göz çevresi kremi, bana göre oldukça büyük iddialarıyla uzun zamandır dikkatimi çekiyordu. Bir indirimde yakalayınca da, merakıma daha fazla direnemeyip satın aldım. 

Şunu belirtmeliyim ki, bu tarz ürünleri düzenli kullanmak gerekli... Yani, 10 gün kullanıp bir göz çevresi kreminin sonucunu görmek mümkün değil... Bana kalırsa en az bir-bir buçuk ay düzenli olarak bu tarz ürünleri kullanmak ve etkilerini o şekilde tartmak gerekiyor. Ben de Sebamed'i yaklaşık dört ay, her gün kullandım. 

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Ürün; göz altındaki ince çizgi ve kırışıklıkların azaltılmasını sağlamayı, göz çevresinin elastikiyetini koruyup onarılmasını sağlamayı, içeriğindeki shea, avokado ve badem yağı ile cildi yumuşatmayı, bisabolol ile tahrişleri yatıştırmayı vaadediyor. 

İçerdiği Q10 ile, 30 yaşından sonra artık vücut tarafından neredeyse üretilmez duruma gelen bu enzimi takviye etmeyi amaçlıyor. 

Coenzim q10, vücudumuz tarafından 30 yaşımıza kadar üretilen bir katalizördür. Vücudumuzun kendini yenileme görevini yapmasını hızlandırır. 25 yaşından itibaren üretimi yavaşlar ve 30lu yaşlarda neredeyse tamamen durur. Bu şekilde, artık kendi kendimizi eskisi kadar kolay yenileyemez ve yaşlanmaya başlarız. Bu noktada, şunu belirtmemde fayda var; bu enzimi içeren ürünler 30 yaş öncesi için uygun değildir. Co Q10 gerçekten ağır bir içeriktir ve genç ciltlerin uzak durması gerekir. A vitamini de vücudumuza çok faydalıdır ancak, fazla alırsanız zehirlenirsiniz. Eğer vücudunuza zamanından önce co q10 verirseniz; bunu üretmeme gerek yok, dışarıdan zaten hazır buluyorum sinyalini alır ve kendi kendine bu enzimi üretmeyi yavaşlatır. Böylece 30'larınızda yaşlanmaya başlayacağınıza 20'lerinizde yaşlanmaya başlarsınız. Yani, her şeyin fazlası zarar deyimi, her yerde geçerli...

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Sebamed Anti-Aging Q10 serisi olgun ciltler için ürünler içeriyor ve yoğunlukla kırışıklıklar ve erken yaşlanmayla savaşmayı iddia ediyor. 

Co Q10 içeren bu göz kremi, yoğun yapılı, beyaz renkli bir ürün... Çok az bir miktar kullanmam yeterli geldi ve gerçekten yoğun nem verdiğini, göz çevremi rahatlattığını söyleyebilirim. 

Derinleşmemiş ve yerleşmemiş hafif kırışıklıklara bir derece etkisini de gözlemledim. Ancak yerleşmiş olanlara bir kozmetik ürününün etki edeceğini zaten sanmıyorum. Minik ve yeni yeni oluşmaya başlayan kaz ayağı dediğimiz mimik çizgilerinde bir toparlanma sağladı. Tabi ki, tamamen yok etmedi ancak etkisini gerçekten kendimde gözlemledim. Bu göz çevresi kremini kullandığım süre boyunca da yeni çizgilerim oluşmadı ancak, göz çevremi artık titizlikle koruduğumu da eklemeliyim. 

Sebamed Q10 Lifting göz çevresi kreminin, göz altı morluklarına hiç etkisi yok; ürünün böyle bir iddiası da yok. 

Bu göz çevresi kremi, shea, avokado ve badem yağı içerdiği için, yağlı bir göz çevreniz varsa emilme sorunu yaşayabilirsiniz. Benim kuru göz çevremde, krem hızlıca emildi ancak, instagramda bir kaç takipçim bu konuda sorun yaşadıklarını söyledi. 

http://kirmizirujlublog.blogspot.com.tr/

Sebamed Anti-Ageing Q10 Lifting göz çevresi kremi; 15 ml, yumuşak bir tüpte satılıyor. Ambalajı çok kullanışlı, sivri bir ucu var ve kontrollü şekilde ürün alabiliyorsunuz. Ürün miktarı standart olsa da, çok az kullanmak yettiği için bana diğer kullandığım göz kremlerinden daha bereketli geldi, ürünü daha uzun süre kullandım.

Ben; hafif ve yerleşmemiş, yeni oluşan kırışıklıklardaki lifting etkisinden, göz çevremi nemlendirme ve yumuşatma performansından gayet memnun kaldım. Bende alerjik bir tepkiye, göz çevremde yanma sorununa yol açmadı. 

Sebamed ürünlerini eczanelerde, Gratis ve Watsonslarda bulabilirsiniz.

Sevgilerimle...

40 yorum:

  1. Sebamed ürünlerini severek kullanıyorum özellikle nemlendirici gündüz kremini çok beğeniyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun süre sonra kullandığım ilk Sebamed ürünü buydu :) Çok da memnun kaldım. Teşekkür ederim yorumunuz için <3

      Sil
  2. Valla ben bir indirime denk gelirse alıcam artık bu kremi, o kadar çok kişinin beğendiğini okudum ki! Gülge güle kullan Blana'cım, yazı için çook teşekkürler!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım ben indirimde satın almıştım, o şekilde çok iyi oluyor. Paraben içermiyor bu krem, yazıya eklemeyi unutmuşum. Ben nemlendirme etkisinden ve göz çevremi toparlamasından memnun kalmıştım. Ve 5 ayda bitti, benim için bu bir rekor olabilir :) Umarım sen de memnun kalırsın. Ben teşekkür ederim canım benim, öpüyorum çok! <3 <3

      Sil
  3. Merak ettim canım bu ürünü yüzüm gibi göz çevremde kuru şuan bir ürünün testerını deniyorum belki beğenmem diye hemen büyük boyunu almadım ama beğenmezsem buna bir bakacağım hayatım teşekkürler bilgi için 😘💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz çevresi kremlerinde önce bir tester denemek bence çok mantıklı Kübra'cım :) Yaşını bilmiyorum ama 30 yaşın altındaysan bu ürünü önermem, çok ağır gelecektir ve 30 yaş altı q10 kullanmak bence akıllıca değil. Fakat etkisi gerçekten güzeldi. Aklında olsun. Öpüyorum <3

      Sil
  4. Ben de bu krem hakkinda genellikle olumlu yazilar okudum ilerleyen zamanlarda sans verecegim bir ürün canim, ellerine saglik. Türkiye´ye geldigimde 60 lira oldugunu gördüm burdaki fiyat 6 euro cok sasirdim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zey, 60 TL'yi nerede gördün, şok oldum. 35-40 TL'ye satılıyor indirimsiz, %30-40 indirime girince de aslında çok uygun oluyor. Oralarda tabi ki daha uygun olur. Ben etkilerinden gayet memnun kaldım, umarım sen de seversin. :) Sevgilerimle...

      Sil
  5. Şöyle her derdimize deva bir ürün olsa...Kızarıklık,morluk,şişlik,kırışıklık,nemlendirme vs...Kırışıklık üstünde gözlemlenir bir etkisi olması güzel.Ama dediğin gibi önemli olan düzenli kullanım.Diadermine lift wrinkle serisi göz kremim bitmek üzere..Bu ürün aklımın bir köşesinde dursun bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke öyle bir ürün olsaydı, çok iyi olurdu :) Bu kremden genel olarak memnun kaldım, senin de aklında olsun Yeşim :) Sevgilerimle...

      Sil
  6. İçerik olarak Sebamed kadar temiz değil ama Nivea Q10 serisini çok daha başarılı buluyorum ben. Özellikle göz kremi Sebamede göre daha etkili ve nemlendirmesi daha iyiydi. Nemsizlik için hindistan cevizi yağı ve jojoba yağını öneririm 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül, Nivea'yı aklıma soktun valla, ona da ben bir bakayım :) Jojoba yağı hiç kullanmadım ama hindistan cevizi yağını kiloyla bitiriyor olabilirim :D Öpüyorum kocaman <3

      Sil
  7. q10 kremler ile ilgili ne çok bilmediğim şey varmış, ürünü de merak ettim zamanı gelince kllanırm teşekkürler paylaşım için :)Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim yorumun için Derya :) Sevgilerimle...

      Sil
  8. Canım benim çok teşekkür ederim öncelik verdiğin için, kafamda dahada netleşti yazınla.Gayet açıklayıcı oldu benim için. Fiyatının yurt dışında 6 euro olduğu yazmış sevgili Zey, bende çok şaşırdım acaba rica etsem bana geldiği vakit getirebilirmi :( Cidden fark çok ve ben uzun zamandır almak istiyorum biliyorsun, senin yazınla netleştim.Morlukalrım çok çok yok ama nemlendirmesi güzel olduğu için istiyorum.Ellerine emeğine sağlık can arkadaşım <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek canım arkadaşım :) Kafanda netleştiyse, sorularına cevap bulduysan daha ne olsun :) Yani Zey 60 TL'ye görmüş ama kremin normalde satış fiyatı 35-40 TL arası Gonca, indirimle ben 26 TL gibi bir fiyata almıştım. Euro zaten aldı başını gitti, ne kadar karlı olur yurt dışından getirmek bilmiyorum. Ben ay sonu gidiyorum, görürsem bir bakarım. Öpüyorum canım benim <3

      Sil
  9. Ah Blanacim yaslilik deme 😂😂😂. Seba med bizde de var bakayim denerim bunu da. Gerci su an kullandiklarimdan da cok memnun kaldim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok Derya'cım biz genciz :) Bu güzel ve içeriği temiz bir krem, ben memnun kaldım canım. Aklında olsun :) Öpüyorum <3

      Sil
  10. Blana'mmm benim de göz çevremde çok kırışıklıklar oluşmaya başladı ama yaştan dolayı yaşlanma karşıtı kremler kullansam mı diye düşünmeye başladım.Yazında bu konuya açıklık getirdiğin için ayrıca sana çok teşekkür ederim <3 Kremden memnun kalmana çok sevindim güzel gözlümm emeğine sağlık <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mary'im göz çevesi kremi tabi ki kullanmalısın ama yaş aralığına dikkat ederek. Ben görüyorum 18-20 yaşında kızlar q10li maskeler alıyor, yazık vallahi. Ne yaptıklarının farkında değiller. Bu ürünlerin üzerinde zaten 30 yaş üstü yazıyor. Sen nemlendiren ürünler kullanırsan, göz çevren nemli kalır, kırışıklıkların önüne geçmende yardımcı olur canım. Öpüyorum <3

      Sil
  11. Blana'm benim yaşıma uygun olmuyor 🙈 Ama dediğin gibi bu tarz kremleri uzun süre kullanıp yorumlamak lazım 4 aydır kullanıyormuşsun, etkisini görmene sevindim ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde'm sen daha hafif formüllere yönelmelisin göz kreminde :) Oldukça bereketliydi yani 5,5 ayda bitti :)

      Sil
    2. Bir tane kullandığım göz çevresine rahatlatıcı krem var Blana'm geceleri yatmadan önce sürüyorum rahat emsin diye :)) Şimdilik bu kadar kullanıyorum ileride kırışıklık önleyici filan başlarım ama 😊

      Sil
  12. q10 üretimimin bitmesine 0,10 kalmış resmen! Ama etkileri çok güzelmiş 30 olunca alayım bundan! =) Ama yurtdışında 6 € olması nedir ya, vay arkadaş! Nemlendirme performansından da memnunsan yeni göz kremim bu olsun vallahi yıldım yeni cilt bakımı rutini oluşturucam derken, nerden girdik ki ergenliğe... Çocukken iyiydi :D
    Bu arada Dior göz kremini çok beğenmeni görmezden geliyorum, onu yurt dışında 6 €'ya bulamıycaz ne de olsa :/ :/
    Ellerine sağlık,
    Öperim kocaman!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 0,10 da bir rakam Zeynuş :) Ben etkilerini ve nem vermesini beğendim. Aslında euro kurunu düşünürsen, 6 euro ile, indirimli olarak 25-30 TL arasında bir fark kalmadı ki! Bu euro yaktı bizi ya :(
      Dior'u çok beğeniyorum ama bu kurlarla bir daha alabilir miyim, ben de bilmiyorum. Dertliyim.
      Teşekkür ederim canım, öpüyorum çok <3

      Sil
  13. Teşekkürler Blana;
    Sebamed ürünlerinden oldukça olumlu yorumlar duyuyorum gelin kızım da Duru için bebek ürünlerini kullanıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim ziyaretiniz için Hatice Hanımcım :)
      Sebamed'i annem de ben çocukken kullanırdı, başka bir şey kullanmama izin vermezdi :)

      Sil
  14. sebamed sevdiğim bir markadır bunu da deneyebilirim ama yaza doğru daha iyi olur bu bana sanıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben etkilerinden memnun kaldım İrem Hanımcım, aklınızda olsun. Öpüyorum çok <3

      Sil
  15. Blana'm merakımı giderdin canım, benim de oldukça işime yarayabilirmiş. Q10 serisinden yüz kremini kullanmıştım çok önceden oldukça iyi gelmişti bana. Seviyorum Sebamed'i :))) çok öpüyorum canımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökçe'm sevdim bu göz kremini ben, Sebamed'in çocukken şampuanları yüzünden aslında çok çektim :)Bu krem aklında olsun. Kocaman öpüyorum <3

      Sil
  16. Blanacım açıkçası postu pür dikkatle okudum. Ben de bu ürünü alıp bir kenara atmıştım. Fiyatı çok uygun olduğu için göz çevresi ürünleri çok pahalı olduğundan bunun bir işe yaramıyacağını ben de uyandırdı. Ama sen 4 AY kullanmışsın ve tatmin edici sonuçlar görmüşsün az da olsa. O zaman hakkıını yemiyeyim bu ürünün. Teşekkürler bilgilendirme için canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün Hanımcım, bu fiyat skalasında kullandığım en iyi göz kremi buydu kesinlikle. İndirimden 25-30 TL gibi bir fiyata almıştım. Nemlendirmesi çok başarılı, az da olsa lifting etkisini de gördüm. Elinizde varsa kenarda duracağına bir deneyin derim. Ben teşekkür ederim, öpüyorum çok! <3

      Sil
  17. ben bioderma denedim memnun kalmadım
    şü anda da la roche kullanıyorum ama aklımda olsun bu da işe yaramazsa sebamed e şans vereyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz çevresi kremi olarak iki markayı da kullanmadım. Sebamed de temiz içerikli, alternatif olarak aklınızda olsun. Sevgilerimle...

      Sil
  18. Blanağğmm bu bilgileri öğrendiğim için çok mutluyum .. Sebamedin bu göz kremi geçen gün rossmanda gözüme çarpmıştı iyi ki almamışımmm.. emeğine sağlık :*

    YanıtlaSil
  19. Q10 olayına aydınlık getirmişsin canım. . Yorumlarına çok güveniyorum ve ne zaman ne alacak olsam mutlaka bloğunu gözden geçiriyorum. Kesinlikle bu ürünü deneyeceğim ve evet istikrar önemli düzenli kullanım olmayınca bir işe yaramıyor. Hep söylüyorum iyi ki Varsın kuzum blana.....mucks

    YanıtlaSil
  20. Bende bu ürünü 2 yıl önce kullanmıştım ve memnun kaldım. Şuan yvesrocher kırmızı renkli olan göz altı kremini kullanıyorum.. Oda hiç fena değil. Sevgiler

    YanıtlaSil
  21. ben hiç beğenmedim yaglanma yaptı

    YanıtlaSil