Pure Beauty Multi-Function Bb Cream

Mayıs 19, 2017 20 Comments A+ a-

Merhaba...

Fondötenlerin yeri benim için ayrı olsa da, günlük makyajımda genellikle bb kremleri ya da renkli nemlendiricileri tercih ediyorum. Pure Beauty Multi-Function Bb Cream'i çok fazla popüler olup övülünce merakıma yenilip bir tane satın aldım. Geçtiğimiz yazdan bu yana kullanıyorum.

Pure Beauty bb krem

Pure Beauty Multi-Function bb krem; oldukça iddialı bir ürün... Cildi nemlendirmeyi, fondöten kullanmaya gerek bırakmayacak bir kapatıcılık sağlamayı vaadediyor. Antioksidan, aydınlatıcı, cilt esnekliğini geri kazandırmaya yardımcı, gözenekli görünümü gidermeye yardımcı, kırışıklık önleyici etkilerinin olduğunu iddia ediyor. Tüm cilt tipleri için uygun olduğu belirtilmiş.
Günlük cilt bakımından sonra, yeterli miktardaki ürünü cilde masaj yaparak uygulanması öneriliyor.

Pure Beauty bb krem

Ben önerildiği gibi, ürünü bir kaç kez parmaklarımla uygulamayı denedim ancak, parmaklarımı kullanarak makyaj yapmayı açıkçası hiç sevmiyorum. Dolayısıyla nemli bir süngerle uygulama yapmak bana daha pratik geliyor ve kendi cildimde bu ürünün süngerle uyguladığımdaki duruşunu daha doğal buluyorum.

Pure Beauty bb krem

Pure Beauty bb krem Spf 42 UVB koruması ve PA++ UVA koruması içeriyor. İçeriğinde; methoxycinnamate (UVB), çinko oksit, titanyumdioksit gibi güneş koruma filtrelerini okuyabiliyoruz. Bu özelliğiyle, her mevsim kullanılabilecek bir ürün olduğunu söyleyebilirim.

Pure Beauty bb krem

Bulgarian Rose, bu bb kremin tek rengi... Orta cilt tonlarına çok iyi uyum sağlayacağını düşündüğüm bu renk, bana koyu geliyor. Ancak, genel olarak, uyguladıktan bir süre sonra cilt tonuna oldukça adapte olduğunu söyleyebilirim. Çoğu Kore menşeili bb krem gibi, gri bazlı bir renk olan bulgarian rose cilt alt tonuma uyumlu hale dönüşüyor ve cildime koyu kalmasını tolere edebiliyorum. 
Kapatıcılığı gerçekten de, vaadettiği gibi, bence fondöteni aratmayacak ölçüde... Neredeyse orta kapatıcılıkta bir fondöten kadar örtücü olabiliyor. Çok ciddi yara izleriniz ve cilt kusurlarınız yoksa, yeterli gelecektir.

Pure Beauty bb krem

Kendi cildimde kalıcılığından çok memnun olduğum Pure Beauty bb krem, tüm bir mesai gününü çıkarıyor. Altına bir baz kullandığımda kalıcılığı daha da artan bu bb kremin hafif de olsa, transfer olduğunu söylemeliyim.

Pure Beauty bb krem

Ben, Pure Beauty bb kremin en çok normal ve karma ciltlere uygun olduğunu düşünüyorum. Bu bb krem, pudralı bir yapıya sahip... Bana kalırsa, oldukça yoğun şekilde de pudra kokuyor. Benim çok kuru cildimde, istediğim ışıltılı ve nemli görünümü vermiyor. Altına mutlaka çok iyi bir nemlendirici uygulamam gerekiyor.
Yağlı ciltlerde ise, gün içinde parlama yapabileceğini düşünüyorum. Pudra ile sabitleme ihtiyacı hissedebilirler. Ben, kendi cildimde bu bb kremi, en çok bir likit aydınlatıcı ile karıştırarak kullanmayı seviyorum. Bu şekilde kalıcılığı biraz azalsa da (transfer olma durumu da artıyor), pudralı görüntüsünü ekarte edip, nemli ve ışıltılı bir bitiş elde edebiliyorum. Tek başınaysa, satin diyebileceğim bir bitişi var.

Pure Beauty bb krem

30 ml, pembe renkli bir tüpte satılan Pure Beauty Multi-Function bb cream, son kullanma tarihini kutusunun altından . okuyabilmemizle beni mutlu etti. Birkaç çeşit silikon, birkaç çeşit PEG içeren bu bb krem; alkol, lanolin ve paraben içermiyor. Parfümlü bir ürün olduğunu söylemeliyim; oldukça belirgin bir bebek pudrası kokusu var ancak, uyguladıktan sonra kokusunu almıyorum. Ambalajının içinde çok az ürün olduğu gibi bir algı var ancak; 50 ml'lik tüpe, 30 ml ürün koydukları için sanırım böyle bir düşünce oluşmuş. Ürün, bir kaç kullanımda bitmiyor yani; 30 ml'lik her ten ürününün kullanım ömrüne sahip

Pure Beauty bb krem

Benim için, biter bitmez yenisini alacağım, vazgeçilmez bir bb krem olmayan Pure Beauty Multi-Function Bb Cream'in neredeyse her cilt tipine bir şekilde uyum sağlayabileceğini ancak, tek renk olmasından dolayı denenmeden satın alınmaması gerektiğini düşünüyorum.

Sevgilerimle...

20 yorum:

  1. Blana'm ne güzel anlatmışsın, merak ediyorudum ama hiç bu kadar detaylı bilgiye ulaşamamıştım. Duruşunu çook beğendim ben, tam sevdiğim gibi. Çok öpüyorum canım 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökçe'm çok teşekkür ederim :) Duruşu güzel, ben de seviyorum aslında ama daha ıslak görüntüye ihtiyaç duyuyorum bazen. Ben de çok öpüyorum <3

      Sil
  2. Tek renk olması herkesin cilt rengine uygun olmamasına sebep bence de Blana'mm bana da koyu gelmişti ve bir bb kreme göre kapatıcılığı baya güzel :) Çok açıklayıcı olmuş yazın her zamanki gibi canımın içi, öpüyorum çok <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mary'im keşke tek renk olmasaydı, bende hazır yaz geliyorken biraz bronz görünmek göze batmaz diyerek bitirmeye çalışıyorum. Çok teşekkür ederim, öpüyorum <3 <3

      Sil
  3. Aynen az gibi görünsede hemen biten bir ürün değil. Kokusunu ben çok seviyorum Blanam :) Kapatıcılığı fondötenle yarışacak kadar iyi, favori bb kremlerimden kendisi :) Daha ışıltı için cc kremnini öneririm canım arkadaşım, almıştın sanıyorum yoksa yanlışmı hatırlıyorum, eğer almadıysan onada bak derim, çok hafif simcikler var içinde, buna yakın kapatıcılığa sahip. Ellerine sağlık canım arkadaşım benim, çok öpüyorum seni <3 <3 :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca'm ambalajından dolayı bu şekilde bir algı oluşmuş, ürün az değil yani. Kapatıcılığı cidden iyi ama işte bana baya koyu, bronzerlarım belli olmuyor üstünde :D Cc kremini almadım, ben cc lerle pek anlaşamıyorum sanırım zaten, nedense :) Bir de artık satıldığı yere gitmiyorum canım benim. Çok teşekkür ederim, kocaman öpüyorum seni <3 <3

      Sil
  4. Bayıldım bu ürüne Balanacım...

    YanıtlaSil
  5. bana da minik bir tık koyu geliyor ama pudra ile üzerinden geçince tam oluyor =) missha dan sonra en sevdiğim bb kremim her zaman bu =) eline sağlık Blana'm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evrim bu bana koyu geliyor ama yazın çok garip durmuyor, alt tonuma da uyduğundan sorun yaşamıyorum. Missha bb benim de favorim, elimdekileri bitirince yine ona döneceğim. Çok teşekkürler canım, sevgiler...

      Sil
  6. çok seveni var ama henüz denemedim ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım denerseniz siz de beğenirsiniz :) Sevgiler..

      Sil
  7. çok detaylı güzel bir yazı olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. İşte benim favori BB kremlerimden biri. 2 tüp bitirdim üçüncüsünü Watsons olayından sonra alamadım. Benim karma cildimle çok iyi anlaşıyor, kapatıcılığı gayet başarılı. Dahası güneş korumasıyla ve paraben içermemesiyle çok beğendiğim bir ten ürünü. Dediğin gibi tek renk olmasına rağmen o kadar güzel bütünleşiyor ki ben de çok şaşırmıştım ilk aldığımda.
    Güle güle kullan Blana'cım. Öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seher'cim bence de tam karma cilt bbsi bu, rengi de uyunca harika durduğuna eminim. Kapatıcılığı konusunda da aynı düşünüyoruz. Watsonsa ben de artık gitmediğim için, tekrar bakamacağım zaten. Çok teşekkür ederim, öpüyorum <3

      Sil
  9. Ausem senin cilt tipin için, kışın daha kullanışlı olacaktır. Fakat rengini denemen lazım kesinlikle.... Çok teşekkür ederim, öperim <3

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, bu bb kremi almayı düşünüyorum ancak malesef benim de cildim kuru ve pul pul bir görünüm oluşmasından korkuyorum. Nemlendirme veya altına baz olarak önerdiğiniz bir ürün veya ürünler var mı? :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba...
      Altına uygulamanız için özellikle bir ürün öneremem çünkü, ben öyle bir şey yapmıyorum. Cilt bakımınızı aksatmadığınız ve altına iyi bir nemlendirici uyguladığınız sürece sorun yaşayacağınızı düşünmüyorum😊 Sevgiler...

      Sil
  11. en yakın zamanda deneyeceğim diğer ürünlerini beğendiğim bir marka çünkü:)

    YanıtlaSil