Bitirdiklerim: Mayıs-Haziran 2017

Temmuz 05, 2017 17 Comments A+ a-

Merhaba...

Bitirdiklerimi yazmak, benim için bir çeşit kendimi kontrol yöntemi, diyebilirim. Şubat ayından bu yana, neredeyse (gerçekten ihtiyacım olanlar hariç) hiç alışveriş yapmadım ve bu sayede evdeki savaş çıkacakmışçasına stokladığım ürün yığınını da bayaca erittim. Bundan böyle de; 10 tane yüz temizleyici, 5 tane tonik vb şeklinde ürün stoklamamaya kesinlikle kararlıyım. Sırf indirimde buldum diye hunharca satın aldığım ürünler cidden üstüme üstüme geliyor artık! 

Bitenler

Mayıs- Haziran aylarında bitirdiğim cilt bakım ürünleri ve haklarındaki yorumlarımı mutlulukla yazmaya başlıyorum; umarım siz de benim kadar keyifle okursunuz. Daha önce blog yazısını yazdığım ürünler için, linkleri de bırakacağım. 

Bitenler

Loaccitane Melting Honey Soft Shower Gel: Duş jeli bitirdiğinde sevinçten havalara uçan bendeniz, bu ürün bittiğinde neredeyse ağlıyordu! Bal kokusuna bayıldığımı söylemiş miydim?! Gerçekten doğal bal kokan, harika bir duş jeliydi, evet pahalıydı ama limitli üretim olmasaydı koşa koşa bir tane daha satın alırdım. Bu seriyi yeniden satışa çıkarması için Loaccitane'a hala duygu sömürüsü yapıyorum ama beni ciddiye almıyorlar!

Tony&Guy Cleanse Shampoo For Dry Hair: Bu şampuanı tamamen dikkatsizliğimden satın aldığımı itiraf ediyorum. Çok acelem olan bir gün, kuru şampuan almaya gidince, "dry" kelimesini görüp sepete atmıştım. Eve gelince gerçeklerle yüzleştim tabi! Neyse ki, saçlarım da kuru... Bu şampuan SLS içeriyor ve ne yazık ki benim saç derimin o maddeye karşı ciddi hassasiyeti var. Sadece yağ maskesi yaptığım günlerde saç boylarımda kullandım ve nemlendirmesinden, temizlemesinden memnun kaldım. 

Yves Rocher Hindistan Cevizli Duş Yağı: Bu duş yağını kendime almıştım ama sadece 1-2 kez kullanabildim çünkü, tesadüf eseri eşime alerji yapmayan (ya da az alerji yapan) tek duş ürününü bu sayede bulduk! Ben de, bir ara düzenli kullanabilirsem yazısını yazacağım ama eşim çok memnun ve sürekli satın alıyoruz.  

Beyond Phytoganic Cleansing Liquid: Son zamanlarda kullandığım en iyi makyaj temizleme yağıydı, çok memnun kaldım. Ayrıntılı yazısına burayı tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Bitenler

Miniso 2Way Yüz Temizleme Köpüğü: Ambalajının albenisine kapılıp satın aldığım bu yüz temizleme köpüğünün performasını ve yapısını çok beğendim. Fakat, içerisindeki bir alerjen maddeden dolayı tekrar satın almayacağım. Yazısını buradan okuyabilirsiniz.

HC Care Rejuvenating Tonic Cleanser: Kullandığım HC Care cilt bakım ürünleri arasında, favorim kesinlikle bu tonik!.. İçeriği, yapısı, cildimi kurutmamasıyla beni çok memnun etti. Elimdeki tonikleri bitirdiğimde tekrar satın almayı düşünüyorum. Yazısına buradan ulaşabilirsiniz.

BeeBeauty Canlandırıcı Yüz Toniği: Açıkçası fena bir tonik değildi. BeeBeauty'nin aloe veralı bu cilt bakım serisinden üç ürün kullandım ve içlerinde hem içerik hem performans olarak en beğendiğim ürün, bu tonik olmuştu. Yazısını burada yazmıştım. 

BeeBeauty Foaming Facial Cleanser: Yazısını yazacağım. Burada kısaca şöyle söyleyeyim; asla kötü bir köpük temizleyici değildi. Fakat, HC Care köpük temizleyiciden sonra bana çok yetersiz gibi gelmişti; köpüğü benim istediğim kadar yumuşak ve yoğun değil. Çok da hızlı bitti. 

Bitenler

Quick Fix Facials Purifying Charcoal Mask: Bu kömür maskesi, bence bu fiyata bulunabilecek en iyi temizleyici maskelerden... Benim kuru ve hassas cildimle çok iyi anlaştı, temizlemesinden de çok çok memnun kaldım. Elimdeki zibilyon tane temizleyici maskeyi bir gün bitirebilirsem, kesinlikle koşa koşa gidip tekrar satın alacağım. Yazısını buradan okuyabilirsiniz. 

Golden Rose Oje Kurutucu Sprey: Tırnak etleriniz çok kuru ve sertse, denemenizi öneririm. Yağ içeriyor ve oldukça da yağlı bir sonuç bırakıyor fakat, benim ellerimde sağlıklı ve düzgün bir görüntü oluşturuyor. Oje kurutma performansı da, bana kalırsa gayet iyi... Yazısını burada yazmıştım. 

Caudalie Moisturizing Toner: Bence harika bir nemlendirici tonik... Hafif nemli bir sonuç sağlayıp, cildimi nemlendirme öncesinde oldukça rahatlatmıştı. İçeriği de temiz... Yazısını yazacağım. 

Bitenler

Pantene Köpük Saç Bakım Kremi: Bu ürünü saç tipime uygun olmadığını bile bile, sırf meraktan satın aldım. Tabi ki, bu çeşidi (çabuk yağlanan saçlar için) benim kuru saçlarımda bir şey ifade etmedi. Ancak, köpük formu çok pratik ve eğlenceli... Kendi saç tipime uygun çeşidinin seyahat boyunu da bulursam, alıp denerim. 

BeeBeauty Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyicisi: Makyajımı yağlarla çıkarmaya başladığımdan beri, bu tarz ürünler beni tatmin etmiyor. BeeBeauty göz makyaj temizleyicisi, fena bir ürün değildi aslında; en azından ben Diadermine'den daha çok beğendim. Hafif göz makyajları için güzel... Yazısı gelecek.

Nivea Q10 Nemlendirici: Bu nemlendiriciyi geçen yaz kullanmaya başlamıştım, havalar soğuyunca da nemlendirmesi artık yeterli gelmediğinden ara vermek zorunda kalmıştım. Bu sene kullanıp bitirdim, fikrim hiç değişmedi. Cildi aydınlık gösteren, makyaj altında iyi duran, normal ciltlere uygun olduğunu düşündüğüm bu nemlendiricinin ayrıntılı yazısına buradan ulaşabilirsiniz.

Bitenler

Cosmed Revolution Age Defying Cream: Yapısını beğendim, sıcak havalarda cildimde ağırlık yapmadı, güzel de nemlendirdi. 10 ml bir cilt bakım ürününün antiageing performansını ise gözlemlemek zaten mümkün değil. 

Dermalogica Skin Renewal Booster: Bu cilt bakım serumu minicik boyuyla bile, beni kendine hayran bıraktı. Bu boyunu bir ay kullandım. Çok az miktarı tüm yüzüme yetti ve yapısından, cildimi rahatlatıp nemlendiricimin etkisini adeta katlamasından çok memnun kaldım. 

Ren Vita Mineral Nemlendirici: Bu nemlendirici de tertemiz içeriği, yapısı ve verdiği nemle beni memnun etti. Kış için bana hafif gelecektir ama bu mevsimler için idealdi. Tabi ki, uzun vadeli performansını bilemiyorum.

Miaorganical Göz Çevresi Bakım Kremi: İçeriği tertemiz, organik sertifikalı bu göz kreminin tam boyunu ilk fırsatta satın alacağım. Çok güzel nemlendiren, yoğun yapılı bir göz çevresi kremiydi. Kullandığım süre boyunca gerçekten çok beğendim. 

Bitenler

Tencel Black Pearl Smoothing Facial Mask: Bu kağıt maskenin içerik olarak turuncu renkli gingseng maskeden bir farkı yok. Maskeye adını veren madde, içerik listesinin en sonunda yani etkisiz... Kötü bir etkisini görmedim ama çok bir faydası olduğunu zannetmiyorum. 

Himalaya Herbals Diş Macunu: Bu diş macununu çok merak ediyorduk, seveni de fazla. Güzeldi ama Splat diş macunlarının yerini tutamadı.

Loreal Revitalift Laser Nemlendirici: Bu testerlardan bende 14 tane vardı. Yapısı orta yoğunlukta, kolay emiliyor, makyaj altında iyi duruyor. Nemlendirmesi yaz mevsimi için yeterli... Fakat, benim için fazla silikonlu, parafin, PEG ve paraben içeriyor.

Buraya kadar okuduysanız çok teşekkür ederim. Umarım merak ettiğiniz ürünlerle ilgili bir fikir verebilmişimdir. 


Sevgilerimle...

17 yorum:

  1. Sen de baya bir temizlik yapmışsın Blanacım 😊 Beebeauty toniği ben de seviyorum yapısı değişik ama yine de sevdim miniso köpüğe ise neredeyse hiç elim gitmiyor bu ara 😟 Sevgiler canım 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayaca tam boy ürün bitirdim İrem'cim valla mutluyum :) Miniso köpük bizi ambalajı yüzünden hayal kırıklığına uğrattı ama ben yapısını beğenmiştim. Kocaman öptüm <3

      Sil
  2. Oh ne güzel ferahlamışsın, bayıldım Blana'm :)

    YanıtlaSil
  3. Çok farklı ve memnun kaldığınız bir sürü ürünle tanıştım sayenizde, incelicem muhakkak temiz içerikli olanları, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginiz ve okuduğunuz için ben teşekkür ederim, sevgiler <3

      Sil
  4. Bal kokulu duş jeline denk gelmemiştim hiç. Böylesi beğenilmiş ürünü alıp denemek isterim..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef limitli üretimdi, hala satılıyor olsaydı ben de kesinlikle alırdım. Sevgiler...

      Sil
  5. Blana'mmm bu bitenler yazın neredeyse merak ettiğim ürünlerin özeti niteliğinde hehe :D Beyond makyaj temzleme yağını özellikle merak ediyorum. Bu arada şubat ayından beri ihtiyaç dışı ürün almamanı takdir ederek, bana ilham oldun (özellikle bu aralar çok ihtiyacım var. :D) Şahane bir yazı olmuş canımınn içii; yepyeni güzel ürünler gelsin yerlerine <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mary'im merak ettiğin ürünlerle ilgili bir fikir verebildiğime çok sevindim. :) Beyond yağı denemeni öneririm, ben çok memnun kaldım. Çok teşekkür ederim canım benim, öpüyorum <3

      Sil
  6. Bol bitenli yazilari ve kutular beni cok mutlu ediyor. Lorealin testerlari bende de var fakat kullanmak istemedim hala.. iceriginden dolayi.. oylece duruyorlar😕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitenler yazılarını ben de çok seviyorum Esra'cım :) Loreal'in testerlarını deneme programları kapsamında ben istemiştim, sitelerinden form dolduruyordun. Bu yüzden geri dönüp görüş bildirmem gerekiyordu, dolayısıyla kullandım. Sevgiler...

      Sil
  7. Süper ürünler bitmiş tebrikler :)

    YanıtlaSil
  8. emeğine sağlık Blana'm harikasın !

    Caudalie Moisturizing Toner yazısını bekliyorummmmmm , Golden Rose Oje Kurutucu Sprey benim rezill tırnak etlerime layık bi ürün bu :D tuttum bunuvee yazısınıı okumamışım ucacağımmmmm hemen <3
    himalaya ... hmm vallahi sende görünce şimdi merak ettim. Ama şu sıralar aklım seninde dediğin gibi splat diş macununda çok fazla gözüme sokuluyor :D <3

    öptüm kocamannn <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ausem :)
      Caudalie toniği ilk fırsatta yazacağım. Yazısını yazamadım diye hala boş şişeyi atamadım keza :D Golden Rose spreyi seveceğini düşünüyorum, ben bayıldım açıkçası etkisine. Ausem Splat'ın yerini tutan diş macunu hala bulamadım açıkçası.
      Kocaman öpüyorum <3

      Sil
  9. Tebrik ederim Blanam! Şubat'tan bu yana 5 ay olmuş!
    Seninle aynı cilt tipinde olmayı ne çok istiyorum biliyorsun!
    Pantene'in köpüğünün yağlı saçlar için olduğunu bilmiyordum ilgimi çekti ona bakacağım.
    Eline sağlık ❤

    YanıtlaSil