Blana ve Zeynuş'la Pp Point Kazanıyoruz

Temmuz 10, 2017 12 Comments A+ a-

Merhaba... 

Bu yazı aslında birazcık(!) geç kalmış sayılabilir çünkü, ne zamandır Zeynuş'umla birlikte bir project pan yapmayı planlıyorduk. Fakat, her projemiz gibi, bunu da geliştirmeden edemediğimizden fikir alışverişlerimiz vakit aldı. Neyse ki, bir kaç aylık zaman dilimi sonunda minimal project panımızı hayata geçirebiliyoruz. Bu sayede, son derece yaratıcı olan diğer tüm fikirlerimizi gerçekleştirebileceğimize dair olan inancımı da perçinlemiş oluyorum. 



Kendim için 13 ürün seçtiğim project panımızın asıl amacı, seçtiğimiz ürünleri sıklıkla kullanmak... Zeynuş'umla bu bitirme projeleri için ortak görüşümüz; zaman kısıtlamasının bizde bıkkınlık oluşturduğu oldu. Dolayısıyla bu proje ne zaman biter, bilemiyoruz. Kendimize bir zaman sınırı koymadık. Sadece bir "sık kullanılacaklar" kutusu hazırladık ve içerisine artık bitse iyi olur dediğimiz makyaj malzemelerimizi koyduk. Ben, son bir aydır her sabah bu ürünlerden bir kaçını makyajımda mutlaka kullanıyorum. Ancak, o gün canım istemezse de zorlamıyorum. Yani bu projede, illa ki sadece bu ürünler kullanılacak, gibi bir kuralımız da yok (ne yapalım, sıkılıyoruz).
Açıkçası, seçtiklerimin %90'ı sevdiğim ürünler... Sadece ikisini cidden bitirmek için kullanıyorum. Diğerleriniyse çok seviyorum. Bir de, proje için cilt bakım ürünü seçmeme kararımızın da sebebi; zaten bitirebildiğimiz ürünleri project pana dahil etmenin anlamsız olduğunu düşünmemiz.. 

Kendim için seçtiğim ürünlere yakından bakmak isterseniz, artık sizi bir sonraki fotoğrafa doğru alabilirim. 



Catrice Chocolate Nudes palet artık satılmıyor, ben bu paleti gerçekten çok severek kullandım (hiç belli olmuyor, değil mi?!). Sadece, sondaki acı kahve far kaldı. O da, aslında çok koyu bir kahve değil ancak, yaz mevsiminde pek elim gitmiyor. Yine de, gece makyajlarımda kullanırım, diyorum. 
Üstteki aile fotoğrafına komayı unuttuğum Rimmel London Kate yüz şekillendirme paleti de, aldığım günden beri elimden pek düşmeyenlerden... Bronzerını gerçekten çok seviyordum. Bendeki, 02 numarası; yazısını da burada yazmıştım. Bu palet bence göz makyajı yapmak için de çok kullanışlı... Allığını sıklıkla göz kapağımın katlanma bölgesinde de kullanıyorum. 
Loreal smoky serisi far paletlerinden Eau de Rose rengini çok seviyorum ama bir kenarda unutmuşum. Doya doya kullanabileyim diye, ekibe dahil ettim. Yazısını da buradan okuyabilirsiniz.
Catherine Arley'in tekli kemik rengi farını da bir seneden fazladır kullanıyorum. 5 gr olduğundan bitmek bilmiyor. Bakalım hangimiz daha inatçı çıkacağız. 
Max Factor Opulent Nudes palet de, yine çok beğenerek satın aldığım ama kullanmaya sıra getiremediğim ürünlerimdendi. Yazısını da, bu vesileyle yazarım artık. Yapısı çok güzel, çok beğeniyorum. 
Maybelline color tattoo on and on bronze krem fardan hala bir tane edinmeyen var mı, bilemiyorum. Bu krem far bir harika, bitince tekrar satın alacağım. Bu projede olmasının sebebi, uzun süredir kullandığımdan, kurumadan bitirmek istemem. Bu fardan da, şuradaki yazımda bahsetmiştim.



Pure Beauty bb kremi, rengi bana koyu olduğu için hazır mevsim yazken kullanıp bitirmeye niyetlendim. Yapısını da, bu mevsime baya uygun buluyorum. Üstelik bu sıcaklarda, tüm mesai gününü kurtarıyor, silinip gitmiyor. Burada yazmıştım, göz atmak isterseniz.
Cecile ballı maskarayı, koklamaktan kurutmadan evvel, bol bol kullanayım diyorum. Mis gibi bal kokuyor ama ne yapayım. Benim yazım burada, Zeynuş'unki burada
Essence camouflage kapatıcı paleti, bitirmek için kullandığım iki üründen biri... Yazısını burada yazmıştım. Bir süredir, yüzümdeki kızarıklıkları kapatmak için kullanıyorum ama bir seneyi geçti, inatla bitmiyor. Ha gayret, diyorum ama gerçekten sıkıldım bu üründen.
Mac mineralize skinfinish light pudra, incecik yapısını çok sevdiğim, matlaştırmayan pudram. Bu ikinci kutum ve çok memnunum. Hep elimin altında olsun, istedim.
Maybelline Shine Luminious Latte lipgloss, yarı şeffaf yapısıyla nude rujlarıma harika uyum sağlıyor. Kullanım ömrü bitmeden, ben bitireyim. Yazısı burada
Essence'in Winter Glow koleksiyonunun far bazı da, bitse de gitsek dediğim ikinci ürün... Ne yalan söyleyeyim, bu baz bana pek hitap etmedi. Bu koleksiyon sanırım ülkemize henüz gelmedi, Essence koleksiyonları garip zamanlarda geliyor nedense. Belki yazısını yazarım, bu konuda bayaca kararsızım.
Rimmel London 720 Notting Hill Nude rengi ruju bayaca azalttığımı fark edince, bu projeye dahil etmeye karar verdim. Belki zibilyon tane nude rujlarımdan birini eksiltebilirim. Bu arada, bu rujun hem rengini hem yapısını çok seviyorum; tek derdim kokusuyla (bana sabun yemişim gibi geliyor). 

Project Pan'a eklediğim ürünlerim ve kısa özetleri böyle... 
Alışveriş yapmama gibi bir kısıtlamamız yok tabi ki, zaten hiç bir kısıtlamamız yok. Ancak, ben bu sene başında evi toplarken yaşadığım feci aydınlanma sonucunda aldığım alışveriş yapmama kararımı hala koruyorum (Maybelline'in bronzer paleti feci aklımı çeliyor). Bu projeden bağımsız olarak, kendi kendime aldığım bu karar doğrultusunda da; gerçekten ihtiyacım olmadığı sürece ya da bir şeyi aşırı istemediğim sürece (mutsuz olmanın da manası yok) alışveriş yapmayacağım.
Zeynuşumun project pan ürünlerini de merak ediyorsanız, lütfen burayı tıklayın. Çok güzel ürünler seçti. Her zamanki gibi, çok da güzel anlattı.
Ne zaman güncelleme yaparız, bence ikimiz de bilmiyoruz. Biz bu konu üzerinde fikir alışverişi yapıp, bir karara varana kadar epeyce ilerleme kaydedeceğimizi umuyorum. 

Umarım, keyifle okumuşsunuzdur.

Sevgilerimle... 

12 yorum:

  1. Canım kolay gelsin ben geçen sene pp da baya başarı göstermiştim ama bu sene yaparsam sadece makyaj ürünü koyacağım bir de parfüm cilt bakımı zaten bitiyor dediğin gibi umarım sıkılmadan yaparsınız sevgiler 😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem'cim teşekkür ederim. Cilt bakımı koymayı biz de anlamsız bulduk. Geçen sene sen baya iyidin, hatırlıyorum. :) Bakalım biz ne yapacağız, zaten zaman sınırımız yok :D Öpüyorum <3

      Sil
  2. Çok güzel ürünlermiş, şu alışveriş konusunda benim de karar almam şart :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sene başından beri bir şey almıyorum Yeliz'cim, iyi de oldu açıkçası. Sevgiler <3

      Sil
  3. Cok guzel bir fikir ve basariya dogru adim adim ilerliyorsunuz masallah ☺

    YanıtlaSil
  4. Uzun zamandır PP yapmaya yeltenmedim.Sonbaharda bitmesi olası görünen birkaç renkli kozmetik ile bende yapabilirim umarım ;)

    YanıtlaSil
  5. süper olmuş. zaten birçok ürünün dibini görmüşsün büyük başarı. benim de var bir PP projem ama ürünleri seçemedim daha ..bakalım kısmet diyorum :))

    YanıtlaSil
  6. Kuralların gevşek olması çok hoşuma gitti zira ben de çok sıkılıyorum, daralıyorum. O ürünü sevsem bile nefret ediyorum :) Kıyıda köşede kalmış o kadar malzemem var ki benim de, bitmeye yakın yine ürünleriniz. İki kişi beraber yapmak da motive edici bence. Başarılar diliyorum

    YanıtlaSil
  7. Blanam çok başarılı bir pp'ye imza atacağımıza kesin gözüyle bakıyorum 💪🏻💪🏻 Bitmeyecek ürün Yok, zaten zaman kısıtlamamız da yok 🤗 En çok zamanı Mac Pudra ve L'oreal far paleti alır gibi geliyor bana ama farların renkler şahaneymiş kesinlikle ilgi ve sevgiyi hak ediyor 😍😍
    Kocaman öptüm!
    Zeynep

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel bir proje olmuş Blana'mm <3 Pure beauty bb kremi bu sıralar ben de bitirsem fena olmayacak zira rengi bana da pek uymuyor :( O lipgloss'da feci gözüm var Blana'mm :D Güncellemelerinizi merakla bekliyorum bitanemm :))

    YanıtlaSil
  9. Geçen yılın ardından bu yıl, bir türlü yenisine başlayamamış, ama yine kendimce yıllardır ara ara yaptığım "hadi bit kutusu" projelerimle idare etmeye çalışmıştım. Ama Aralık ayında bu defa ürünleri kullanmak üzere resmen masa üzerine dizdim kullanım sırasına göre. Vallahi elimin gitmediği, bir yerlerde sürünen ürünler takır takır kullanılıyor tarafımca, meğer ne şeker cicilerim varmış benim :))
    Her ikinizin de geçen yılki performanslarınız gayet iyiydi, bu çalışmanızda başarısız olmanız imkansız gibi görünüyor, şimdiden tebrik ederim Blanacım :)

    YanıtlaSil