Mac Mineralize Skinfinish Natural - Light

Aralık 29, 2017 6 Comments A+ a-

Merhaba...

Kuru ciltliler bilirler ki, bizim için pudra seçmek zordur. Matlaştıran pudralar benim cildimde aşırı kuru ve donuk bir görüntü oluştururken aynı zamanda gün içinde pul pul bir görüntüye sebep olabiliyorlar. Gün içerisinde makyajımı tazelemeye asla fırsatım olmadığından pudra kullanıyorum ve bugün anlatacağım Mac Mineralize Skinfinish Natural Light da cildimi donuklaştırmadan makyajımı sabitlememe yardımcı olan en sevdiğim pudralardan biri.

Mac Mineralize pudra

Mac'in minerallerle pişirilmiş Minrealize Sikinfinish pudraları, üç boyutlu fakat doğal mat bir uygulama sonucu sağlayan zengin pudra olarak tanımlanıyor. Her cilt tonuna uyabilecek 18 farklı rengi bulunan Mac Mineralize Skinfinish Natural pudranın bendeki rengi Light... Mac online sitesinde "Yumuşak soluk bej" olarak tanımlanan Light rengi, oldukça açık bir tona sahip bir bej... Yarı transparan ve hafif kapatıcılıktaki bu pudra, fondötenimin üzerine uyguladığımda makyajımın rengini pek değiştirmeden saten bir görüntü bırakıyor. 

Mac Mineralize pudra
Mac Mineralize pudra

Mac Mineralize Skinfinish Natural, Light incecik bir yapıya sahip... Neredeyse transparana yakın bir dokusu var ve cildime neredeyse hiç renk vermeden, sanki hafif bir blur etki kazandırarak daha iyi görünmesini sağlıyor. Light rengi benim ten rengimle birebir uyumlu olduğu için, tek başına kullandığımda yüzümde bir ten ürünü varmış gibi durmuyor. Bu yapısı sayesinde, çok hızlı hazırlanmam gerektiğinde bu pudrayı tek başına hafifçe uygulayıp çıkabiliyorum

Mac Mineralize pudra
Mac Mineralize pudra

Mac Mineralize pudrayı genellikle fondötenimin ya da bb kremimin üzerine hem makyajımı sabitlemesi için hem de toz allıklarımı ve bronzerlarımı rahat dağıtabilmek için uyguluyorum. Üzerine uygulanan toz ürünlerin çok rahat dağıtılmasını sağlıyor. Gün içerisinde de, makyajımın bozulmadan kalmasına ciddi katkısı olduğunu düşünüyorum. Kullandığım allık ve bronzerlar 13 saatlik mesai saatime dayanamayıp uçsa da, fondötenim dağılıp ayrışmadan günü tamamlıyor. Gün içerisinde makyajımı tazeleyemediğim halde, Mac Mineralize pudrayı uyguladıysam makyajımın genel bütünlüğü bozulmuyor

Mac Mineralize pudra

Mac Mineralize Skinfinish Natural pudra, donuk ve mat bir bitiş bırakmadığından oldukça sağlıklı duruyor. Pudranın altına uyguladığım hiç bir ürünün ışıltısı kaybolmadan makyajımı sabitleyebiliyorum ve en sevdiğim özelliği de kesinlikle bu!.. Cildimde katman katman durmuyor ve üst üste uygulasam da ağırlık ve kuruluk oluşturmuyor. 

Mac Mineralize pudra

Neredeyse hiç tozutmayan Mac Mineralize pudra, siyah, oldukça sağlam aynalı bir ambalaja sahip... 10 gr ürün içeriyor ve oldukça bereketli olduğunu ve kolay bitmediğini rahatlıkla söyleyebilirim. İçeriğinde silikon, talk, jojoba yağı bulunan Mac Mineralize Skinfinish Natural paraben içermiyor

Mac Mineralize pudra

Mac Mineralize Skinfinish Natural pudra ve tüm Mac ürünlerini, Mac mağazalarından ve online satış sitesinden bulabilirsiniz.

Sevgilerimle...

6 yorum:

  1. bunları hiç denemedim ama şimdi kikodan bir pudra aldım o da fena değil .-)) güle güle kullan ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu pudra Hourglass’dan sonra favorim ama bu ara ben de Kiko’nun radiance pudrasını kullanıyorum gerçekten iyi. Teşekkürler canım öpüyorum💐

      Sil
  2. Mac'in pudrasını kullanmamıştım ve bu pudra ile ilgili bir-iki arkadaşımda çok övgüyle bahsetti.Elimdeki bitince kesinlikle değerlendireceğim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mat pudralardan hoşlanmıyorsanız tavsiye ederim, ben çok seviyorum bu ürünü. Sevgiler...��

      Sil
  3. Kullandigim ilk pudralardan biriydi, ciltte dogal durmasini begeniyorum. Nyx Nofilter pudra bu urune cok benziyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nyx pudrayı ben de aldım Onur ve benzediklerini duyduğuma çok sevindim☺️ Çok sevgiler...💐

      Sil