Lavera Duş Peelingi

Mayıs 29, 2019 6 Comments A+ a-

Merhaba...

Benim gibi çok hassas ciltli olanlar ya da klasik yöntemlerle keselenmeyi sevmeyenler için vücut peelingleri hem işlevsel hem pratik yardımcılar olabiliyor. Bugün bahsedeceğim Lavera duş peelingi bu yönde arayışı olanlar için oldukça güzel bir ürün... 


Lavera Vücut Peelingi

Lavera duş peelingi vücuttaki ölü hücrelerin  arındırılmasına yardımcı olarak, cildi yenilemeyi hedefliyor. Ciltte esnek ve yumuşak bir his bırakmayı vaadediyor. Bu duş peelinginin tanecikleri doğada çözünmeyen mikroplastiklerden oluşmuyor; tanecikleri jojoba bitkisinin balmumundan üretildiği için çevreye dost bir ürün kullanmış oluyoruz


Lavera Vücut Peelingi

Oldukça yumuşak ve geri dönüştürülebilir malzemeden üretilmiş yarı şeffaf bir plastik tüpte satılan Lavera duş peelinginin akışkan ve jolemsi bir yapısı var. Limon küfü rengindeki bu jelin içerisinde farklı büyüklüklerde peeling tanecikleri bulunuyor. Oldukça bitkisel bir kokusu var; ürün tamamen doğal içerikli olduğu için parfüm kokusu beklemeyin. Bana göre dağlar, denizler gibi kokmuyor ama kötü bir kokusu yok ve koku doğal kaynaklı olduğu için de kalıcı değil, hemen kayboluyor ve teninizde kalmıyor. 


Lavera Vücut Peelingi

Ben haftada bir kez, yeteri kadar ürünü avucuma alıp vücuduma dairesel hareketlerle masaj yaparak peelingi uyguladım ve durulandım. Bu peeling vücuda uygulanırken beyazımsı bir renge dönüşüyor. Masaj yaptıkça içerisindeki taneciklerin en küçüğünden başlamak üzere, tanecikler yavaş yavaş eriyor. Peeling işlemini cildinizin hassasiyetine ve ihtiyacınıza göre uzatabilirsiniz. Akışkan bir yapısı olduğu için, az az ürün alıp kontrollü şekilde uygulama yapmanızı öneririm. Lavera duş peelingi çok hassas ve ince cildimi asla çizmeden, acıtmadan ve hassaslaştırmadan keseleyip ölü derilerden arınmasına yardımcı oluyor. Ve geriye vaadettiği gibi, yumuşacık bir cilt kalıyor. 


Lavera Vücut Peelingi

Lavera duş peelingi, piyasadaki çoğu benzeri gibi yağ bazlı olmadığı için, ürünü duruladıktan sonra arkasından yağlı bir his bırakmıyor. Duş peelinglerinin yağlı bir tabaka bırakmasını sevmeyenler ve bu durum yüzünden temizlenmiş hissetmeyenler için çok uygun bir ürün olacaktır. İsterseniz arkasından duş jelinizi kullanarak ürünün vücudunuzdan tamamen arındığından emin olabilirsiniz. Fakat, tek başına kullandığımda da, vücudumdan çok kolay arınıyor ve asla kalıntı bırakmıyor. Cildimi kurutmuyor ama nemlendirmiyor. 


Lavera Vücut Peelingi

200 ml ürün içeren Lavera duş peelingi vegan bir ürün... Açıldıktan sonra tüketmeniz gereken bir zaman dilimi yok ancak, son kullanma tarihine dikkat etmeniz gerekiyor. Su bazlı bu peeling; gliserin, aloe vera, çay yaprağı ekstreleri, kafein, kahve çekirdeği ekstresi, biberiye, limon yağı, üzüm çekirdeği ekstresi içeriyor. İçeriğindeki koku, yukarıda da belirttiğim gibi esansiyel yağlardan kaynaklanıyor. Bitkisel içeriklerinin tümü organik sertifikaya sahip  ve silikon, mineral yağ, sls, sles, etil alkol, parafin, paraben, bht, fitalat içermiyor


Lavera Vücut Peelingi

Lavera duş peelingi, temiz içerikli ürünler seven, peeling kullanırken çevre dostu olmasına önem veren ve duş ürünlerinin yağlı his bırakmasından hoşlanmayanlar için güzel bir alternatif olacaktır. Ülkemizdeki satış fiyatlarını bilemiyorum ama Lavera oldukça uygun fiyatlı bir doğal kozmetik markası. Markaya Rossmannlardan ve internet üzerinden ulaşabilirsiniz. 

Sevgilerimle... 

6 yorum:

  1. Ben de bir duş peelingi denemek istiyordum, hassas cildime uyabilecek bir ürüne benziyor. Rossmann'a uğradığımda mutlaka bakacağım, sevgiler Blana'cım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fulya'cım benim de cildim hassas, bu peelingden memnun kalabilirsin.
      Çok sevgiler... <3

      Sil
  2. Ya süper bir ürünmüş; duşta peeling ban agenel olarak fazla zaman kaybı gibi geldiğinden hiç bu tür ürünlere bakmıyordum; ama, yurtdışına gittiğimde Lavera aklımda olacak :) Güle güle kullan canikom, öpücükler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu peeling gerçekten güzeldi Başak'cım. Ben özellikle yazın çok fazla güneş ürünü kullandığım için sıkça vücut peelingi kullanıyorum. Lavera aklında olsun gerçekten de :)
      Çok teşekkür ederim, çok çok öpüyorum <3

      Sil
  3. Lavera yi çok severim Blanacim vücut peelingi de ariyordum zaten bakayim buna 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım memnun kalırsın Derya'cım:) Öpüyorum <3

      Sil