H&M Cream Fusion Eye Colour - Countess Krem Far

Mayıs 23, 2019 7 Comments A+ a-

Merhaba...

İki senedir günlük makyaj çantamdan ayırmadığım ve çok severek kullandığım H&M Cream Fusion Eye Colour krem farlarının countess rengine blogda geç de olsa yer verebildiğim için memnunum. 

Countess Krem Far

H&M Cream Fusion Eye Colour krem farlar, ipeksi köpük yapılarıyla kremden pudraya bitişe sahip, kolay uygulanan ve hızlı sabitlenen ürünler olarak lanse ediliyorlar. Marka, bu farlarım hem fırça hem parmaklarla uygulanabileceğini ve göz bazı ile kullanıldıklarında daha canlı görünüp daha kalıcı olacaklarını iddia ediyor. 

Countess Krem Far
Countess Krem Far

H&M Cream Fusion Eye Colour krem farların 6 rengi var. Bendeki rengin adı countess... 4.5 ml ürün miktarında ve cam kavonozlarda satılan bu krem farların gerçekten de ipeksi bir yapısı var. Bu krem farlar, markanın iddia ettiği gibi köpük formundalar ve gözlemime göre klasik formüldeki krem farlara kıyasla daha uzun ömürlüler. Ben kullandıktan sonra ağzını sıkıca kapatıp, kavonozu ters çevirerek ürünü saklıyorum ve açtığım günden bu yana yapısında hiç bir değişiklik olmadı, kurumadı. 

Countess Krem Far
Countess Krem Far

Countess, çok hafif yansımaları olan bir somon-kahverengi... Bu far bence, hem göz kapağında baz olarak hem tek başına hem de yanına renk ekleyerek kullanabileceğiniz, çok amaçlı joker bir ürün!.. Hem parmakla hem fırçayla uygulaması çok kolay ve aşırı pratik!.. Cam kavonozun geniş ağzı sayesinde ürünü parmaklarımla da kolayca alıp uygulayabiliyorum. Çok kolay uygulanıp kolayca dağıtılıyor, köpük formdan pudraya doğru sabitlendiği için, diğer tozlarla çok kolay karışabiliyor. En güzel sonucu göz kapağına tamponlayarak uygulayıp dış kenarlarını yine parmakla ya da fırçayla dağıttığımda alıyorum. 

Countess Krem Far

Countess krem farın kalıcılığı benim göz kapaklarımda şahane!.. Ben çıkarana kadar kalıyor ve yerinden kıpırdamıyor. Uyguladıktan sonra kısa süre içerisinde sabitleniyor ancak, karıştırıp dağıtmak ve diğer farlarla harmanlayabilmek için yeterli süreyi de tanıyor. Bu far, tek başına tam bir sür-çık ürünü; özellikle beyaz tenliler için kurtarıcı bir ürün olacaktır. Ben acelem olduğunda tek başına tüm göz kapaklarıma uygulayıp dağıtıyorum, bazen mat bir kahve farla ya da bronzerımla gözümün katlanma bölgesinden geçerek iki farlı makyajlar yapıyorum. Fotoğraflarda countess in tek başına ve başka farlarla birlikte uygulanmış hallerini görebilirsiniz. 

Countess Krem Far

Açıldıktan sonra 12 ay kullanım ömrü bulunan H&M Cream Fusion Eye Colour krem farların countess rengi içeriğinin son sırasında bir çeşit paraben bulunduruyor. Ben neredeyse iki senedir kullanıyorum ve bitirmek üzereyim. Bu aralar günlük göz makyajımı countess ve bir bronzerla teşkil ettiğimden kısa süre içinde vedalaşacağımızı düşünüyorum ama elimdeki bir krem far da bittikten sonra bu rengi yeniden satın alabilirim. 

Countess Krem Far

H&M Cream Fusion Eye Colour krem farları ve countess rengini, diğer bir çok H&M makyaj ürününü markanın mağazalarında bulabilirsiniz. 

Sevgilerimle...

7 yorum:

  1. Ayy rengi şahaneymiş ♥ Bu rengi ben günlük makyajımda tek başına çok rahat kullanabilirim gibi duruyor. H&M'e uğradığımda bir göz atayım bu krem farlara!

    Çook sevgiler Blana'cım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fulya'cım bende günlük makyajımda bu farı tek başına ya da bronzerımla kullanıyorum ve çok memnunum. Çok sade ve şık duruyor. Sana da çok yakışacağını düşünüyorum. Aklında olsun :)
      Kocaman sevgiler... <3

      Sil
  2. Sizden habersiz ben de almıştım bu farı ve gerçekten acayip joker bir ürün! Bak şimdi sen yazınca özlediğimi fark ettim, ben de yarın kullanayım! Ayrıca göz makyajların sade ama bir o kadar da şık! Çok öpüyorum seni, ellerine sağlık şekerciiim!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı farı birbirimizden habersiz beğenip almamız kalp ben :) Bu far çok kurtarıcı ve pratik Başak'cım, uzun süredir hep bunu kullanıyorum (nyx paletle kombinliyorum).
      Makyajları beğenmene sevindim canımcım :)
      Kocaman öpüyorum <3

      Sil
  3. Çok teşekkür ederim Ausem, bu far sana da çook yakışacaktır :) Hm toz farları da ben deneyemedim, mağazaya ne zaman yolum düşse, tuhaf renkleri kalmış oluyor :) Krem farları da aklında olsun. :) Teşekkür ederim canımcım <3

    YanıtlaSil
  4. Sizdeki duruşunu çok sevdim ♥ Günlük hep kullandığım renklerden, denk gelirsem bakarım mutlaka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlük olarak çok zarif ve pratik bir far :) Beğenmene çok sevindim, sana da çok yakışacaktır.
      Çok sevgiler... <3

      Sil