Dökülen Saçlarıma Biotin Desteği: Dermoskin Medobiocomplex-K ve Biotin Şampuanı

Temmuz 31, 2015 13 Comments A+ a-

Saçlarım genel olarak, sanırım genetik yatkınlığı da var, normalden fazlaca dökülür. Çok ince telli saçlarım olduğundan, dökülmenin çoğu "koparak dökülme" şeklinde oluyor. Ancak son 15 gündür bu dökülme o kadar arttı ki, soluğu bir dermotologda aldım :-( Duş yaptığımda dökülen saçlarım su giderini tıkıyor, avuçla saç topluyorum. Özellikle düğüne bir kaç ay kalmışken hiç hoş değil...

Saç derimin sağlıklı olduğunu öğrenmek beni mutlu eden tek şey oldu sanırım :-)




Dermotoloğumun önerisiyle Medobiocomplex-K aldım. Bu bir besin desteği... İçinde biotin, folik asit, B vitamini var. Kampanyası varmış, şampuanı da yanında  almış oldum. 



İçerikleri ve kullanım tavsiyeleri şöyle: 


Şampuanı dün denedim. Konsantre bir şampuan, çok az kullanmak yetiyor. 200 ml olmasına rağmen bayaca kullanabilirim, diye düşünüyorum. Şampuanı saç diplerine masaj yaparak uygulayıp 3 dakika kadar bekleyip duruluyorsunuz. Saçlarımı oldukça arındırdığını hissettim, güzel temizliyor. Ancak, normal şampuanlar gibi köpürmesini beklemememi söylemişti eczacım, haklıymış. İkinci seferde daha güzel köpürdü, diyebilirim. Saçlarımı da sertleştirdi tabiki. 

Besin takviyesini bu sabah kullanmaya başladım. İlk 15 gün ikişer kapsül, sonra birer kapsül kullanacağım. 

Hem besin takviyesi, hem şampuan hakkında şu an yorum yapamam ama umutluyum :-)

Umarım güzel sonuçlar elde ederim. 

Sevgiler...


13 yorum:

  1. Zaten köpüren şampuan iyi değil canım. İçindeki SLS maddesi köpürtüyor ki bu da sağlığa zararlı. Ben de bloguma beklerim. Sizi takibe alacaktım ama GFC niz yok. sEVGİLER.

    www.nilgunozenaydin.com

    YanıtlaSil
  2. Köpüren şampuanlarda SLS olduğunu bilmiyordum, malesef öyleymiş :-( GFC mi ekledim, uyarınız için çok teşekkür ederim. Ben de sizi takibe alıyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Takipteyim cnm, kullandıktan sonra yorumlarını merakla bekliyorum ;) Dermoskin, sevdiğim markalardan biri :)

    YanıtlaSil
  4. Henüz bir hafta oldu kullanmaya başlayalı... Sonuçlarını mutlaka yazacağım. :-)
    Teşekkür ederim, sevgiler.. :-)

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Malesef hiç memnun kalmadım. Saç derimi o kadar kuruttu ki, yaralar oluştu ve kanadı. Kabus gibiydi... 15 günde bıraktım kullanmayı. Sorunuzu geç cevapladığım için kusura bakmayın bu arada.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Eğer benim gibi kuru bir saç deriniz varsa, kullanmayın o şampuanı. Saçınızı nemlendiren bir şampuan alın, ben Gliss'in siyah renkli olan serisinin şampuanını ve maskesini kullanıyorum. Ancak,size önereceğim evde maske yapmanız. Badem yağı, hint yağı ve bir E vitamini kapsülünü karıştırın, saçlarınıza dipten uca yedirin. Sıcak bir havluyla sarın, en az yarım saat beklesinler, sonrasında yıkayın. Bir de hindistan cevizi yağını geceden sürüp uyumanızı, sabah yıkamanızı öneririm ancak hayat koşullarınız müsaitse tabi. Ben özellikle, hint yağı badem yağı karışımından çok fayda gördüm, kaşlarımı kirpiklerimi bile uzattı, gürleştirdi. Denemenizi öneririm.

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Dökülmem çok fazlayken bir gün maskeyi, bir gün de hindistan cevizi yağını uyguluyordum, yani haftada iki kez bakım yapmış oluyordum. Şimdi haftada bir gün maske yapıyorum. Temiz saça yaptığımda daha faydalı oluyor.
    Kapsüle devam edin bence de, beslenmemize de dikkat etmemiz lazım sağlıklı saçlar için. Eğer bir sağlık sorununuz yoksa muhtemelen stresten dökülüyorlardır, ben evlilik telaşını atlattım dökülme tamamen durdu :-)
    Şampuan öneriniz için de teşekkür ederim, mutlaka bakacağım.

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Denemenizi tavsiye ederim, doğal yağlar bir zarar vermez, umarım benim gibi size de iyi gelir. :-) Evlilik telaşınız varsa, kesin ondandır; atlatınca düzeliyor saçlar :-) Ben de çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için, güzel günleriniz olsun inşallah :-)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil