Günlük Cilt Bakım Rutinim

Temmuz 21, 2015 4 Comments A+ a-

Evet evet... Yanlış okumadın, ben :-) 

Malum büyük gün yaklaşıyor... Yüzüme krem sürmeyen bendeniz de ciddi ciddi bir bakıma girdim. Her akşam hiç aksatmadan yaptığım bakım rutinimi de paylaşayım istedim tabiki :-) Hadi yine iyisin, bu sefer kırmızı yok :-)

Umarım, bu alışkanlığımı düğün sonrasında da sürdürürüm. Kendime güveniyorum, ayrıca bu işi pek sevdim.

Haydi başlayalım:




Aslında, bu rutinin bir kısmını daha önce de uyguluyordum. Son bir aydır daha bir titizce, yeni alışkanlıklar ekledim. Her zaman fütursuzca ihmal ettiğim (ve hiç iyi etmediğim) cildimi nemlendirmek gibi...

Cilt bakımı sırasıyla şöyle yapıyorum:

Yves Rocher Purbleuet göz makyaj temizleyicisi ile göz makyajımı siliyorum. Bu ürünü ilk kez kullanıyorum. Öncesinde Loreal Kusursuz Göz Makyajı Temizleyicisi kullanıyordum. Çoğu blogda bu ürünün çok yağlı bulduklarını okudum ancak benim göz çevrem çok kuru, belki o yüzden beni rahatsız etmedi, aksine ben yapısından hoşlandım. Şu ana kadar ağır bir göz makyajı temizlemedim bu ürünle ama günlük makyajımı çok güzel temizliyor.

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu ile tüm yüzümü siliyorum. Bu ürünü çok merak ediyordum. Watsons'da 125ml'lik küçük deneme boyunu bulunca aldım. Bununla da henüz fondoten kullandığım bir makyaj temizlemedim. Günlük olarak sadece güneş kremi üzerine transparan pudra kullanıyorum. Ancak cildimde bir irritasyona sebep olmadı. Cilt makyajı yaptığım bir gün ayrıntılı yorumlarımı bildireceğim :-)

İnnova Dermocare Cleansing Gel'in bu ikinci tüpü... Ben yüzümü köpürte köpürte yıkamazsam temizlenmiş hissetmiyorum. Bu temizleme jelinden çok memnunum. Bununla fondotenimi de çok güzel temizleyebiliyorum. Yumuşak, hassas cildimi rahatsız etmeyen bir ürün. Bildiğim kadarıyla paraben de içermiyor. Ancak bu bitince başka bir ürün deneyeceğim. Biraz sıkıldım bundan. :-) Baktım olmuyor, yine dönüş yaparım. :-)

Nivea All-In-1 bu yaz benim kurtarıcım oldu diyebilirim. Yazları T bölgemde sanırım biraz da çok yoğun güneş koruyucusu kullanmamın da etkisiyle yağlanma oluyor. (Halbuki kışın cildim kuruya dönük karma, bi çözemedim şu cildimin ruh halini) Haftada bir gün maske olarak, bir gün de peeling gibi kullanıyorum bu ürünü. O yağlı durumdan yüzümü kurtarıyor ve beni ferahlatıyor. Tek kötü tarafı paraben içermesi. Bu paraben olayına takık durumdayım, ancak malesef tamamen kurtulmak mmkün değil meretten :-/

Son olarak sadece gözlerimi Uni bebek şampuanıyla yıkıyorum. En son yaşadığım acı verici arpacık tecrübesinden beri gözlerime karşı aşırı titizim. Gözlerimi asla bez havluyla kurulamıyorum. Kağıt havluyla tampon yaparak kuruluyorum.

Cildimi güzelce bu şekilde temizledikten sonra Yves Rocher Detoks Etkili 3 Çay serisinin toniğini uyguluyorum. Bu toniği inanılmaz sevdim. Muhteşem bir kokusu var, kendimi yemyeşil bir tarlada hissediyorum her kullandığımda. Bu tarz kokuları belki herkes sevmeyebilir ama bana çok güzel duygular hissettiriyor. Bu zamana kadar kullandığım toniklerdeki yapış yapış his bu üründe yok. Sanırım kolay kolay vazgeçemeyeceğim :-)

Loreal Üç Etkili Göz Kremini göz çevreme uyguluyorum. Bu ürün göz çevremi hafif yaktı. Sabahları kullandığım Skin Perfection serisinin yorgunluk karşıtı göz kreminde o yanma yok. Bittiğinde Nivea'nın Q10 göz kremini denesem mi, diye düşünmekteyim.

Loreal Skin Perfection Correcting Serum'u nemlendirici olarak kullanıyorum. Bu serinin kremini de kullanıyorum. Şuan geceleri sadece serum bana yeterli geliyor. Çok memnun kaldım. 20 günden sonra cildimin daha sağlıklı göründüğünü söyleyebilirim. Benim akneli ve sorunlu bir cildim yok, bu üründen tek beklentim cildimi canlandırıp nemlendirmesiydi. Bu konuda da çok çok başarılı buldum. Bu arada pembe ve çok tatlı... :-) 

Yatmadan hemen önce, Thefootfactory Foot Lotion'u ayaklarıma sürüyorum. Gratislerde satılıyor, ambalajı çok tatlı :-) Keskin bir nane kokusu var ve çok güzel bir ferahlık veriyor. Zaten bu üründen mucize beklemiyorum. Peelingini ve ayak banyosunu da kullanıyorum bu markanın.

Aşırı sertleşmiş tırnak etlerim için, Sally Hansen Healthy Cuticles Now tırnak eti bakım kremini yatmadan önce tüm tırnak etlerime uyguluyorum. Daha yeni kullanmaya başladım ama şimdiden sonuçlardan oldukça mutluyum. Zaten bu markanın ürünlerinin hastasıyım :-)

Fotoğrafa koymayı unuttuğum, Nivea Lip Butter vanilyalısını dudaklarıma sürüyorum ve sabah yumuşacık dudaklarla uyanıyorum :-)

Bayağı uzun bir yazı oldu :-)

Şimdilik yaptıklarım bu kadar, bu adımları aksatmıyorum.

Yakında yine yazarım.

4 yorum:

  1. The Foot Factory nin ayak losyonunu bende kullanıyorum çok güzel bir ferahlık veriyor cidden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hala bitsin diye uğraşıyorum. Daha çok yazlık bir ürün bence ve verdiği ferahlık gerçekten güzel.

      Sil
  2. Keşke bu kadar sabırlı olabilsem ama ben bu kadarını yapana kadar uykum kaçar gider zaten zor uyuyorum, valla özendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası son zamanlarda biraz değişti, biraz daha oturdu bu düzen :) Kuru ciltli olunca biraz mecbur kalıyorum aslında :) Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil