Maybelline Super Stay Matte Ink - Loyalist

Kasım 08, 2017 9 Comments A+ a-

Merhaba...

Maybelline yeni ürünlerini ardı ardına ülkemize getirirken, ben de tabi ki, bir çoğuna kayıtsız kalamıyorum. Markanın yeni çıkarttığı likit mat ruj serisinin renkleri de birbirinden güzel olunca, en çok kullanacağımı düşündüğüm nude tonunu satın aldım. Dolayısıyla, bugün Maybelline Super Stay Matte Ink rujların Loyalist rengiyle ilgili yorumlarımı yazıyorum.


Maybelline Loyalist

Maybelline Super Stay Matte Ink rujlar; 16 saate kadar kalıcılık ve opak renkler vaadediyor. Ok şeklinde aplikatörü sayesinde kusursuz uygulama yapılmasını hedefliyor. 
10 renk seçeneği olan Matte Ink rujların bendeki rengi, aynı zamanda serinin en açık rengi olan 05 numaralı Loyalist... İçerisinde hem kahvelik hem de hafif pembelik olan oldukça açık renk bir nude... Benim için hem günlük makyajlarımda hem de koyu göz makyajı yaptığımda kullanabileceğim, en sevdiğim ve en sık kullandığım bir renge sahip olan Loyalist; satın aldığıma çokça memnun olduğum bir ruj oldu. 

Maybelline Loyalist

Maybelline Super Stay Matte Ink rujların yapıların oldukça ince ve markanın iddia ettiği gibi opaklar... Tek katta renklerini veriyorlar ve fırçaya da yeterli ürün geldiği için, tek sefer ürün alarak rujumu uygulayabiliyorum. Özellikle en açık renklerde sıklıkla görülen dalgalanma durumu, ilk uygulamada Loyalist'te yok, ben oldukça homojen ve zahmetsiz uygulama yapabiliyorum. Ancak; ruju özellikle dudaklarımın iç kısımlarında gün içerisinde tazelemek istediğimde, eğer dikkat edip de çok az ürün almazsam, dalgalanma ya da parça parça ve kalın görünme durumu oluyor. 

Maybelline Loyalist

Matte Ink rujlar için, sanırım bu zamana kadar kullandığım en kalıcı formüle sahip rujlar, diyebilirim. Dudaklarımda bir ruju 16 saat hiç tutmuyorum ancak, Loyalist ben çıkarana kadar dudaklarımda kalıyor. Çıkarmasının da oldukça güç olduğunu eklemem gerek, mutlaka yağ bazlı bir temizleyici ile çıkarmak gerekiyor. Suyla, sabunla, ıslak mendille çıkarmak mümkün değil. Yağlı bir şeyler yediğimde de, çok hafifçe dudaklarımın iç kısımlarından siliniyor ama hafif dokunuşlarla ruju o kısımda rötuşlayabiliyorum.


Maybelline Loyalist

Maybelline Super Stay Matte Ink rujların, dudaklarda ilk başta oldukça yapışkan bir his bıraktığı doğru... Ben, Başak'ın tavsiyesiyle (onun yazısı için buraya tıklayabilirsiniz) Loyalist'i uyguladıktan sonra, fazlasını bir peçeteyle çok hafif alıyorum ve dudaklarımı bir süre birbirine değdirmiyorum. Ruj kuruduktan sonra o yapışkan durum kayboluyor. Burada şunu özellikle belirtmeliyim ki; Loyalist, serinin diğer renklerinden daha geç sabitleniyor ve formülü daha kalın. Kozmetik ürünlerinde, açık renklerde gözlemlediğim klasik bir sorun bu... Serinin Lover rengini denediğimde bu sorunları hiç gözlemlemedim, örneğin. Onun yapısı çok daha inceyken, Loyalist dudaklarımda kendini biraz hissettiriyor. Tamamen sabitlenip, o yapışkanlık hissinin geçmesi de, Loyalist'te 45 dakikayı buluyor. Dolayısıyla, siz bu durumu tolere edemeyeceğinizi düşünüyorsanız, serinin diğer renklerine bakmanızı öneririm. 


Maybelline Loyalist

Matte Ink rujların, ok şeklindeki sünger aplikatörü, uca doğru daralıyor ve aplikatörün ortasında küçük bir delik var. Bu delik kısma ürün yerleşiyor ve böylece aplikatörü ikinci kez ruj tüpüne sokarak ürün almak zorunda kalmıyorsunuz, gerçi bu durum dudaklarınızın büyüklüğüne göre de değişecektir. Tek seferde gelen ürün bana fazla fazla yetiyor. Aplikatörün ucuyla da, kolayca dudaklarımı çerçeveleyebiliyorum, dudak kalemi kullanmama gerek olmuyor. Genellikle, önce dudaklarımın iç kısmını doldurup, ardından aplikatörün ucuyla dudak çerçevemi belirginleştirerek uygulama yapıyorum. Maybelline Super Stay Matte Ink rujlar, uygular uygulamaz sabitlenmediği için, hataları düzeltmenize ve rötuş yapmanıza imkan sağlıyorlar. Uyguladıktan bir süre sonra tamamen matlaşıp sabitleniyorlar.


Maybelline Loyalist

Maybelline Super Stay Matte Ink rujlar, dörtgen tasarımlı, oldukça şık bulduğum ambalajlarda satılıyor. Her rujun ambalajı, o rujun renginde dizayn edilmiş. Altına hafifçe lipbalm uygulamazsam, Loyalist benim zaten çok kuru olan dudaklarımı kurutuyor fakat, benim kadar dudak kuruluğu yaşamıyorsanız muhtemelen böyle bir derdiniz olmayacaktır, zira çoğu arkadaşım rujların dudaklarını kurutmadığını söylüyorlar. Dolayısıyla, bu kurutma durumu da, sadece bu renge özgü olabilir.
Oldukça tatlı bir kokuları olan Matte Ink rujların kokuları uyguladığımda kayboluyorlar. Bu rujlar, parfüm içeriyorlar. İnternet üzerinden içerik listesine baktığımda, bolca silikon içerdiğini gördüğüm Stay Matte Ink rujlar paraben içermiyorlar. Her birinde 5 ml ürün bulunuyor.


Maybelline Loyalist

Aklımda; Lover, Heroine ve Voyager renkleri de olan Maybelline Super Stay Matte Ink rujları Gratis, Rossmann, Eve Shop gibi Maybelline satılan tüm kozmetik marketlerden bulabilirsiniz. Ben bir indirimde aklımdaki diğer renklerini de sanırım alacağım, sanırım o zaman serideki farklı renkler için iyi bir karşılaştırma yazısı yazma şansım da olur.

Sevgilerimle...

9 yorum:

  1. Bu seriyi bir tek ben mi sevmedim bilmiyorum , dudaklarım birbirine yapışıyor ve yarabbiim gereksiz kalıcı :D Çıkmıyorlar yahu , beni gibi sürekli ruj tazelemek isteyen varlıklar için değil kesinlikle :D
    Rengi çok güzelmiş ama işte ben anlaşamadım sanırım seriyle :/
    Öpücükler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nisa’cım o yapışma sorunu, rujun fazlasını bir peçete ile alınca düzeliyor. Benim için günlük kullanılacak rujlar değiller ama gece makyajlarımda artık başka ruj da kolay kolay kullanmam sanırım. Gereksiz kalıcılıkları o zamanlarda çok işime geliyor😃 Rujumun akıbetini sorgulamak zorunda kalmıyorum, bu bakımdan çok sevdim!
      Öpüyorum❤️

      Sil
  2. rengi çok güzelmiş, bana yakışmıyor ama bu renk hep görünce aklım kalıyor! güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
  3. Yani gerçekten tam bir açık ten ruju bu! Bende ne kadar ölü durduysa, sende bir o kadar hoş olmuş! Güle güle kullan Blana'cım, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke yapısı da diğer renkler gibi olsaydı Başak’cım; rengi cidden sevdim😊 Çok teşekkür ederim, öperim😘😘

      Sil
  4. İlgimi çekiyordu bu rujlar, rengi güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  5. Tam da bu tonlarda ruj arıyordum Blana'mm not ettim :) Ambalajdan çok farklı duruyor yalnız rengi ve sana da çok yakışmış bitanemm :))

    YanıtlaSil