No More Dark Circles Maske ve No More Black Head Burun Bandı

Kasım 09, 2017 8 Comments A+ a-

Merhaba...

Geçen kış sevgili +Buralı Olmayan Gül sayesinde Limonian'dan bir indirim kodu yakalamış ve minik bir alışveriş yapmıştım. Alışverişimin yanında hediye gelen Goodbye Panda No More Dark Circles göz altı maskesini ve Goodbye Rudolph No More Black Head burun bandını kullandım ve ürünleri merak edenler için yorumlarımı yazmaya karar verdim.

No More Black Head Burun Bandı

Goodbye Panda No More Dark Circles göz altı maskesi, bio-selüloz kullanılarak üretilmiş bir kağıt maske... Kurumuş ve yorulmuş göz çevresini besleyerek nemlendirmeyi hedefliyor. Göz çevresine canlılık kazandırmayı ve göz altı morluklarının giderilmesine yardımcı olmayı vaadediyor. 

No More Black Head Burun Bandı

No More Dark Circles göz altı maskesi, paketten her göz altı için birer tane olarak, çift taraflı koruyucular içinde çıkıyor. Bu koruyucuları çıkarıp, maskeleri göz altımıza yerleştirdikten sonra 20 dk beklememiz öneriliyor.
Bu göz altı maskesi, 20 dakikanın sonunda, göz çevreme gerçekten güzel nem verdi. Göz çevremde anti-ageing etkisini de hissettim, olumlu manada göz çevremi hafifçe gerginleştirdi ve toparladı. Bu etkisi, tabi ki kısa süreli devam ediyor ancak, hızlıca göz altı bakımı için bence ideal. Göz çevremde yanma, tahriş gibi sorunlar yaşamadığım No More Dark Circles göz altı maskesinin, göz altı morluklarıma bir etkisi olmadı. Fakat, tek kullanımda bu maskelerden büyük beklentiler içine girmenin anlamsız olduğunu düşünüyorum. Ürün, sentetik koruyucu içermiyor.

No More Black Head Burun Bandı

Goodbye Rudolph No More Black Head burun bandı da, bio-selüloz bir maske... Bu maskenin siyah nokta giderici bir özelliği yok. Cilde nüfuz ederek, burun bölgesindeki yağlanmayı kontrol etmeyi hedefliyor. Burun üzerindeki gözenekleri temizleyip küçültmeyi vaadediyor.
No More Black Head burun bandı, paketten iki taraflı bir koruyucuda çıkıyor; her pakette tek maske var. Maskenin dokusu oldukça yumuşak, kaygan bir plastik gibi... Oldukça da nemli, kullanmadan evvel burnunuzu ıslatmanız gerekmiyor. İçerik listesinin ilk sırasında, cadı fındığı olan bu burun bandı; üre ve algea ekstresi içeriyor. İçeriğinde bir çeşit PEG ve parfüm var, paraben içermiyor

No More Black Head Burun Bandı

Önerildiği gibi, maskeyi burnuma yerleştirdikten sonra 35-40 dakika kadar beklettim. Burnumda plastik dokulu bir şeyi tutma hissi, sanki cildimi nefes almıyormuş gibi hissettirdiği için sevimsiz geldi. Maskeyi çıkardığımda, gözeneklerimde temizlenme ve küçülme gözlemlediğimi söyleyemeyeceğim. Pakette yazdığına göre, maskeyi çıkardığımızda suya atarsak, burnumuzdan temizlediği yağı görebiliyoruz. Bunu ben de yaptım ve çok çok az bir yağ tabakası gördüm (benim burun bölgemde siyah nokta ya da yağlanma pek yok). Suda gördüğüm tabakanınsa, benim gözeneklerimdeki kalıntılar mı yoksa maskenin kendi solüsyonu mu olduğunu ayırt etmenin pek mümkün olmadığını düşünüyorum. No More Black Head burun bandı da, bende tahriş, yanma ve kızarıklığa sebep olmadı. 

No More Black Head Burun Bandı

Goodbye Panda No More Dark Circles ve Goodbye Rudolph No More Black Head Kore menşeili ürünler... Ve ikisini de Limonian online sitesinde bulabilirsiniz. 

Sevgilerimle...

8 yorum:

  1. Blana'cım ben markayı genel olarak çok sevmedim zaten.. anlattığına göre de bu maskeler de çok etkili ürünler değil yine de denemiş olman iyi tabi en azından fikrimiz oldu sayende sevgiler canım :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem’cim Limonian’da aslında pek çok marka satılıyor, Goodbye da onlardan biri. Sen firmanın bünyesindeki tüm markaları sevmedin sanırım.
      Ben göz altı maskesini beğendim aslında, acil durumlarda kullanılabilir. Sadece burun bandı bana pek etki etmedi. Açıkçası bugüne kadar kullandığım kağıt maskelerden Timeless Truth ınkiler hariç uzun süreli etki alamadım, beklentim de bu yönde olmadı. Gerçi sen Timeless’ı da sevmeyebilirsin.
      Çeşitli alışverişlerimde böyle maskeler alıp anlık ihtiyaçlarım için kullanmayı seviyorum. Bilgilendirici bir yazı yazabildiğime sevindim. Teşekkür ederim, sevgiler💐💐💐

      Sil
  2. bu markanın maskelerini hiç kullanmadım, aklımda olsun, eline sağlık canım ^^

    YanıtlaSil
  3. Bu kağıt maskeler beni aşırı rahatsız ediyor; yalnızca göz altı için olanları sevebiliyorum :) Onları da, düzenli değil de, önemli zamanlarda makyaj öncesi göz çevresini toparlamak için kullanıyorum. Burun bandından pek verim alamadığını hissettim ama göz çevresi maskesi aklımda olsun! Sevgiler canım!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak’cım aşırı yorgun ve tembel olduğumda kağıt maske kullanıyorum ben. Timeless Truth maskeleri ise, kapıt maske sevmesen bile denemelisin diyorum😍 Gözaltı için olanlar ani bakım ve özel zamanlar için iyi oluyor. Burun bandından ise, pek bişey anlamadım açıkçası😃
      Öpüyorum❤️

      Sil
  4. Etkileri anlık bile olsa tek kullanımlık maskeleri nedense çok seviyorum :) Yine bir indirim yakalasak keşke bolca maske alsak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle maskeleri ben de kullanıyorum ve hep bulunduruyorum. Kod için teşekkürler tekrar😊 Sevgiler Gül’cüm💐

      Sil