Nars Man Ray Koleksiyonu: Fetishized Allık

Ocak 05, 2018 17 Comments A+ a-

Merhaba...

Nars Man Ray koleksiyonu satışa çıktığı anda, koleksiyondan istediğim tek şey Fetishized allık olmuştu. İnternet üzerinden swatchlarını gördüğüm anda vurulduğum bu allık, bir de canımın içi Zeynuş'umun hediyesi olunca benim için kat be kat daha kıymetli oldu. 


Fetishized Allık

Nars Man Ray koleksiyonu; iki allık, bir aydınlatıcı, bir allık paleti, iki tanesi ikili olmak üzere üç far paleti, iki göz kalemi, dört yoğun pigmentli lipgloss, Audacious mini ruj kofresi ve bu koleksiyona özel olarak altın renkli ambalajlı Anita rujdan oluşuyor. Benim seçimim olan Fetishized allık ise, sitesinde ışıltılı greyfurt pembesi olarak tanımlanıyor ve ben bu tanıma kısmen de olsa katılıyorum. Fetishized içerisinde hem pembelik hem turunculuk barındıran, neredeyse her tene yakışacağını düşündüğüm çok güzel ve çok zarif bir allık...


Nars Fetishized Allık
Nars Fetishized Allık

Tüm Nars allıklar gibi, Fetishized de oldukça pigmentli, eğer benim gibi beyaz tenliyseniz kontrollü uygulamak gerekiyor. Fırçamı pana bir kez değdirmek, tek yanağım için fazla fazla yeterli geliyor. Ben genellikle fırçamı önce elime dokundurup allığın fazlasını aldıktan sonra uygulama yapıyorum. Çok kolay dağıtılıyor ve kazara biraz fazla uygulamışsam bile, sık kıllı bir fırçayla kolayca görüntüsünü yumuşatabiliyorum
Nars Fetishized Allık

Nars Fetishized allığı, Real Techniques blush brush gibi, hafif uygulama yapmaya yönelik allık fırçalarıyla uyguluyorum. Sigma F40 ve Ecotools allık fırçası da, Fetishized'i uygulamada tercih ettiğim fırçalardan... 


Nars Fetishized Allık
Nars Fetishized Allık

Nars Fetishized allık, hiç tozutmuyor; fırçaya toz toz ürün bırakmıyor. Kalıcığı muazzam, sabah 6'da uyguladığım allığım gece 12'de bile yerinde duruyor. Ben çıkarana kadar yerinden oynamıyor, solmuyor. Işıltılı yapısı sayesinde çok sağlıklı bir görüntü veriyor


Nars Fetishized Allık

Allığın ışıltıları oldukça doğal ve abartısız; sim içermiyor ve cildimde parlak değil son derece zarif bir satenimsi görüntü oluşturuyor. Hem turunculuk hem pembelik barındırdığından, çok soğuk tonlu olmadıkça tüm makyajlarıma yakışıyor. İncecik yapısı sayesinde, üst üste uygulanabiliyor. Cildimle bir görünen dokusuna bayılıyorum.


Nars Fetishized Allık
Nars Fetishized Allık

Klasik, kauçuk Nars ambalajının üzerinde, Man Ray koleksiyonunun simgesi olan sarı dudak görseli olan Fetishized allık 4.8 gr ürün içeriyor. Ambalajı, klasik Nars ambalajları gibi, kirlenmeye müsait... Kapağı oldukça sıkı kapanıyor ve çantada rahatlıkla taşınabiliyor. Açıldıktan sonra 2 yıl kullanım ömrü var. Bu allık paraben içermiyor. 


Nars Fetishized Allık

Nars Man Ray koleksiyonunu, Fetishized allığı, koleksiyon satıştan kalkmadan önce tüm Nars mağazalarında, Sephoralarda ve online olarak Makyaj Trendi'nde bulabilirsiniz.

Nars Fetishized Allık

Sevgilerimle...

17 yorum:

  1. harika bir renk ama artık fiyatlardan dolayı yaklaşmıyorum Nars'ın yanına :-(( güle güle kullan canım sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. tonu bana göre olmasa da hoş görünüyor :)

    YanıtlaSil
  3. Rengi benim tenime göre oldukça koyu :) Nars marka bir ürün daha önce hiç kullanmadım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden daha açık tenli olma ihtimaliniz gerçekten çok zayıf, şeffafsanız onu bilemem tabi ki🙈 Nars allıklar çok pigmentliler ancak doğru fırçayla harika duruyorlar, uygulama resminde tam anlatamamışım sanırım. Sevgiler...

      Sil
  4. çok güzel bir rengi var, iyi günlerde kullan....

    YanıtlaSil
  5. harika bir rengi var güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  6. Canım benim güle güle kullan, çok yakıştı sana. 💖💖💖💖
    Bu allıkta beni en cezbeden şey güzel renginin yanında baskın olmadan lila bir yansıma yapması lila da ciltteki solukluğu donukluğu nötrlesen bir renk. Dolayısıyla bu allığın insanı enerjik ve canlı gösterdiğini düşünüyorum; hem cilt hem görünüş olarak. Keşke bu allığın da delüks boyu olsaydı; asla tam boy bitiremeyeceğimden dönüp bakamıyorum. Zaten do Me baby'e ayıp olur öyle bir şey yapsam 😂😂😂😂
    Artık seninkine fırçamı banarım bir ara nefsimi köreltmek için 😛
    Güle güle kullan bebişim,
    Öperim çok!
    Zeynuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynuşum çook teşekkür ederim tekrar tekrar, en tatlış allıklarımdan biri bu gerçekten😍 Rengi gerçekten çok sağlıklı ve enerjik gösteriyor ve her seferinde yüzüme bulamamak için kendimi zor tutuyorum😂😂 Nars’ın deluxe boyları da bitmiyor beybim, ben bitenini görmedim😂😂 Alıp sonsuza kadar kullanıyoruz, mantalite bu😃
      Benim allığı her türlü bölüşebiliriz bence ama sen çok beyaz tenlisin, sorun olmasın sonra🤪 Biliyorsun ben aşırı esmer tenimle bu allığı anca kaldırıyorum🙄🤣🤣
      Öpüyorum kocaman❤️😘😘

      Sil
  7. Buradan da yazayım dedim ateş ediyor resmen 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siri bu renk sana da çok yakışır😍😍 Teşekkür ederim canımcım, öpüyorum❤️

      Sil
  8. Teninin rengine çok yakışmış canım, renk cidden çok güzel🖒😚

    YanıtlaSil
  9. Ay muhteşem durmuş cidden sende Blana yaa, bu rengin açık tenli bir insana bu kadar yakışacağını asla düşünemezdim; bayıldım!!! Güle güle kullan, çılgınca istemekte haklıymışsın bebişim! Çoook öperim!!!

    YanıtlaSil