Diadermine Nemlendirici Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Ocak 19, 2018 2 Comments A+ a-

Merhaba...

Misel suları hayatımdan çıkarmaya çalışsam da, zamanında öyle bir stok yapmışım ki azalmak bilmiyorlar. Ben de bu vesileyle yeni ürünler denemiş ve blogda yazmış oluyorum diye avunuyorum. Bugün anlatacağım Diadermine Nemlendirici Micellar kusursuz makyaj temizleme suyu, kısa süre önce bitirdiğim bir ürün ve artık hakkındaki düşüncelerimi yazmaya hazırım.

Diadermine misel su

Diadermine Nemlendirici Micellar kusursuz makyaj temizleme suyu; kiri, yağı ve makyajı anında çeken miseller içererek yüzü ve gözleri etkili bir şekilde temizlemeyi vaadediyor. Cildi temizlerken nemlendirmeyi, kurutmadan arındırmayı hedefliyor. Bir pamuk yardımıyla yüz ve gözlere uygulanması öneriliyor. Durulanması gerekmiyor. Tüm cilt tipleri için de uygun...
Ben, Diadermine misel suyu akşamları makyajımın kabasını almak için kullandım. Göz makyajımı yumuşatmak için ayrı, yüzüm içinse ayrı pamuk kullanmayı tercih ettim. Göz makyajımı temizlemek için, misel suyla ıslattığım pamuğu 10-15 sn kadar gözlerimin üzerinde bekletip tek hareketle pamuğu aşağıya doğru çekerek makyajımın kabasını sildim. Yüzüm içinse, klasik dairesel hareketler uyguladım

Diadermine misel su

Diadermine Nemlendirici Micellar kusursuz makyaj temizleme suyu, makyaj temizlemek konusunda benim kullandığım misel sular içinde en başarısızı olmakla birlikte içerik olarak en iyilerden biri, diyebilirim. Özellikle içeriğindeki nemlendirici maddeler, listenin ilk beş sırasında bulunuyor ve Diadermine bu ürünün pantenol içerdiğini söylerken bize dürüst davranmış oluyor
Diadermine misel su, ten makyajının kabasını temizlemede başarılıyken, göz makyajında bence bayaca başarısız... Benim üç kat maskaramı neredeyse hiç çözemedi. Fakat, ben misel suların makyajı tamamen temizlediğine zaten inanmadığım için, makyajımı yağlarla temizlemeye devam ettiğimden bu durumu açıkçası dert etmedim. Siz, makyajınızı sadece misel sularla temizliyorsanız bu ürün özellikle ağır makyajlarınızda sizi uğraştırabilir. Ürünün cildi nemli tutmak, kurutmadan temizlemekle ilgili iddialarına ise, tamamen katılıyorum. Cildimi asla kurutmadı ve rahatsız etmedi, gözlerimi yakmadı. 

Diadermine misel su

İçeriğinde; gliserin, pantenol, aloe vera bulunana Diadermine Nemlendirici Micellar kusursuz makyaj temizleme suyu; aynı zamanda poloxamer 184 isimli orta düzeyde toksik bir madde içeriyor. Bu madde aslında üründe bulunan neredeyse tek çözücü madde ve bir çok misel suda bulunuyor. Bununla birlikte, paraben, bht içermiyor. 400 ml, plastik, şeffaf bir ambalajda satılan Diadermine misel suyun açıldıktan sonra 12 ay kullanım ömrü var. Şişenin kapağı sıkı kapanıyor ve yeterli ürün alabilmek açısından da güzel ayarlanmış. 

Diadermine misel su

Diadermine Nemlendirici Micellar kusursuz makyaj temizleme suyu ve tüm Diadermine ürünlerini bir çok kozmetik markette, büyük marketlerde bulabilirsiniz. 

Sevgilerimle...

2 yorum:

  1. ben de pek beğenmedim bunu makyajı iyi çıkartmadı ama içeriğine hiç bakmamıştım bir daha deneyeyim elimde de var yani bir de :-)))

    YanıtlaSil
  2. Ben de, senin gibi misel suları neredeyse hiç kullanmıyorum. Fakat arada elime geçenleri de yine senin gibi makyajın kabasını almak için uyguluyorum. En beğendiklerim arasında ise HC Care'in miserl suyu ile, Bioderma H20 Sensibio ve Hydrabio versiyonları var :) Sevgiler!

    YanıtlaSil