Yves Rocher Tradition De Hammam Duş Yağı

Ocak 26, 2018 3 Comments A+ a-

Merhaba... 

Duş yağı kullanmak senelerdir alışkanlık haline getirdiğim ve çok pratik bulduğum bir adım... Neutrogena'nın vücut yağını (yazısı burada) ve bebe yağlarını sürekli kullanıyorum. Yves Rocher Tradition De Hammam duş yağı, bir alışverişimde kartıma hediye olarak tanımlanmıştı ve ben de bu sayede kullanma şansı buldum.

Yves Rocher  Duş Yağı

Organik argan yağı içeren Yves Rocher Tradition De Hammam duş yağı, cildi besleyip onarmayı ve bunları yaparken geride hoş bir koku bırakmayı vaadediyor. Yağ formülü suyla birleşince köpüğe dönüşüyor

Yves Rocher Duş Yağı

Tradition de Hammam duş yağı, banyo lifine döktüğünüzde bir duş jeli gibi köpürüyor ve bu şekilde hem duş yağı hem duş jeli gibi kullanabiliyorsunuz. Ancak, ben bu üründen cildimi biraz olsun nemlendirmesini ve duş sonrası nemlendirici kullanma ihtiyacımı gidermesini beklediğim için, ürünü duş jelinden sonra, elimle köpürtmeden uygulayarak kullandım. Yves Rocher duş yağını banyo lifine döküp kullandığımda benim istediğim kadar nemli bir sonuç bırakmıyor fakat, duştan çıkmadan hemen önce ellerimle uygulayıp duruladığımda benim çok kuru cildimi nemlendirme etkisi ciddi manada fark ediyor. Bu ürün, ellerimle uyguladığımda beyaz renkli losyonumsu bir kıvama bürünüyor ve gerçekten nemlenmiş ve yumuşacık bir cilde kavuşuyorum. Duş sonrası ekstra nemlendirici kullanmaya da ihtiyacım kalmıyor

Yves Rocher Duş Yağı

Yves Rocher Tradition De Hammam duş yağının cildimi besleyip onardığına yönelik bir gözlemim olmasa da, bir duş yağından böyle etkiler beklemek bana zaten biraz gerçek dışı geliyor. Fakat, geriye gerçekten çok güzel bir koku bıraktığı doğru... Koku tarif etmek konusunda ciddi manada umutsuz vakayım ancak, bu duş yağı bence çok zarif bir parfüm kokusuna sahip. Kokusu bence oldukça yumuşak, rahatlatıcı ve farklı; baskın olarak çiçeksi, baharatlı ya da meyveli diyemeyeceğim. 

Yves Rocher Duş Yağı

200 ml, plastik bir şişede satılan Tradition de Hammam duş yağı; argan yağı ile birlikte, gliserin ve kanola yağı içeriyor. Durulandıktan sonra yapış yapış, ağır bir his bırakmıyor. Parfüm içeren Yves Rocher duş yağı, SLS, SLES ve paraben içermiyor. Kullandığım süre boyunca gerçekten çok memnun kaldım ve herhangi bir olumsuz durum yaşamadım. Oldukça sıkı kapanan kapağı ve şeffaf şişesiyle de oldukça kullanıcı dostu olduğunu düşünüyorum. 

Yves Rocher Duş Yağı

Yves Rocher Tradition De Hammam duş yağını ve tüm Yves Rocher ürünlerini markanın mağazalarından ve online satış sitesinden bulabilirsiniz.

Sevgilerimle...

3 yorum:

  1. Blana ben cok uzun sure once kesfettim ve vazgecemedigim bi urun bu. Hatta blou ilk actigim zamanlarda yazmistim yazisini😍Ozellikle kis aylarinda rahatlatici kokusu meditasyon hissi veriyor.sana gore de cok huzurlu kokmuyor mu😍😍 her bittiginde mutlaka aliyorum. Eline saglik😘😘

    YanıtlaSil
  2. Bu yağı senelerdir görüp merak ederim aslında; senin yorumlarını okumam çok iyi oldu canım! Yves Rocher'nin tüm "yağ" isimli ürünlerini dediğin gibi kullanmak gerekiyor sanırım verim almak için :) Öpüyorum çok!

    YanıtlaSil
  3. Ay bunda aklım kalmıştı; indirim bitmeden alayım! Kısa tatillerde de çok kullanışlı olur diye düşünüyorum, 1 taşla 2 kuş vuran yapısından ötürü 🤗🤗
    Kocaman öptüm!
    Zeynuş

    YanıtlaSil