Wet n Wild Megaglo Kontur Paleti

Şubat 13, 2019 6 Comments A+ a-

Merhaba...

Wet n Wild fiyat-performans olarak çok beğendiğim bir drugstore marka... Özellikle far paletlerinin kalitesini gerçekten çok beğenirim. Bugün, uzun süredir merak edip makyaj koleksiyonuma eklediğim ve çoğunluğun çok sevdiği bir ürün olan Wet n Wild Megaglo kontür paleti hakkındaki düşüncelerimi paylaşacağım. 

Wet n Wild Kontur Paleti

Wet n Wild Megaglo kontür paleti, yüzünüzü boyutlandırmak için iki pudra içeriyor. Marka, bu ürün ile filtresiz de harika görüneceğimizi iddia ediyor. Ürünün iki renk seçeneği var: Dulce De Leche ve Caramel Toffee.

Wet n Wild Kontur Paleti

Wet n Wild Megaglo kontür paletinin bendeki rengi Dulce De Leche, paletlerin en açık tonlara sahip olanı ve yorumlarımı da bu çeşidi üzerinden yapacağım. Bu kontür paletinin her iki rengi de mat yapıda, yumuşak ve oldukça tozutan pudralar... Yapıları o kadar yumuşak ki, paleti bir yerden bir yere koyarken bile ayrışıp/tozlaşıp ambalajının içinde birbirleri ile karışabiliyorlar. Açık renk pudranın üzerinde, kakao tozu gibi serpilmiş bronz pudrayı bulabiliyorsunuz. Bu sebepten dolayı, fırçayla alırken de özenli olmak gerekiyor. 

Wet n Wild Kontur Paleti

Wet n Wild kontür paletinin pudrası, neredeyse transparan yapıda, incecik bir toz ve ben performansını çok başarılı buldum. Bu pudra aydınlatıcı olarak değil, bronz pudrayla yapılan kontürü belirginleştirmek için tasarlanmış. Dulce De Leche'nin pudrası, sarı alt tonlu, oldukça açık bir renk; cilt üzerinde neredeyse kayboluyor, kuru ve pudralı bir görüntü oluşturmadan makyajı sabitliyor. Ten ürününün rengini ve yapısını değiştirmiyor. Göz altında bile çok başarılı iş çıkarıyor, kapatıcınızın rengini grileştirmeden ve göz altında kuru görüntü oluşturmadan sabitleme işlemi yapabiliyor

Wet n Wild Kontur Paleti

Yapısı çok yumuşak ve çok tozlu olduğu için çok çabuk bitecek gibi duruyor, 10 günde benimkinin üzeri çukurlaştı bile. Bereketsiz bir ürün gibi gözükse de, marka keşke bu pudrayı tek başına piyasaya çıkartsaydı, diye düşünüyorum. Benim gibi kuru ciltlilerin bile rahatça kullanabileceği bu pudrayı, tek satılsaydı sürekli alırdım. 

Wet n Wild Kontur Paleti

Wet n Wild Megaglo kontür paletinin bronzerı için ise, ne yazık ki yukarıdaki gibi methiyeler dizemeyeceğim. Dulce De Leche renginin bronz pudrası, nötüre yakın bir açık kahverengi, kontur yapmak için çok uygun bir tonu var ve açık-buğday tenler için oldukça uygun görünüyor. Fakat, benim cildimde dağılmıyor. Ten ürünümün üzerine pudra geçmeden asla kullanamıyorum; pudra ile bile dokundurduğum yere yapışıyor ve kirli görünüyor. Hata kaldırmıyor, bir kez yanlış uygulama yaparsam çok zor düzeltiyorum. Homojen dağıtmakta zorlanıyorum. 

Wet n Wild Kontur Paleti

Kendimde en iyi sonucu, büyük yumuşak kıllı bronzer fırçaları ile aldım. Fırçayı bir kez ürüne değdirip, elimin üzerinde gezdiriyorum ki pudra fırçanın kıllarına homojen dağılsın, sonrasında da hafif bir elle dikkatlice uyguluyorum. Ancak bu yöntemle bende iyi duruyor ama biraz fırçamın kontrolünü kaybedersem yine aynı sorunları yaşıyorum. Bu bronzer bayaca pigmentli ve gerçekten dikkatli olmak gerekiyor. 


Wet n Wild Megaglo kontür paletinin kalıcılığı oldukça başarılı, bronzerı tüm gün boyunca silinmeden kalıyor. Göz altı kapatıcımı gün içinde düzeltme ihtiyacı hissetmiyorum. 

Wet n Wild Kontur Paleti

Toplam 12.5 gr ürün içeren Wet n Wild Megaglo kontür paletinin açıldıktan sonra 18 ay kullanım ömrü var. Oldukça dayanıksız ve sanki her an kırılacakmış hissi veren şeffaf kapaklı plastik ambalajı iyi kapanıyor ancak, bana çantada taşınabilirmiş gibi gelmiyor. Paletin arkasında temel olarak nasıl yüz kontürü yapıldığını tarifleyen görseller var. Bu ürün paraben ve bht içermiyor

Wet n Wild Kontur Paleti

Wet n Wild ürünleri ülkemizde sadece Gratislerde satılıyor ve sık sık indirime giriyorlar. Wet n Wild Megaglo kontür paletini de bu indirimlerden birinde kendi kullanımınıza ve ihtiyacınıza uygunluğu açısından değerlendirip satın alabilirsiniz.

Sevgilerimle... 

6 yorum:

  1. Ben de bu paleti alıp, bronzerını hiç sevmediğimden elimden çıkarmıştım. Zira seninle aynı düşüncedeyim. Pudrası da bende çok iz bırakmamış doğrusu, ama sen böyle yazınca bir merak ettim :) Belki şu tek çıkardıkları pudraların performansı buna benziyordur, denemek lazım :) Ellerine sağlık bebişim, öpüyorum çook!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım, bronzerlar konusunda nasıl hassasım biliyorsun :D Kendileri canlarım ciğerlerim fakat, bu ürün beni üzdü. Senin de bronzerı sevmediğini biliyorum ama ben bir umut belki farklı renk tonunda performansı daha iyidir demiştim, olmadı. Pudrası gerçekten çok güzeldi ama ben de paleti elimden çıkardım.
      Teşekkür ederim beybim, kocaman öperim!

      Sil
  2. sizin tüm yazılarınızı okumaya çalışıyorum zira günceli biz sıradan tüketicinin tercihlerini yansıtıyorsunuz.ulaşılabilir ve uygun fiyatlı ürünler paylaştığınız içim teşekkürler.Bu ürün bende de var ve dediğiniz gibi inamılmaz tozutuyor.Bir de buna benzer absolute new york'un bir kontür paleti var onun hakkında bir fikriniz var mı?buna alternatif olabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba...
      Öncelikle güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim. Yazılarımı okuduğunuz ve yararlı bulduğunuz için de... Gerçekten çok mutlu oldum.
      Absolute New York'un kontur paletini bir arkadaşım yeni hediye etti. Fotoğraflarını çekip denemeye başlayacağım ancak, onun açık tonu sedefli bir aydınlatıcı, bu üründeki gibi sabitleme pudrası değil. Dolayısı ile birbirlerine alternatif olmaları pek mümkün gibi gelmiyor.Kullandıktan sonra mutlaka yorumlarımı yazarım.
      Çok sevgiler <3

      Sil
  3. Ay sahane durmus sende Blana. .Bu urune elim cok gidiyodu ama her defasinda birakiyodum. Cok hosuma gitti😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Esra'cım. Açıkçası ben performansını beğenmedim paletin ama belki sende daha başarılı sonuç verir.
      Sevgiler...

      Sil