L'oreal Paris Voluminous Maskara

Şubat 25, 2019 6 Comments A+ a-

Merhaba... 

Loreal, bence drugstore kategorisinin en başarılı maskaralarını yapan markalardan biri... Çoğu maskarasıyla iyi anlaştığım markanın L'oreal Paris Voluminous maskarası hakkındaki tüm düşüncelerimi yazmanın vakti geldi. 


Loreal Voluminous Maskara

Loreal Paris Voluminous maskara, tek katta yoğun hacim ve simsiyah kirpikler vaadediyor. Topaklanmadan kirpiklere hacim vermeyi iddia eden bu maskaranın bendeki çeşidi extra black olanı... 
Siyah-altın ambalajlı Loreal Paris Voluminous maskara, oldukça basit ve sade bir tasarıma sahip... 7.5 ml ürün içeriyor ve her maskara gibi açıldıktan sonra 6 ay kullanım ömrüne sahip. Ben bu maskarayı yurt dışından satın almıştım fakat, uzun süredir ülkemizde de satılıyor. 


Loreal Voluminous Maskara

Klasik kıl fırçalı bu maskara, ilk açıldığında oldukça ıslak yapıda geliyor. Vaadinin aksine, kıvamı biraz oturana kadar ıslaklığı yüzünden kirpikleri yapıştırabiliyor. Fakat, sabreder ve beklerseniz, yaklaşık bir ay kadar sonra yapısı oturuyor ve kirpikleri yapıştırmadan, topaklanmadan tek tek ayırıp hacim veriyor


Loreal Voluminous Maskara

Voluminous extra black, gerçekten oldukça siyah ve tek katta kirpikleri tamamen boyayan bir formüle sahip... Fakat, bu maskaradan takma kirpik etkisi beklememek gerekiyor. İddia ettiği gibi, tek katta yoğun hacim vermiyor. Günlük kullanıma çok uygun, kalınlaşmış ve hacimli kirpik görüntüsünü iki katta rahatça alabilirsiniz


Loreal Paris Voluminous maskaranın bendeki tek sorunu, gün içinde kaş kemiğimin altına bulaşması... Benim kirpiklerim uzun, ortalama yoğunlukta ve sarılar... Bu maskara, kirpiklerimden kaş altıma transfer olup kirli bir görüntü oluşturduğu için, gün içerisinde o bölgeyi temizlemem gerekiyor. Onun dışında, göz altlarıma akmıyor. Temizlemesi oldukça kolay, bir göz makyaj temizleyicisi ile ya da yağlarla çok kolay çıkıyor


Loreal Voluminous Maskara

Paraben ve bht içermeyen Voluminous maskarayı günlük makyajlarımda kullanmayı seviyorum. Verdiği hacmi, istersem bir maskara bazı ile destekleyerek arttırabiliyorum. Bulaşma sorununu ise, kirpiklerimle anlaşamayan ama suya dayanıklı bir maskarayı üstünden geçerek çözdüm. Alt kirpikler içinse, kullanıma uygun olmayacağını düşünüyorum. 


Loreal Voluminous Maskara

Loreal Paris Voluminous maskarayı ve tüm Loreal ürünlerini bir çok kozmetik marketten ve internet üzerinden satın alabilirsiniz.

Sevgilerimle...

6 yorum:

  1. Ben sabredemediğim için u maskarayı ilk bir kaç seferden sonra bir kenara kaldırdım. Bende istediğim etkiyi hiç vermedi, bir kaç katta da verdiği sonuç gösterdiğim çabaya değmedi. Fakat senin kirpikleri görünce anneme verdiğime biraz pişman olmuş olabilirim :))) elinde tutuyorsa haftasonu bir deneyeceğim :))) Çok öptüm canımcııım!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım, sabah zaten konuşmuştuk ama buradan da yazıyorum :D Bu maskara ilk bir ay beni de deli etti :)) Yapısı aşırı ıslak ve bir ara hiç kurumayacağını düşünüyordum :D Özellikle 2. aydan sonra kıvamı tam ideal hale geliyor, gerçekten sabretmek lazım. Haftasonu bir dene, bakalım fikrin değişecek mi?!
      Ben de kocaman öpüyorum <3

      Sil
  2. Ben bu maskarayı çok beğeniyorum kullandığım bitti gibi elimdeki maskaralar azalınca büyük ihtimal yine alacağım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben maskara kuruyup yapısı oturunca çok sevdim. Tam günlük, uğraştırmayan, üzmeyen bir maskaraya dönüştü. Benim de elimdekiler bir gün biterse, yeniden almayı düşünebilirim :)
      Sevgiler..

      Sil
  3. Bu fırçaya sahip maskaralardan güzel sonuç alıyorum genelde, aklımda olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Bu maskarayı bana da henüz ülkemize girmeden yurt dışından gelen bir arkadaşım hediye etmişti. O dönem bu yüzden kendisini ne kadar özel bulduğumu hatırlıyorum :p Benim kirpiklerimdeki etkisi de bayağı dolgunlaştırıcı ve kirpiklerimi simsiyah göstermeye yönelik olmuştu. Bence de güzel bir maskara. Güle güle kullanın! Sevgiler :)

    YanıtlaSil