Bitirdiklerim: Aralık-Ocak 2019

Mart 01, 2019 7 Comments A+ a-

Merhaba... 

Mart ayına girdik, aralık-ocak ne, dediğinizi duyar gibiyim. Ancak, uzun süren taşınma telaşı ve sonrasında gelen kişisel hayatımla ilgili sıkıntılı durumlar dolayısı ile bu yazı ertelendikçe ertelendi. Yine de, paylaşmadan geçmek istemedim; ayın ne önemi var, önemli olan nihai ürün yorumlarım dedim. Yine aynı sebeplerden, fotoğrafların çirkinliği için affınıza sığınıyorum, bunları çekerken taşınıyorduk ve arka plan, estetik gibi unsurları malesef gözetemedim ve tüm fotoğraflar aceleyle çekildi. Tüm bu olumsuzluklara rağmen, Blana neler bitirmiş ve bize söyleyecekleri var mı, diyorsanız ekranı aşağıya doğru kaydırmaya lütfen devam edin. 

bitirdim

Her bitenler yazısında olduğu gibi, her ürünle ilgili son görüşümü özetle belirteceğim ve blog yazısını yazdıklarımın linklerini de ekleyeceğim. Ürünlerle ilgili ayrıntılı yorumlarımı okumak isterseniz yıldızlı ve kalın siyah puntolarla yazdığım ürün isimlerine tıklayarak, ilgili yazıya ulaşabilirsiniz. 

bitirdim

*Bee Beauty Yüz Temizleme Köpüğü: Bu markanın turuncu tasarımlı bir köpüğünü daha kullanmıştım ve bu narlı olanı bence ilkinden çok daha başarılıydı. Köpüğü çok yumuşaktı ve temel temizleyici olarak güzel performans gösterdi. Uygun fiyatlı temizleme köpüğü arıyorsanız, deneyebilirsiniz. Makyaj temizlemiyor, onu belirtmem lazım. 

*Bee Beauty Yüz Temizleme Jeli: Normal ve karma ciltlere uygun tasarlanmasına rağmen, benim çok kuru cildimi rahatsız etmeyen, cildimde yıkama sonrası kuruluk, gerginlik hissettirmeyen bir temizleme jeliydi. İçeriği gayet güzel; sls, sles, alkol içermeyen ve temel bir temizleme jeli arıyorsanız, uygun fiyatı ile tercih edilebilir. Bu jel de makyaj temizlemiyor, fakat cilt temizliği için oldukça yeterli performans gösterdi. 

Sephora Tonik: Bu ürün seyahat boy olmasına rağmen elimde o kadar uzun süre süründü ki... Bana Zeynuş'um vermişti, kendisinde fazla vardı sanırım. Etkisi güzel ve alkolsüz bir tonik fakat, aşırı parfümlü ve ben cilt bakım ürünlerinin kokmasına çok tolerans gösteremiyorum. Seyahatlerde yanımda taşıdım, arada kullandım derken, açıkçası zar zor bitirdim. 

bitirdim

*Loreal Mucizevi Yağ Gündüz Kremi: İçeriğinin ilk 5 maddesi olmasa, gerçekten şahane bitkisel maddeler de içeren bu krem yoğun yapılı fakat, cilt tarafından kolay emilen bir üründü. Çok parfümlüydü malesef ve kullanırken beni en zorlayan durum da bu oldu. Loreal cilt bakımında etil alkol ve mineral yağ içeriklerinden vazgeçse keşke... 

*The Body Shop Spiced Apple Body Butter: Bu body butter sanırım 2017 senesinin yılbaşı koleksiyonundandı. Ben nemlendirmesini çok beğenince iki kutu almıştım, bu elimdeki sonuncusuydu. TBS bu seriyi 2018'de de çıkardı, umarım yine piyasaya sürerler. Cilde nem verme performansını Argan serisine çok yakın bulduğum bu body butterı çok severek kullandım. 

bitirdim

Sephora Super Regenerating Oil-Serum: Bu serumu bana Zeynuş'um hediye etmişti. Performansı gerçekten şahaneydi. Cildimi çok güzel nemlendiren ve aynı zamanda harika bir makyaj bazı olan bu ürün ne yazık ki, üretimden kaldırıldı. 

Clinique Moisture Surge Overnight Mask: Clinique'in nemlendirici serisinin gece maskesi olan bu ürünü çok beğenerek kullandım. Gece yatmadan evvel uyguladığımda, sabahları nemli ve ışıldayan bir ciltle uyanmama yardımcı oldu. Yapısı da incecikti ve kolay emilen, varlığını hissettirmeyen formülünü de oldukça sevdim. Bendeki seyahat boyu bile uzun süre idare etti. 

bitirdim

Ducray KelualDS Şampuan: Bizim evde her zaman bulunan seboreik dermatit şampuanım... Dermatitim nüksettiğinde kalıcı çözüm elde edebildiğim piyasadaki tek şampuan bu ve aynı sorunu yaşayan tanıdığım herkes de memnun kaldı. Bu bir hastalığa yönelik ürün olduğu için, doktorunuza danışmadan kullanmamanızı öneririm. 

Avon Kavonozunda Vücut Kremi: Bu kremi Zeynuş vermişti, tek hatırladığım içeriğinde buğday olduğu. Özellikle bacaklarımın alt kısımlarındaki pullanmaya çok iyi geldi. Ama markası neydi, hiç hatırlamıyorum. 

Topicrem: Benim için sıradan bir vücut kremiydi. Losyona yakın bir yapısı var, ciltte kolay emiliyor ve yapışkan his bırakmıyordu. Nemlendirmesi de fena değildi. Bir seyahatimde kullanıp bitirmiştim. 

bitirdim

Yves Rocher Hindistan Cevizli Duş Yağı: Bora'nın daimi duş yağı, her bitenler yazımın demirbaşı...

Johnson's Baby Oil: Bu bebek yağlarını seviyorum. Vaktim olmadığında duştan çıkmadan vücuduma sürüp durulanıyorum, cildimin kuruyup pul pul olmasını bayaca önlüyor. Yazın güneş sonrası da bence çok iş görüyorlar. Bu biten aloe veralı olandı ama çeşit olarak bir tercihim yok. Bittikçe alıyorum. 

bitirdim

Le Petit Marseillas Akdeniz Balı Sıvı Sabun: Beni Molton Brown ballı sabunlara servet yatırmaktan kurtaran, en sevdiğim, gözümün bebeği sabunum! Ellerimi yıkamaya doyamamaktan egzama olduğum, her bittiğinde yüreğimin sızladığı, şişesine sarılmak istediğim kıymetlim :D Bu sabunların 10 lt olanını çıkarsalar da, varille alsam artık! Nasıl güzel bal kokuyor anlatamam, ben bir elimi yıkayıp geliyorum! 

Parmex Aseton: Bence piyasadaki en başarılı asetonlardan... 

Splat Ultracomplex Diş Macunu: Uzun süre bu markanın diş macunlarını kullandık. Bu da fena değildi ama aklımda kendisiyle ilgili pek bir şey kalmamış. 

bitirdim

Bee Beauty Arındırıcı Kağıt Maske: Cildi derinlemesine temizleme gibi bir etkisi yok ama gayet güzel bir kağıt maske... Cilde hafif nem de veriyor ve bayaca ferah hissettiriyor. Özellikle salisilik asit içerdiği için, pms dönemlerinde kullanmak mantıklı olabilir. İçeriği de fena değil, indirimlerde denk geldikçe alırım. 

Balea Q10 Göz Maskesi: Bu maskeleri çok beğeniyorum ama malesef ülkemizde satılmıyor. Göz altlarını anlık da olsa güzel toparlayan, nemlendiren maskeler ve çok aşırı uygun fiyatlılar. Rossmann'da Isana'nın ve Rival de Loop'un da böyle uygun fiyatlı göz pedleri var. 

Diadermine Burun Bantları: Bunları eşim kullanıyor, marka olarak bir tercihi de yok. Diadermine de gayet iyiydi. 

Kiehl's Midnight Recovery Botanical Cleansing Oil: Bu sanırım denediğim en ince yapılı makyaj temizleme yağıydı. Makyajımı çok iyi çözüp temizledi ve çok kolay durulandı. İçeriği çok iyi değil sanırım ama yapısını ve performansını baya beğendim. Hande'cim denemem için vermişti, çok teşekkür ediyorum. 

bitirdim

Acai Berry Lifting Ice Cold Mask: Bu maskeyi çok beğendim. Cilde hakikaten serinlik veriyor ve hem nemlendirme etkisini hem lifting etkisini hissedebiliyorsunuz. İçeriği güzel, zararlı koruyucu bulundurmayan bir kağıt maskeydi. Lila Kutu'nun bir setinden çıkmıştı.

Balea Hydrogel Maske: Dantel desenli, yüzünüze yapıştırınca zigon sehpaya döndüğünüz bu maske, gerçekten cildime güzel nem verdi. Bence hydrogel maskeler kağıt maskelerden daha fazla etkili oluyor. Ya da benim cildim bunları daha çok seviyor. Ülkemizde bu formülün satış fiyatlarını abartılı buluyorum, o yüzden kardeşimden Balea istemeye devam edeceğim. 

Balea Aqua Tuch Maske: Başak'cığımın önerisi ile keşfettiğim bu kağıt maskelerin sonuncusunu da ne yazık ki bitirdim. İçeriği tertemiz ve başarılı, alkolsüz; cildime şahane nem veren bir maskeydi. İlk fırsatta yine depolayacağım. Balea keşke ülkemizde de satılsa...

Buraya kadar ve her şeye rağmen yazımı okuduysanız kalben teşekkür eder; bir sonraki bitenler yazısında da birlikte olmayı can-ı gönülden dilerim.

Sevgilerimle... 

7 yorum:

  1. Kullandığınız ürünlerden bazıları benim de bir dönem kullandığım ürünler, özellikle Bee Beauty markasının yoğunluğu dikkatimi çekti, benim birçok ürününü severek kullandığım bir marka bu. Uygun da fiyatlı, iyi ki ülkemizde satılıyor :)

    Yorumlar için teşekkürler, sevgiler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bee Beauty hem içerikleri hem fiyatları ile sevdiğim bir marka ama ürünleri genç ciltlere çok daha uygun :) Temizleyicilerini de çok beğendim.

      Okuduğun için ben teşekkür ederim, sevgiler<3

      Sil
  2. Le Petit Marseilliais nin akdeniz balı serisine bakılacak o zaman :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bal kokusu seviyorsan, aşırı güzel!
      Sevgiler..

      Sil
  3. Ay, zigon sehpaya gülüyorum hala :)))) ama bak cidden merak ettim! Bir daha valizli geldiğinde Murat'a sipariş verebilir miyiz? Ya da Ahmet Viyana'ya giderse, ona söyleyelim :) Keza Q10 göz maskelerini ve Aqua Tuch Mask'ı da taii ki!
    Şu LPM'nin ballı sabunundan alıcam sonunda sanırım. Aşırı merak ettirdin beni!
    Sephora yağ-serum bende hala bitmedi, bitsin de istemiyorum, fondöten altında da çok güzel oluyor zira.
    Yenilerini güle güle kullan Blana'cım, çok öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldjskhfh Başak'cım Isana da o dantelli maskelerden çıkarmış, limitli seri olarak :D Murat'a söyledim bile, bize maske stoklayacak.
      Ya o sabundan al dene bir, aşırı güzel :D
      Sephora yağ-serum çok güzeldi, neden üretmiyorlar valla anlamıyorum.
      Çok teşekkür ederim canımcım, çok çok öpüyorum <3

      Sil
  4. Ausem biraz toparladım gibi, çok teşekkür ederim.
    Temizleme köpüğü cidden güzel ve fiyatı da şahane, denenir bence. Ducray gerçekten işe yarıyor ama kuzenin doktoruna sorsun mutlaka. Ballı sabunumu da kokla:D
    Ben de kocaman öpüyorum seni <3

    YanıtlaSil