Yves Rocher Pure Camille Cleansing Micellar Oil

Mart 27, 2019 10 Comments A+ a-

Merhaba...

Makyaj temizleme yağları uzun zamandır hayatımda ve ben ulaşabildiğim her markanın ürününü denemeyi seviyorum. Bugün anlatacağım Yves Rocher Pure Camille Cleansing Micellar Oil'i uzun zamandır kullanıyorum ve bitirmek üzereyim. 


Yves Rocher makyaj temizleme yağı

Yves Rocher Pure Camille Cleansing Micellar Oil, papatya özlü yüz yıkama yağı olarak tanımlanıyor. Suya dayanıklı olsa dahi; göz, dudak ve ten makyajını nazikçe ve tamamen temizlemeyi vaadeden bu ürün, %91 oranında doğal içeriğe sahip... Yeterli miktarda yağı kuru cildimize uygulamamız ve su ilavesi ile yavaş yavaş masaj yaparak cildimizdeki makyajı akıtıp, yüzümüzü durulamamız öneriliyor. 


Yves Rocher makyaj temizleme yağı

Ben, Yves Rocher makyaj temizleme yağını 3 pompa kadar avucuma döküp, kuru cildime yavaşça masaj yaparak uyguluyorum. Özellikle kirpiklerime ve gözlerime ehemmiyet vererek yaklaşık 1-1.5 dakika boyunca cildimi nazikçe ovalıyorum. Sonrasında ılık suyla elimi ıslatarak bir süre daha masaj yapmaya devam ediyorum, bu esnada yağ hafifçe süt kıvamına dönüşmeye başlıyor. Peşi sıra da, yüzümü ılık suyla durulayıp ardından temizleme jelimle yıkıyorum. (Akşamları mutlaka çift temizleme yapıyorum)
Ürünün benim çok beğendiğim bir kokusu var; hafif tropikal, tatlı, hindistan cevizi gibi kokuyor. Bu koku çok yoğun değil, yağı koklamadığım sürece hissetmiyorum. 


Yves Rocher makyaj temizleme yağı

Bugüne kadar kullandığım makyaj temizleme yağları içinde Yves Rocher Pure Camille Cleansing Micellar Oil, makyajımı en geç arındıranı olabilir. Bu yağ, oldukça hafif ve ince yapılı; duruladıktan sonra cilt üzerinde yağlı bir katman hissetmiyorsunuz, çok kolay çözünüp arınıyor. Günlük, bb krem ve hafif göz makyajı şeklinde bir rutininiz varsa, kesinlikle yeterli sonuç veriyor ancak çok ağır makyajları (suya dayanıklı eyeliner, 4-5 kat maskara, yoğun göz kalemi gibi) tek başına tamamen sökemiyor ya da biraz daha fazla ürün ve zaman harcamanız gerekebiliyor. Ben böyle durumlarda, Yves Rocher yağı mikro fiber bir beze dökerek makyajımı temizliyorum, bu yöntemle harika sonuç veriyor


Yves Rocher makyaj temizleme yağı

İçerisinde palm yağı (isopropyl alkolle esterlenmiş), ayçekirdeği yağı, susam yağı bulunan Yves Rocher Pure Camille Cleansing Micellar Oil, bir çeşit PEG ve parfüm içeriyor. Renklendirici, mineral yağ, alkol, paraben ve bht içermiyor. Sarı renkli şeffaf pompalı şişesi oldukça sağlam, ben kullanırken ürün akıtma sorunu yaşamadım; pompasından istediğim miktarda yağ alabiliyorum. 150 ml ürün içeriyor ve açıldıktan sonra 6 ay içerisinde tüketmemiz gerekiyor. 


Yves Rocher makyaj temizleme yağı

Piyasada bulabileceğimiz makyaj temizleme yağları içerinde nispeten daha uygun bir fiyata satılan Yves Rocher Pure Camille Cleansing Micellar Oil'i bu tarz ürünleri kullanmaya yeni başlayacaksanız ve günlük makyajlarınızı hafif tutuyor, kat kat maskara uygulamıyorsanız deneyebilirsiniz. Tüm Yves Rocher ürünlerini mağazalardan ve markanın online satış sitesinden bulabilirsiniz. 

Sevgilerimle... 

10 yorum:

  1. Benim yoğun maskaramı da biraz daha uzun süre ovalarsam tamamen çıkarıyor; ancak aceleye getirdiğimde, dediğin gibi, tamamen temizlemiyor. Fakat genel olarak ben de beğendim, özellikle kokusu baya güzel. Fiyat olarak da uygun duruyor, almaya devam edebilirim. Bir de Simple'ın yağını çok beğenen var; güvendiğim birinden okursam onu da tercih edebilirim. Çok öpüyorum şekercim!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yağ ile acele etmemek gerekiyor Başak'cım, çok haklısın! Kokusuna ben de bayılıyorum :) Simple'ın yağını ben aldım aslında ama yedekte bekliyor, güzel diyorlar ama denemek lazım. Ben de kocaman öpüyorum beybim <3

      Sil
  2. Kullandığım ilk makyaj temizleme yağı olan bu yağı senin önerinle almıştım ve başlangıç için çook memnunum :) Gözlerimde bulanıklığa sebep olmayıp göz makyajım için de kullanabilseydim harika olurdu ama şimdilik yalnızca cilt için kullanmayı bile sevdim ♥

    Güle güle kullan Blana, çook sevgiler ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fulya'cım memnun kalmana çok sevindim. Benim gözlerimde bulanıklık yapmıyor aslında ama yorumunu okuyunca dün kullanırken gözümü açmayı denedim ve evet bende de yaptı o şekilde. Yağı göz makyajını çıkarmak için kullandığında gözlerini hiç açmamayı denedin mi acaba?
      Teşekkür ederim, çok çok sevgiler <3

      Sil
  3. Bu yağ benim de severek kullandığım bir temizleme yağı.

    Ara sıra başka markalara da yöneliyorum ama gerek fiyatının uygunluğu gerek kolay erişilebilir oluşuyla bu yağı elimde hep bulunduruyorum. :)

    Teşekkürler bu detaylı yazı için, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyat performans olarak ben de başarılı buluyorum.
      Ben teşekkür ederim okuduğun için, çok sevgiler...

      Sil
  4. Merak ediyorum denemeli ve blogumda bahsetmeli😊

    YanıtlaSil
  5. Ben fondöten veya baska makyaj kremi kullanmadigim icin yves rocher günlük temizlemede bana yeter gibi g8ründü. Tavsiyen icin tesekkürler canim 😍

    YanıtlaSil