Bee Beauty Gündüz Kremi

Mart 20, 2019 6 Comments A+ a-

Merhaba...

Bir önceki yazımda olgun ciltler için bir nemlendiriciden bahsetmiştim. Bugün, genç okuyucularım için uygun olduğunu düşündüğüm Bee Beauty Gündüz Kremi'ne blogda yer vererek, onlar için de bir nemlendirici alternatifinden bahsetmek istiyorum.

Bee Beauty nemlendirici

Bee Beauty, Gratis'e özel bir marka... Oldukça ulaşılabilir fiyatları ve hiç de fena olmayan içerikleri ile ilgimi çeken bu markaya ait iki nemlendirici piyasaya çıktı. Bugün anlatacağım Bee Beauty Gündüz Kremi'ni uzun süredir gündüz cilt bakımımda kullanıyorum ve bitirmek üzereyim.

Bee Beauty nemlendirici

Bee Beauty Gündüz Kremi, tüm cilt tipleri için uygun olarak üretilmiş bir nemlendirici... Cilde nem ve yumuşaklık vermeyi, cildi yatıştırmayı vaadediyor. Spf içermiyor. Sabahları, temizlenmiş cilde masaj yapılarak uygulanması öneriliyor.

Bee Beauty nemlendirici

Su bazlı bu nemlendirici, gliserin, soya yağı, avokado yağı ve pantenol içeriyor. Bu içerikler ürünün aktif maddelerinden sayılabilecek sıralarda bulunduklarından, kutu üzerinde ne yazıyorsa onu satın almış oluyoruz. İçeriğinin orta sıralarındaki parfümü saymazsak; içeriği oldukça başarılı olan bu nemlendirici paraben, bht, silikon, mineral yağ ve etil alkol içermiyor.

Bee Beauty nemlendirici

50 ml, cam bir kavonoza sahip Bee Beauty Gündüz Kremi'nin belirgin bir parfüm kokusu var ancak, cildime uyguladığımda bu koku kaybolduğu için beni rahatsız etmedi. Beyaz renkli bir losyon kıvamındaki bu kremin yapısı incecik, cilt tarafından çok kolay emiliyor. Ağır bir tabaka bırakmadan, hafif bir serinlik hissi de vererek cildi nemlendiriyor. Üzerine rahatlıkla makyaj yapılabiliyor.

Bee Beauty nemlendirici
Bee Beauty nemlendirici

Bee Beauty Gündüz Kremi, bence özellikle normal, kuru karma, karma ciltlerin beğeneceği bir nemlendirici... Yağlı bir dokusu olmadığından, içeriğindeki aktif maddelerle sorun yaşamayan yağlı ciltliler de kullanabilir. Özellikle 20-25 yaş arası genç ciltlerin kullanımına çok uygun, cilt bakımına yeni başlayacak olanlar için iyi bir alternatif olduğunu düşündüğüm bu krem ciltte gerçekten yumuşak bir doku bırakıyor.

Bee Beauty nemlendirici
Bee Beauty nemlendirici

Benim olgun ve çok kuru cildime tek başına yeterli gelmediği için, ben sabahları yoğun bir serum uygulayıp, üzerine bu nemlendiriciyi başka bir nemlendirici ürünle karıştırarak kullanıyorum. Cildimde sivilce, hassasiyet oluşturmadan, makyaj öncesi başarılı bir baz oluşturuyor. Uygun fiyatı ile, yaz ayları için iyi bir seyahat ürünü olabileceğini de düşünüyorum.

Bee Beauty nemlendirici

Açıldıktan sonra 12 ay içinde tüketilmesi gereken Bee Beauty Gündüz Kremi'ni tüm Gratis mağazalarından bulabilirsiniz.

Sevgilerimle...

6 yorum:

  1. Bee Beauty'nin tüm cilt bakım ürünleri sanırım hem başarılı içeriklere sahip, hem de genç ciltlere hitap ediyor. Göz çevresi kremini de beğenmekle birlikte, benden daha genç ciltlere hitap ettiğini düşünmüştüm mesela. Uygun fiyatlarıyla gerçekten de çok iyi bir alternatif olabilir. Teşekkürler güzel yazın için Blana'cım, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım marka konusunda tamamen aynı fikirdeyiz. Bu ürünler bence de, bizim yaş grubumuza hitap etmiyor. 20-25 yaş arası gençler için çok iyi alternatifler! Ben şu ara gece kremine geçtim ama o bile bana ancak gündüz kremi olabildi :) Göz kremini de almıştım ama senden farklı bir görüşüm olacağını hiç zannetmiyorum.
      Güzel yorumun için ben teşekkür ederim beybim, öpüyorum <3

      Sil
    2. Bee Beauty ne güzel bir marka olup çıktı son zamanlarda, uygun fiyatlara güzel içerikli ürünler satmasını çok seviyorum. Özellikle asitli maskeleri favorim! Bu kremi de reyonlarda hep görüp merak ettim ama deneme fırsatım olmadı, güzel bir kreme benziyormuş, aklımda olacak.

      Güle güle kullanın, sevgiler! ♥

      Sil
    3. O asitli maskeleri Başak'ın da favorisi ve ben de deneyeceğim yakın zamanda. Evde var, bir türlü sıra gelmedi. Markanın kağıt maskeleri de güzel, ben bir-iki tanesini denemiş ve beğenmiştim. Marka fiyat-performans olarak gerçekten başarılı ürünler çıkarmaya başladı.
      Çok teşekkür ederim, sevgiler :)

      Sil
  2. Gündüz kremleriyle aram çok iyi değil ama gece kremlerine göz atabilirim markanın ;)

    YanıtlaSil
  3. Guzel ellerine sağlık bende aynı kremden aldım kullandıktan sonra blog yazmayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil