Toni&Guy Damage Repair Mask

Mart 08, 2019 8 Comments A+ a-

Merhaba...

Tembellik yapmayıp bu maskenin yazısını da yazıyor olduğum için, kendimle gurur duyuyorum. Bu hafta adeta bir çeşit "saç bakım haftası" oldu. Bugün bahsedeceğim Toni&Guy Damage Repair Mask yakın zamanda bitirdiğim ürünlerden biri ve sıcağı sıcağına yorumlarımı paylaşıyorum. 

Toni&Guy saç maskesi

Toni&Guy Damage Repair Mask, yıpranmış saçları dipten uca onarmaya yardımcı olmayı vaadeden bir saç maskesi... Daha yumuşak ve parlak saçlar için saçları yoğun şekilde onarmaya ve yenilemeye yardımcı olmayı hedefliyor. Islak saça boydan uca uygulanıp 3-5 dakika bekletildikten sonra durulanarak kullanılması öneriliyor. 

Toni&Guy saç maskesi

Beyaz, geniş bir kavonozda satılan Toni&Guy Damage Repair Mask, beyaz renkli, marketlerden satın aldığımız saç maskelerinin yapısına benzeyen bir ürün... Parfümsü bir kokusu var, oldukça hoş kokuyor. Saçlarımı şampuanladıktan sonra, omuz hizasındaki saçlarım için bir ceviz büyüklüğünde ürünü alıp tüm saç boylarıma uyguluyorum. Önerildiği gibi, 5 dk kadar saçımda beklettikten sonra duruluyorum

Toni&Guy saç maskesi

Benim saçlarım ince telli, çok kuru, hacimsiz ve röfleliler... Toni&Guy Damage Repair Mask, ne kadar çok uygularsam uygulayayım istediğim nemi ve yumuşaklığı vermedi. Bu maske bence normal saçlar için daha uygun, benimkiler gibi katır kutur saç telleriniz varsa yeterli gelmeyebilir. Asla kötü ve ya etkisiz değil ama bir saç maskesinden beklediğim sonucu elde edemedim. 

Toni&Guy saç maskesi
Toni&Guy saç maskesi

Ürün 200 ml, açıldıktan sonra 12 ay kullanım ömrü var. Bu arada, garip şekilde kutu üzerinde ve ambalaj üzerinde yazan bilgiler farklı; daha doğrusu orjinal (ingilizce) bilgilerle Türkçe bilgiler arasında uyumsuzluk var, firma keşke biraz daha dikkatli olsaydı. Su bazlı bu saç maskesinin içeriğinin üçüncü sırasında silikon var; gliserin, parfüm, petrolatum, mineral yağ içeriyor. Ne yazık ki, saçı yumuşak ve nemli hissettirecek neredeyse tüm içerikleri faydasız, sadece yumuşak his verecek içerikler. Bir saç maskesinin tek başına yıpranmış saçları onarması ve yenilemesi zaten mümkün değilken, bir de bu içeriklerle sahte bir etki yaratmaktan öteye gidilememiş. Fakat, bu maske saçlarınızı kesinlikle pürüzsüz ve parlak gösterecektir. Üzerinde zaten saç derisine değil, saç boylarına uygulanması gerektiği yazıyor. Paraben, bht, etil alkol içermiyor

Toni&Guy saç maskesi

Toni&Guy Damage Repair Mask ve tüm Toni&Guy ürünlerini büyük marketlerden ve çeşitli kozmetik mağazalarından bulabilirsiniz. 

Tüm kadınların 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü kutlu olsun!
Sevgilerimle... 

8 yorum:

  1. Ya bu büyük hayal kırıklığı oldu benim için, beğeneni çoktu oysa. O zaman ben yolume HC Care Ovex ile devam edeyim; o bende baya iyi sonuç veriyor. Ve hatta Zeynuş'la sana da tester yapayım; denemiş olursunuz. Senin de dünya emekçi kadınlar günün kutlu olsun Blana'm! Koccaman öpüyorum!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım ben de maskeyi öveni çok diye almıştım ama zaten o içeriklerle bakım yapmak adına manasız bir ürün olmuş. Ovex'i ben de çok merak ediyorum, denemek bir kısmet olmadı.
      Hepimizin Dünya Emekçi Kadınlar Günü kutlu olsun bebişim <3 Öpüyorum.

      Sil
  2. Benim de merak ettiğim bir üründü ancak sanıyorum pek benim arayışıma yönelik bir maske değilmiş bu :)

    Kadıınlar günümüz kutlu olsun! ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakım amaçlı kullanmak için uygun bir maske değil, saçları iyi göstermek için kullanılabilir sadece.
      Hepimizin günü kutlu olsun :) Sevgiler<3

      Sil
  3. Sizin yorumlarınızı çok seviyorum aldığım ürünleri rahatlıkla kullanıyorum tessekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu uzun zamandır aldığım en güzel yorumdu! Çok teşekkür ederim, çok sevgiler! <3

      Sil
  4. Benim saçlar artık katır kutur uzak durayım, başka maskelere yelken açayım :)

    YanıtlaSil