W7 On The Rocks Far Paleti

Şubat 22, 2019 7 Comments A+ a-

Merhaba...

Bugün elimdeki son W7 ürününü yazıyorum. W7 On The Rocks far paleti, Anastasia Beverly Hills'in tartışmalı Subculture paletinin muadili olarak gösteriliyor. Bende Subculture yok ve bu yazı da sadece On The Rocks paletle ilgili yorumlarımı içerecek fakat, iki paletin karşılaştırmasını buradaki yazıdan görebilirsiniz. 

On The Rocks

W7 On The Rocks far paleti, uzun süredir çoğumuzun göz bebeği olan sıcak tonlu far paletlerinden farklı olarak, soğuk tonlar içeriyor. Son zamanlarda popüler olan sarılar ve yeşiller de paletteki hakim tonları oluşturuyor. Palet 14 renk içeriyor; bunların 12 tanesi mat, 2 tanesi ise ışıltılı/metalik yapıdalar. 

W7 On The Rocks

Farların yapıları genel olarak yumuşak, pigmentasyonları renkten renge değişse de ortalama düzeyde... Kolay dağıtılıp kolay karıştırılıyorlar. Koyu renkler dağıtılırken biraz uğraştırabiliyor ancak, istediğim sonucu alabiliyorum. Karıştırılırken birbirlerinin içinde kaybolup çamurlaşmıyorlar; geçişleri ve gölgelendirmeleri rahatça yapabiliyorum. Yumuşak yapıları dolayısı ile tozutuyorlar fakat, gün içinde göz altına dökülme yapmıyorlar. Paletin bendeki kalıcılığı ise, ne yazık ki başarısız; bazsız kullanmayı hiç denemedim fakat, bazla bile 2-3 saat içinde özellikle göz kapağımın katlandığı bölgelerden silinmeye başlıyor. Gün sonuna doğru göz makyajımın yarısı uçmuş oluyor. Yine de, bu palet için fiyat-performans olarak asla kötü diyemem. 

W7 On The Rocks

Karton, mıknatıslı ambalajda satılan W7 On The Rocks far paletinin iç kapağında oldukça ideal büyüklükte bir aynası var. Paletten çıkan fırça oldukça başarılı... Çift taraflı bu fırçanın kılları yumuşacık; bir tarafı ile karıştırma, bir tarafı ile far dağıtma işlemlerinizi rahatlıkla yapabilirsiniz. Bu paletle iyi makyajlar çıkarmak için, iyi bir karıştırma fırçasına ihtiyacınız var ve bu fırça paletle beraber zaten geliyor. Bu konuda marka, kesinlikle takdire şayan!

W7 On The Rocks

Sugar Rim, panda beyaz bir far gibi görünse de, pembe-leylak yansımaları olan incecik bir far; yapısının inceliği sayesinde bu far ben astar rengi olarak bile kullanabiliyorum. Moscato, paletteki en sevdiğim geçiş rengi; krem tonlarındaki bu far benden daha koyu tenli olanlar için astar rengi olacaktır. Martin Olive, Magnum ve Caracao paletin mat yapıdaki yeşilleri; Martin Olive yağ yeşili iken diğer iki renk çimen yeşili tonlarına hakimler. Hepsi göz kapağına iyi transfer oluyor ve nispeten kolay karıştırılıyorlar. İçlerinde en zorlayanı Caracao fakat, o bile bir kaç fırça darbesi ile istediğim sonucu veriyor. 

W7 On The Rocks

Maraschino Cherry, palette benim en çok ilgimi çeken renk olmasına rağmen, bence aynı zamanda paletin en başarısız rengi... Şahane bir vişne (kırmızı kiremit) rengi olan bu farın yapısı, diğer matlara kıyasla daha kuru; zor dağıtılıyor ve zor karışıyor. Yine de, biraz sabırla istenilen sonucu veriyor. Cheers, soğuk bir boz kahverengi, yine geçiş rengi olarak şahane bir seçim olabiliyor. 

W7 On The Rocks
W7 On The Rocks

Body Shot, tam bir somon rengi, bence paletteki en ilgi çekici renklerden biri; ben kendime hiç yakıştıramadım ama tonu çok güzel. Bloody Mary; orta tonlarda soğuk bir kahve, bu renge bayılıyorum. Özellikle kirpik diplerinde acı kahve bir kalemi dağıtıp, üzerine Bloody Mary'i tampon hareketlerle uygulayıp dağıtarak çok güzel günlük dumanlı göz makyajları yapabiliyorum, üzerine hafifçe Espresso Martini de uygularsanız çok şık duruyor. 

W7 On The Rocks
W7 On The Rocks

Bellini ve Pina Colada paletin sarı tonları... Her ikisi de çok pigmentli değil fakat, geçiş ve karıştırma rengi olarak çok başarılı iş çıkartıyorlar. Paletle yapılabilecek hemen her makyaja eşlik edebiliyorlar. Last Call ise, mat bir patlıcan rengi; kahve tabanlı çok kotu bir mor... Göz kapağının dış köşelerinde ve kirpik dibinde kullanıyorum. 


Paletin iki ışıltılı rengi olan Espresso Martini ve Champagne Toast ise, gerşekten metalik ışıltılara sahipler... Bakır ve yeşil-sarı bir altın renge sahip bu farlar, özellikle parmakla uygulandığında göz kapağında oldukça metalik duruyorlar. Yapıları yumuşacık ve çok başarılılar...

W7 On The Rocks

Toplamda 11.2 gr ürün içeren W7 On The Rocks far paletinin açıldıktan sonra 18 ay kullanım ömrü var. Farlar paraben ve bht içermiyorlar

W7 On The Rocks

Muadili olduğu ABH Subculture'nin performansı düşünüldüğünde, oldukça başarılı bir muadil olduğunu düşündüğüm W7 On The Rocks far paleti, tek başına değerlendirildiğinde de bence hiç de fena performans sergilemiyor. W7 bir İngiliz markası ve hayvanlar üzerinde deney yapmıyor. Ülkemizde sadece Eve Shoplarda satılan W7 On The Rocks far paletini soğuk tonlardan, yeşillerden ve sarılardan hoşlanıyorsanız satın alabilirsiniz. 

Sevgilerimle...

7 yorum:

  1. Bu paletin renklerine bayılmıştım alırken! Özellikle Sugar Rim'in diğer farlar üzerine uygulandığında verdiği halo efekte deli oluyordum. Fakat NYX Machinist -Grind gelince biraz pabucu dama atıldı ve en sonunda da, mat renklerinin karışamamasından biraz sıkıldığım için elden çıkardım :) Ama ben de Subculture'a çok iyi bir alternatif olduğunu düşünüyorum. Güle güle kullan canım, öperim çoook!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım paletin renkleri gerçekten güzel ama bu kadar sıkıntıya değer mi, bilemiyorum! Özellikle Grind gelince elinden çıkarmakta bence iyi etmişsin. Ben elimdeki tüm W7 ürünlerini Hipder'e bağışladım ve artık markadan bir şey almayı düşünmüyorum :D Son zamanlarda bana gelen "makyaj malzemeleri beni uğraştırmasın" kaprisli ruh halinden sonra, zaten elimdeki çoğu ürünle vedalaştım :D
      Yine de bu palet Subculture'a iyi bir alternatif cidden.
      Kocaman öpüyorum <3

      Sil
  2. Bi donem soguk tonlu makyaj ve far paletleri ozellikle ilgi alanimdaydi.. Ama gectigimiz yazdan itibaren bana ne oldu bilmiyorum. Sicak tonlu her seyle aramizda bir bag olustu resmen.. Sanirim bunu gectigimiz "asla bronzlasmam" tabusunu yikmamin etkisi var🙈 kalicilik cidden onemli.. goz kapagindan silinmesi de sinir bozucuymus.. Eline saglik harika bir yazi olmus Blanacim. Sevgiler💙💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu ara soğuk tonlu makyajlara bayılıyorum Esra'cım; sıcak tonlardan bayaca sıkıldım :) Ama tabi ki, sıcak tonlar candır! Özellikle yazın...
      Çok teşekkür ederim, kocaman sevgiler!

      Sil
  3. Renklerin çoğu çok güzel ama Espresso Martini rengi en güzeli gibi görünüyor, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Espresso Martini bu palette en beğendiğim fardı! :)
      Teşekkür ederim, sevgiler!

      Sil
  4. Ausem, bu markanın farları ne yazık ki bende hiç kalıcı olmadı. Sadece bu paleti değil yani. Fakat fiyatı ve muadili olduğu paletin de durumunu düşünürsek, iyi bir palet.
    Çok teşekkür ederim canımcım, öpüyorum <3

    YanıtlaSil