NYX Professional Makeup Liquid Suede Mat Rujlar

Şubat 18, 2019 4 Comments A+ a-

Merhaba...

Likit mat rujlarla aramın pek de iyi olmadığını, beni bir süredir okuyanlar bilirler. Yine de, kendime uygun olabilecek likit mat ruj formülünü aramaya devam ediyorum. Bugün anlatacağım NYX Professional Makeup Liquid Suede mat rujlar da bir süredir kullandığım ürünlerden ve şimdiden söylemeliyim ki, yapıları bana en uygun olanlardan...

NYX Liquid Suede Mat Rujlar

NYX Professional Makeup Liquid Suede mat rujlar, kolay sürülmeyi ve mat bir doku yaratmayı vaadediyorlar. Kadifemsi yumuşaklıkta ve su geçirmez olduklarını iddia eden bu rujlar, dudaklarda opak ve pürüzsüz bir görünüm oluşturmayı hedefliyorlar. 

NYX Liquid Suede Mat Rujlar
NYX Liquid Suede Mat Rujlar

Oldukça geniş bir renk skalası olan NYX Suede likit mat rujların 24 farklı rengi var. Mat ruj severlerin kendi zevklerine uygun en az bir renk bulması mümkün... Bu rujların bendeki renkleri, sandstorm ve soft spoken, yorumlarımı da bu renkler üzerinden yapacağım. 

NYX Liquid Suede Mat Rujlar

NYX Suede likit mat rujlar genel olarak, oldukça ince yapılı ve kremsi bir formüle sahipler... Açılı, ince uzun sünger aplikatörleri oldukça uygun miktarda ürün alıyor ve tek seferde tüm dudağınıza ruju uygulamanızı sağlıyor. Aplikatörün açısı hem rujun çok kolay uygulanmasını sağlıyor hem de ucu sayesinde dudak kalemine ihtiyaç duymadan çerçevenizi çizip sorunsuzca uygulama yapmanıza imkan tanıyor. 

NYX Liquid Suede Mat Rujlar
NYX Liquid Suede Mat Rujlar

Rujlar tamamen sabitlenmiyorlar ve kupkuru mat bir görüntü vermiyorlar. Bir şey içtiğimde bardağın kenarına bulaşıyorlar ve yemek yediğimde siliniyorlar. İstediğimde, bir mendil yardımı ile ruju temizleyebiliyorum. Bu durum, likit mat ruj kullanmayı bir bakıma manasız hale getirse de, benim için rujları kullanılabilir yapıyor. Ben dudaklarıma yapışıp kalan, mat ve kuru görüntü oluşturan, istediğimde kolayca çıkaramadığım ruj formüllerinden hoşlanmıyorum. 

NYX Liquid Suede Mat Rujlar
NYX Liquid Suede Mat Rujlar

Suede likit mat rujlar, dudaklarımı çok  kurutmayan ve kadifemsi yapılarıyla beni oldukça memnun ettiler. Kalıcılıkları benim için gayet yeterli, bardağa bulaşma yapsalar da silinmiyorlar ve yemek yemediğim sürece ben çıkarana kadar kalıcılıklarını koruyorlar. Tazelenmeleri de oldukça kolay, dudakta katman katman görüntü oluşturmuyorlar. 

NYX Liquid Suede Mat Rujlar

Sandstorm, kahve bir nude ve benim dudaklarımda belirgin görünüyor. Koyu renk göz makyajlarına ya da günlük sade makyajlara güzel eşlik ediyor. 

NYX Liquid Suede Mat Rujlar

Soft Spoken ise, benim en sevdiğim ruj tonlarından olan bir gül kurusu... Soft Spoken pembe alt tonlu bir gül kurusu ve ben bu ruju özellikle kış aylarına çok yakıştırıyorum. 

NYX Liquid Suede Mat Rujlar

4 ml ürün içeren NYX Professional Makeup Liquid Suede mat rujların açıldıktan sonra 6 ay kullanım ömürleri var ve bu sürede bence rujları bitirmek mümkün değil. Özellikle koklamadığım sürece, rujların kokusunu almıyorum ve çok çok hafif bir kokuları var. Her ruj kendi renginde ambalaja sahip ve siyah elmas kesimli kapakları çok şık duruyor. Petrolatum içeren bu rujlar, paraben ve bht içermiyorlar

NYX Liquid Suede Mat Rujlar

NYX Professional Makeup Liquid Suede mat rujları ve tüm NYX ürünlerini markanın mağazalarından, online satış sitesinden bulabilirsiniz. 

Sevgilerimle...

4 yorum:

  1. Bu serinin en güzel iki rengi sende! Bende de Soft-spoken var ve gerçekten hem rengine, hem de yapısına bayılıyorum! Son zamanlarda ben de dudağa zamk gibi yapışan kadife matlığındaki rujları çok sevmediğimi fark ettim. Bu tür rujları ancak gece bir yere gideceksem ve rujumu tazelemek zorunda kalmak istemiyorsam tercih ediyorum. O nedenle Liquid Suede Matte rujlar günlük kullanım için bana da ideal geliyor :) Çok öpüyorum canım seni, güle güle kullan!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım bu iki güzel renkten evde kaç tane varmış, keşke görseydin askajdhdk. Özellikle soft spoken'ı çok seviyorum ama o renk en az 5 rujum var:D Keşke, elimde olmayan renkleri tercih etseymişim.
      Zamk gibi yapışan formülleri ben de sadece özel zamanlarda (düğün, dernek vs) tercih ettiğimden suede matlar günlük olarak benim de tercihim olabiliyor.
      Teşekkür ederim canımcım, çok öperim <3

      Sil
  2. Renkleri benim için oldukça koyu ama NYX'in likit mat rujlarının seveni çok denemek lazım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suede rujların formülleri, günlük kullanım için diğer likit matlara göre daha uygun gibi...
      Sevgiler :)

      Sil