Wet'n Wild Walking On Eggshells Far Paleti

Haziran 07, 2017 21 Comments A+ a-

Merhaba...

Bugün Wet'n Wild Walking on Eggshells Far Paleti hakkındaki düşüncelerimi anlatacağım.
Wet'n Wild'in sanırım en sevdiğim ürünleri farları... Bu, benim tam bir far canavarı olmamdan da kaynaklanabilir ancak, farlar söz konusu olduğunda benim için en önemli özellik olan pigmentasyon konusunda sınıfı geçiyorlar. Tozutan farlara tahammül edebilirim fakat, pigmentsiz farlara tahammül edemiyorum. Kullandığım farlar en azından ortalama pigmentasyona mutlaka sahip olmalı...


Wet'n Wild Walking On Eggshells

Walking on Eggshells, görür görmez hiç düşünmeden satın aldığım bir palet... Bir seneden fazladır bende ve makyaj masamın sık kullanılanlar bölümünde hep durur. Bu üçlü far paleti, benim gibi pembeli kahveli göz makyajı sevenler için gayet güzel bir palet... Aydınlık, soft ve çok doğal makyajlar çıkarmak için de, bence harika!.
Wet'n Wild Walking on Eggshells; bir kemik rengi, bir orta tonda kahverengi ve toz pembe üç renkten oluşuyor. Farların pigmentasyonları, bazsız bile oldukça başarılı; bir baz ile de renklerini kuvvetlice veriyorlar. Ben bazsız hiç far kullanmadığım için, bazsız göz kapağındaki davranışlarını bilemiyorum. Bir far bazı ile, tüm gün kalıcılar; çizgilenme, göz altına dökülme yapmıyorlar. Sabah yaptığım makyajım, akşam eve geldiğimde aynı şekilde duruyor. Farlar ışıltılı ama simli değiller. Bence kararında, abartılı olmayan bir ışıltı bu...

Wet'n Wild Walking On Eggshells

Farlar yumuşak yapıdalar, kremsi diyemeyeceğim ama tebeşir yapıda da değiller. Ortalama miktarda tozutuyorlar ancak, uygulamadan önce fırçamdaki fazlalığı silkelersem göz altıma dökülme yapmıyorlar
Wet'n Wild Walking on Eggshells'i görür görmez kapmamın en önemli nedeni, uzun zaman önce bitirdiğim ve bir daha asla bulamadığım Dior'un bir far paletine renklerini çok benzetmeleriydi. Yanlış hatırlamıyorsam o paletin adı "Rosy Tan"dı ve artık üretilmiyor, Dior'un kendi sitesinde yok. O palet, Dior'un beşli farlarındandı ancak, paletteki üç renk Wet'n Wild'daki renklerle bence de çok benziyor. O zamanlar blog yazmadığım için elimde paletin fotoğrafı yok, keşke olsaydı da gösterebilseydim.

Wet'n Wild Walking On Eggshells
Wet'n Wild Walking On Eggshells

Walking on Eggshells'i genellikle fotoğraftaki makyajı yapmak için kullanıyorum. Toz pembeyi göz kapağıma, kahverengiyi katlanma bölgesine gölge vermek için ve kemik rengi farı da kaş altımı aydınlatmak için kullanıyorum. Kemik rengi farı astar olarak kullanıp, üzerine bu makyajı yaptığım da oluyor, astar rengi olarak mat bir ten rengi kullandığım da. Bu şekilde çok doğal, abartısız ve soft bir görüntü elde ediyorum. Bu tarz makyajların beyaz tenlilere çok yakıştığını düşünüyorum. Kimi zaman kahverengi bir göz kalemiyle de makyajımı kombinliyorum. Kahverengi farı, göz kapağımda tek başına kullanmayı da seviyorum. 


Wet'n Wild Walking on Eggshells 3.5 gr, plastik, kalitesiz, kırılgan bir ambalajda geliyor. Wet'n Wild ürünlerinin belki de en büyük kusurları ambalajları... Plastik ambalaj, şeffaf kapaklı; bu sayede ürünü satın alırken ve evdeki far paletlerinin arasında ararken kolaylık sağlıyor. 

Wet'n Wild Walking On Eggshells

Wet'n Wild ürünleri sadece Gratislerde satılıyor ve uygun fiyatlarıyla da memnun ediyorlar. Eğer siz de, pembeli kahveli kompakt bir palet arıyorsanız, Wet'n Wild Walking on Eggshells Far Paletine mutlaka bakmanızı öneririm.

Sevgilerimle...

21 yorum:

  1. ben artık kullanamıyorum sıra gelmiyor ama hakikaten ww'ın en şeker paletlerinden biridir kendisi.. :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayadır unutmuştum ama şimdi hazır yaz gelmişken yine çıkardım, bolca kullanıyorum İrem'cim :) Çok sevgiler...

      Sil
  2. Bu paleti bulmak için hamileliğimin son günlerinde gezmediğim Gratis bırakmamıştım. En son Ahmet "Gratis'te doğurursan yemin ediyorum hastaneye gelmem" diye tehdit etti de son günü evde geçirdim. Paleti de doğumdan sonra buldum :)))) Aradığıma değdi mi? Evet! Gerçekten Wet'n Wild'ın far paletleri (özellikle de fiyatlarına göre) ekstra başarılı. Bu paletin renk kombinasyonu ise zarif makyajlar için mükemmel. Güle güle kullan Blana'cım, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehehe Başak'cım ileride benim de aynı hikayeyi yaşamam çok mümkün :) Bizi yalnız biz anlarız diye boşa demiyorum :) Aradığına değdiğine de çok sevindim, ben de bu paleti gerçekten çok seviyorum :) Çok teşekkür ederim, kocaman öpüyorum <3 <3

      Sil
  3. Kesinlikle katılıyorum, tozutma bir derece kabul edilebilir ama o cafcaflı güzel renkleri alıp, hiç pigmentasyonu yoksa benim için bitiyor! Eğer makyaj yaparken muhakkak bir baz kullanacaksam bu göz bazı oluyor. Diğerleri bir şekilde olmasa da oluyorda, farlar için şart! ;)

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlke hakikaten pigmentsiz farlar hiç çekilir olmuyor. Farlarda ben de mutlaka baz kullanıyorum, yoksa genelde benden uçuyorlar. Çok sevgiler... <3

      Sil
  4. Gözler *.* Şu paletin pembesiz olanını yapsalar stoklarım resmen. Pembe sevmeyen beni kaybettiler ahah :D WNW 'ın bu üçlü paketleri aşırı pratik bir yerde makyajımı yapmak istediğimde ... Eline sağlık canım , öpücükler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben o pembeyi de çok zarif buluyorum ama Nisa :D Çok teşekkür ederim, öpüyorum <3 <3

      Sil
  5. Güle güle kullan, çok kullanışlı bu paletin renkleri <3 Elimde sayıca fazla far paleti olmasaydı Wet n Wild'dan kesinlikle 2-3 tane palet alırdım, hele indirimlerde ne kadar uyguna geliyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben özellikle bu mevsimde kullanmayı seviyorum, bu renkleri :) Benim de elimde çok fazla palet olduğu için, yenilerden uzak durmaya çalışıyorum. Çok teşekkürler, sevgiler <3

      Sil
  6. Blana'm bazsız bile renkleri çok güzel görünüyor. Bu renkleri çok seviyorum. Gözlerin renkli olduğundan sade kahve far da inanılmaz durur sende. Güle güle kullan canım, çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökçe'm bazsız da kullanılabilir bence de :) Ben de bu tonları çok seviyorum. Çok teşekkür ederim, kocaman öpüyorum <3

      Sil
  7. tonu gerçekten harika farın iyi günlerde kullan....

    YanıtlaSil
  8. En sevdiğim, ilk göz ağrım olan paletlerden biri Blana'mmm :)) Özellikle kahve, kemik rengini çok severek kullanıyorum ve dediğin gibi pigmentleri de oldukça iyi :) Mutlulukla kullan balımm, öpüyorumm çok <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severek kullanıyorum bu paleti Mary'im :) Çok teşekkür ederim, öpüyorum çok çok <3

      Sil
  9. Kalıcılıkları çok iyi en sevdiklerimden ☺

    YanıtlaSil
  10. Evet palet güzel, evet makyaj güzel ama senin gözler, kirpikler hepsinden çok güzelmiş be sevgili Blana....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim, utandım biraz :D Kocaman sevgiler...

      Sil
  11. Gerek yapısı gerekse birbiriyle uyumlu doğal renkleri yüzünden çok severek kullandığım paletlerin başında geliyor. Mutlulukla kullan canım :-)

    YanıtlaSil