Yves Rocher Limonlu ve Fesleğenli Duş Jeli

Haziran 09, 2017 18 Comments A+ a-

Merhaba...

Bugün Yves Rocher limonlu ve fesleğenli duş jelinden bahsedeceğim. 

Yves Rocher duş jeli

Duş jelleri konususunda koku tercihim zaman zaman değişiyor. Bazen daha hafif, belli belirsiz çiçeksi kokuları tercih ederken; bazen de daha yoğun ve hatta bazen enerjik kokuları tercih ediyorum.

Yves Rocher duş jeli

Çok uzun süre, burada anlattığım Enliven duş jelini kullanınca, baharın da gelmesiyle daha keskin ve enerjik kokulu bir duş jeli kullanmak istedim. Yves Rocher'in limonlu ve fesleğenli bu duş jelini de mağazada koklayınca o kadar beğendim ki, hiç düşünmeden satın aldım.

Yves Rocher duş jeli

Bu duş jeli, gerçekten taze limon ve fesleğen kokuyor. Limon kokusunu önce, fesleğen kokusunu ise ürünü uygularken alıyorum. Duş jellerinde bu tarz kokularda en sevmediğim şey, ürünün yapay ve kimyasal kokmasıdır. Bu duş jeli asla öyle değil, gerçekten bir limon havuzuna düşmüşüm gibi doğal ve yoğun kokuyor. Ne zaman işten çok yorgun gelsem ve enerjiye ya da morale ihtiyacım olsa, bu ürünü tercih ediyorum, bana gerçekten çok iyi geliyor. 

Yves Rocher duş jeli

Yves Rocher limonlu ve fesleğenli duş jelinin 400 ml ve 200 ml olarak iki boyu var. Bendeki 200 ml olanı... Duş jellerinde hep aynı kokudan bir süre sonra sıkıldığımı fark ettiğimden beri büyük boylardan uzak durmaya çalışıyorum. Şeffaf, abartısız, kapaklı ve çok şık bulduğum bir ambalajı var. Ürün, %98 doğal içerikli ve SLS içermemesine rağmen gayet güzel köpürüyor. 

Yves Rocher duş jeli

Yves Rocher duş jellerinin bir çok çeşidi var. Bende vanilyalı olanı da var ve aklım lavantalı, hindistan cevizli, zeytinyağlı çeşitlerinde... Yves Rocher mağazasına yolunuz düşerse, çok sevdiğim limonlu ve fesleğenli duş jelini bir koklayın. 

Sevgilerimle...

18 yorum:

  1. aslında ben de beğenmiştim de niyeyse almadım sonra alırım diye düşündüm sanırım :-)) güle güle kullan canım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu tam yazlık İrem'cim :) Çok teşekkür ederim, öpüyorum <3

      Sil
  2. Ay tam bir limonata!!!! Bu 200 mL boyunu gördüğümde ben de alayım; şimdi kullandığımın kokusu da güzel; ama, benim de enerjik duş jeli dönemim geldi :))) Güle güle kullan Blana'cım, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım aynen öyle :) Tam yazlık, canlandırıcı bir koku bence, küçük boyu da kolayca bitiyor, bizlik :) Çok teşekkür ederim, öpüyorum kocaman <3

      Sil
  3. Duş jellerini uzun zaman önce ardımda bıraktım :) Ama hindistan cevizini koklamalısın harikadır <3 Öpücükler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duş yağının hindistan cevizlisini kullanıyoruz Nisa, çok güzel :) Öpüyorum <3

      Sil
  4. Limon kokusu bana enerji veriyor. Bazen mumlarda falan tercih ediyorum. Duş jeli olarak çok iyi bir tercih bence hele yazın sıcakta. Mutlaka bakacağım buna Blanacığım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Limon kokusu beni de canlandırıyor Nilgün'cüm :) Mumlarda hiç denemedim, ben de onlara bakayım, yazın akşamları çok güzel olur :) Öpüyorum <3

      Sil
  5. Yves ' in duş jellerini seviyorum. Bunu da oldukça merak ettim. Bol moralli, mis kokulu günler dilerim 💁🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim İlke :) Bol moralli bir yaz geçirelim :)

      Sil
  6. Bana da bu ürün alışverişimde hediye olarak verilmişti. Henüz kullanmadım, deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  7. Annem kullanıyor bu ürünü fakat ben onun kadar sevemedim sanırım :) Ben temizlesin yeter kafasındayım biraz blana :D :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif, ben duş jellerine ve kokularına karşı feci takıntılıyım. :D Ev duş jeli dolu, delilik yani... Çok olunca bitiremiyorum da. Annenin sevmesine çok sevindim :) Çok sevgiler...

      Sil
  8. Ay ben buna ilk firsatta bakiyim. Yaz aylarinda boyle kokulari acayip seviyorum😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de tam yazlık bir koku Esra'cım, seveceğini umuyorum :)

      Sil
  9. Benim de duş jellerinde tercihim ferah ve enerjik kokular, bunu mutlaka bir koklayayım. Lush'ın Whoosh adında bir duş jölesi vardı,limonlu zencefilli; bir yandan da deniz gibi kokuyordu. Yaz gelince hep onu anarım sevgiyle. Onun yokluğunu belki doldurur bu da belki...
    Öperim kocaman!
    Zeynep

    YanıtlaSil
  10. Limon kokusunu ben de çok seviyorum Blana'mmm ve duş jelinin kokusunu da merak ettim. Özellikle bahar ve yaz aylarında kullanılabilir bir jelmiş, mutlulukla kullan canımın içi <3 :))

    YanıtlaSil