Loreal Hydra Genius Aloe Water - Nem Terapisi Aloe Vera Suyu

Mayıs 27, 2018 2 Comments A+ a-

Merhaba... 

Şimdiden söylemeliyim ki, bu biraz atarlı bir yazı olacak. Normalde sakin bir insan olsam da, arada bana da bir isyan gelmiyor değil. Dolayısıyla mız mız söylenen blog yazılarından hoşlanmayan okuyucularım önceki yazılarıma geçebilirler, genel olarak son derece ciddi bir tarzım olduğunu düşünüyorum. 
Bugün, daha ülkemize gelmeden evvel, tamamen aceleden yanlışlıkla satın aldığım Loreal Hydra Genius Aloe Water'dan bahsedeceğim. Ülkemizde bu ürün Loreal Nem Terapisi Aloe Vera Suyu olarak biliniyor ve bildiğiniz gibi bu aralar herkesin elindeki "muhteşem(!)" ürün! Ben bu nemlendiriciyi Midilli tatilinden dönerken free shoptan serinin "Hydra Fresh Genius Water" ürünüyle karıştırıp satın aldım. Benim almak istediğim ürün bir tonik ve ambalaj olarak da isim olarak da çok benziyorlar, acelem de olunca dikkat etmemişim. 


Loreal Nem Terapisi Aloe Vera Suyu

Loreal Hydra Genius Aloe Water'ın iki çeşidi var: normalden karmaya ciltler ve kuru ve hassas ciltler için. Bendeki, cilt tipime de uygun olan kuru ve hassas ciltler için olan çeşidi ve tüm yorumlarımı da bu çeşidin üzerinden yapacağımı hatırlatmak isterim. Bu nemlendirici, özel likit dokusu ile anında nemlendirme ve ferahlık sağlayacağını; aloe vera ve hyaluronik asit içeren formülü ile cildi yoğun bir şekilde nemlendireceğini ve 72 saat boyunca nemi cilde hapsedeceğini iddia ediyor. 



Loreal Nem Terapisi Aloe Vera Suyu
Loreal Nem Terapisi Aloe Vera Suyu

Loreal Hydra Genius Aloe Water; çok açık su yeşili renginde, ince yapılı, ciltte kolay dağılan bir nemlendirici... Losyon yapıdaki bu ürün, oldukça şık, pompalı bir şişede satılıyor. 1-2 pompa kadar losyon tüm yüze yetiyor. Uyguladıktan hemen sonra cilde hafif bir serinlik/ferahlık verdiğini ve cilt yüzeyinde yumuşacık ve pürüzsüz bir his bıraktığını da söylemeliyim. 70 ml ürün içeriyor ve açıldıktan sonra 12 ay kullanım ömrü var.



Loreal Nem Terapisi Aloe Vera Suyu

Benim bu ürünü nasıl kullandığıma gelirsek, hiç bir şekilde cevabını vereceğim. Ben sabah rutinimde, bu nemlendiriciyi 3-4 kez denedim ve bir grup influencerın "parfüm" olduğunu iddia ettikleri alkol kokusuna dayanamayarak kullanmayı bıraktım. O koku olmasaydı da, mevcut içeriğiyle zaten kullanmazdım. Serinin benim aradığım Hydra Fresh Genius Water toniğinin oldukça başarılı olduğunu biliyorum ve o toniğin içeriği de hiç fena değil. Hatta, Loreal'in son zamanlarda daha iyi içeriklere sahip ürünleri piyasaya çıkarmaya başladığını da memnuniyetle görüyorum. 


Loreal Nem Terapisi Aloe Vera Suyu

Loreal Nem Terapisi Aloe Vera Suyu'nun içeriğinin üçüncü sırasında silikon, beşinci sırasında alkol denat var. Kozmetik ürünlerindeki alkol çeşitleriyle ilgili burada ayrıntılı bir yazı yazmıştım. Ürün içeriklerinin aktif maddeleri dediğimiz, içerik listesinin ilk beş maddesine silikon ve alkol denat eklerseniz, o ürün cildinizi pürüzsüz hissetmenizi sağlayacağı gibi aynı zamanda incecik yapılı ve kolay emilen şahane bir nemlendirici kullanmışsınızın sahte etkisini de yaratır. Zaten bu maddelerin amacı da bu! Malesef olayın aloe vera ve hyaluronik asitle pek de bir ilgisi yok. Aloe vera ve hyaluronik asit içeriğin 10. ve 11. sırasındalar ve üründe oran olarak daha azlar. Loreal Hydra Genius Aloe Water'daki koku maddeleri ise, içerik listesinin son sıralarında... Bu arada, bu nemlendiricinin paraben ve bht içermediğini eklemeliyim



Loreal Nem Terapisi Aloe Vera Suyu

Kuru ve hassas ciltler için piyasaya çıkarılmış fakat aktif madde olarak cildi kurutan ve yapısını bozan alkol denat içeren ürünleri; özellikle yaz aylarının başlangıcındayken ve cilt lekeleri için yılın en tehlikeli zamanına girerken şahsen kullanmıyorum



Loreal Nem Terapisi Aloe Vera Suyu

Bu ürünle ilgili bir inceleme yazısı yazmayı düşünmüyordum ama nedenini anlayamadığım şekilde aşırı övülür oldu. İçeriğiyle ilgili gerçek bilgiyi ise, sadece iki bloggerın yazdığını ve ya instagramda paylaştığını gördüm: @larcencielblog ve @bubenimpartim. Üstelik ürün birine pr gönderisi olarak gelmişti ve buna rağmen dürüstçe yazdı. Tabi ki, benim takip etmediğim ya da bilmediğim daha çok kişi yazmıştır. Zaten bizim görevimiz de bu! Her ürün hepimizde çalışmıyor belki ama bazı içerikler hepimizde aynı şeyi yapıyor! Ben yazarım, kullanıp kullanmamaya neticede siz karar verirsiniz. Fakat, şahane bir nemlendirici, cildimi yumuşacık yaptı, cildim neme doydu dersem; ne kadar inandırıcı olurum, buna yine siz karar verin. 
Hiç bir firmanın pr ürünü göndermediği bir blog yazarı olduğum için (çünkü içerik yazıyorum), belki bu derece rahatça yazabildiğim düşünülebilir. Fakat, aklıma hep Yalan Dünya dizisinde Tülay karakterinin "Zengin adam çirkin olur mu?" repliği geliyor. Bu mentaliteyle "Bedava ürün kötü olur mu?" sorusu aklımı kurcalıyor ve içimden bir gülme geliyor.
Sevgilerimle...

2 yorum:

  1. Ahahsjdjskdldld son paragrafa çok güldüm 😂😂😂😂
    Ama 3 kuruşluk ürün gönderilmesi için yalan yanlış beyanlarla özendirici şeyler yazan bir takım bloggerlara daha çok gülüyorum. Onları güvenerek takip eden, ürünlere hem para hem Ümit yatırıp sonunda madden manen ve fiziken zarar görenlere ise üzülüyorum.
    Bu bahsettiğim bloggerların da içerik konusunda bilgisiz olmaları, sözde hobileri (ve hatta bu bazılarının meslekleri) alanında gelişmeyi reddedip cahil kalmayı tercih etmeleri çok daha esef verici.
    Ürünün tutundurma çabası biraz fazla zorlama olduğundan başarılı olabilecekken başarısız oldu benim ve belki bir kesimin gözünde. Dolayısıyla hiç merak etmedim. Halkla ilişkiler pazarlaması çok ince bir ip yürümek kolay değil. :)
    Ağzına ellerine bilgine sağlık,
    Öperim çok!
    Zeynuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynuşum son paragraf bazılarını emin ol çok kızdırmıştır, en az bizi güldürdüğü kadar:) Ama gerçekler acı...
      Bu işi meslek kabul ederek yapanların, temel içerik bilgisini bilmemesini de ben kabul etmiyorum. Bu, benim moment bilmeden bina yapmaya kalkmam gibi bir şey olurdu!
      Keşke, şahane nemlendirici demek yerine, makyaj altı için iyi bir baz olabilir diyebilselerdi. Halkla ilişkiler gerçekten sanat bence de ama malesef içinde bulunduğumuz durum da malum :D
      Çok teşekkür ederim canımcım, kocaman öpüyorum <3

      Sil