Miniso Green Tea Repairing Spray

Mayıs 28, 2018 0 Comments A+ a-

Merhaba...

Bugün cilt bakım rutinimde bahsettiğim ve yazısını yazmayı gerçekten çok istediğim Miniso Green Tea Repairing Spray yüz mistini anlatıyorum. Miniso mağazası açıldığında satın aldığım bu yüz mistini bir süre yedeğimde bekletmiş ve elimdeki tonikler bitince de gündüz rutinime dahil etmiştim. Bana göre tam bir fiyat-performans ürünü olan bu misti kış boyu ve ilkbaharın ortalarına kadar kullanıp bitirdim

Miniso yüz misti

Miniso Green Tea Repairing Spray; nemlendirici, onarıcı ve yatıştırıcı yüz spreyi olarak tariflenmiş bir ürün... Cilt temizliğinden sonra tonik olarak ya da gün içinde cilde nem takviyesi yapmak ve ferahlamak için kullanılması öneriliyor. 
Miniso yüz mistlerinin bir kaç çeşidi var. Benim bugün anlatacağım yeşil çaylı olanı... Ben bu yüz mistini, az önce de söylediğim gibi, her sabah cildimi temizledikten sonra tonik olarak kullandım. Ürünün çok çok hafif bitkisel bir kokusu var ama bence bu koku oldukça ferah... Şişenin püskürtme mekanizmasını oldukça başarılı yapmışlar, oldukça kontrollü ve homojen uygulama yapmaya fırsat tanıyor. Ancak, püskürtme mekanizması bu spreyi makyaj üzerine sıkabileceğim kadar da ince ürün sıkmıyor; dolayısıyla bence Miniso Green Tea Repairing Spray ya tonik olarak ya da makyajsızken ferahlamak amaçlı bir yüz spreyi olarak kullanıma daha uygun

Miniso yüz misti

Miniso Green Tea Repairing Spray, cildime çok hoş bir ferahlık verdiği gibi, cildimi oldukça başarılı bir şekilde rahatlattı. "Hydrating" kelimesinin benimki gibi çok kuru cilt tipleri için anlamlı olacağını sanmıyorum ancak, tonik olarak kullanımda, temizleyicinin verdiği gerginliği aldı ve cildimi nemlendiriciye hazırladı. Gün içerisinde ferahlamak amaçlı kullandığımdaysa, kendimi gerçekten tazelenmiş hissettiğimi söylemeliyim. 

Miniso yüz misti

İçeriğinin ikinci sırasında cadı fındığı olan Miniso Green Tea Repairing Spray; üçüncü sırada propylene glycol, dördüncü sırasında gliserin ve beşinci sırasında ise çay içeriyor. Propylene glycol organik bir alkol çeşidi olmakla birlikte, çok hassas ciltlerde alerjiye sebep olabilir. Bu maddeye karşı bir hassasiyetiniz yoksa Miniso Green Tea Repairing Spray'in aktif maddelerinin oldukça iyi olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. İçerik listesinin sonlarına doğru iki çeşit PEG içeren Miniso yüz misti; paraben ve bht içermiyor

Miniso yüz misti

Orta yumuşaklıkta plastik bir ambalajda satılan Miniso Green Tea Repairing Spray, 150 ml ürün içeriyor. Ambalajı şeffaf olmadığı için güneş ışığı geçirmiyor, bu da ürünü koruyor. Oldukça uzun ömürlü olduğunu düşünüyorum keza ben 4-5 ay kadar her sabah kullandım. Cildimde herhangi bir probleme yol açmadığı gibi, hiç bir beklentim olmamasına rağmen oldukça memnun kaldım.

Miniso yüz misti

Yazımın başında da söylediğim gibi tam bir fiyat-performans ürünü olduğunu düşündüğüm (ben 10 TL'ye satın almıştım) Miniso Green Tea Repairing Spray'i uygun fiyatlı ve iş gören bir yüz misti arayanlar deneyebilirler. Bu yüz mistini ve markanın tüm ürünlerini Miniso mağazalarından bulabilirsiniz.

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok: