Diadermine High Tolerance Hassas Ciltler İçin Yüz Temizleme Jeli

Mayıs 30, 2018 0 Comments A+ a-

Merhaba...

Hassas ciltler için yüz temizleme jeli seçmek gerçekten zordur. Bugün, bir süredir kullandığım ve siz bu yazıyı okurken muhtemelen çoktan bitirmiş olacağım oldukça nazik bir temizleme jeli olan Diadermine High Tolerance hassas ciltler için yüz temizleme jelinden bahsedeceğim. 

Diadermine  Yüz Temizleme Jeli

Diadermine High Tolerance yüz temizleme jeli hassas ve düşük toleranslı ciltlerin ihtiyaçları için geliştirilmiş bir ürün... Bu temizleme jeli, cildi ve makyajı nazikçe temizlemeyi hedefliyor. Cildi nemlendirmeyi ve bakım yapmayı vaadediyor. Göz çevresinde de kullanılabiliyor ve yağ içermiyor. İster pamuk ister ellerle cilde uygulanıp durulanması öneriliyor. 

Diadermine Yüz Temizleme Jeli

Benim cildim çok kuru, hassas ve kızarık... Cilt yapım oldukça ince ve burun kenarlarımda kılcal damarlarım var. Diadermine High Tolerance yüz temizleme jelini özellikle sabahları kullanmayı tercih ediyorum. Akşamları da çift aşamalı cilt temizleme rutinimin son aşaması olarak kullanıyorum. 
Diadermine High Tolerance yüz temizleme jeli; sabahları cildimi hassaslaştırmadan, kurutmadan nazikçe temizliyor. Yüzümü yıkadıktan sonra asla cildimde gerginlik hissetmiyorum. Böylece cildim ekstradan kızarmamış oluyor. Özellikle bu sene kızarıklıklarım çok artmışken, bu temizleyici en iyi arkadaşlarımdan oldu. Akşamlarıysa, makyajımı yağlarla temizledikten sonra bu ürünü cildimi temizlemek için son aşama olarak kullanıyorum. 

Diadermine Yüz Temizleme Jeli

Makyaj temizleme performansı açısından Diadermine hassas yüz temizleme jeli, sadece çok hafif ten makyajlarında başarılı... Bu derece nazik bir üründen yoğun makyajları çıkarmasını beklemek, bence zaten ürüne büyük haksızlık olacaktır. Firma, neden makyaj temizleme vaadi vermiş gerçekten bilemiyorum; oysaki bu beklenti olmaksızın bence piyasada uygun fiyatlı ve temiz içerikli bulabileceğimiz en iyi yüz temizleme jellerinden biri.

Diadermine Yüz Temizleme Jeli

Şeffaf, jel kıvamında bir yapısı olan Diadermine High Tolerance yüz temizleme jelinin kokusu oldukça hafif ve ferah... Yumuşacık yapısını ürünü kullanırken hissediyorum. Gerçekten hassas, nazik ve çok konforlu bir temizleme sağlıyor. Cildimi ferahlatıyor. Cildimi hiç kurutmadığı için koşarak nemlendirici sürme ihtiyacı hissetmiyorum. 
İçeriğinin ikinci sırasında gül suyu olan Diadermine hassas yüz temizleme jeli; şeffaf, pompalı bir ambalajda satılıyor. Açıldıktan sonra 12 ay kullanım ömrü olan bu ürünü her yıkamada bir pompa kullanmak bana yeterli geliyor. SLS, SLES ve ya köpürten bir madde içermediği için köpürmüyor. Hyaluronik asit, panthenol ve laktik asit içeren bu ürün; silikon, paraben, bht ve parfüm içermiyor

Diadermine Yüz Temizleme Jeli

İçeriği temiz ürünleri ülkemizde sıklıkla uygun fiyatlara bulamıyorken, hassas bir cildiniz varsa ya da ürün içeriklerine önem veriyorsanız Diadermine High Tolerance yüz temizleme jeline bakabilirsiniz. Ben, zaman içerisinde bu serinin diğer ürünlerini de incelemeyi düşünüyorum. 
Diadermine High Tolerance hassas ciltler için yüz temizleme jelini ve tüm Diadermine ürünlerini bir çok kozmetik markette bulabilirsiniz. 

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok: