Lavera Illuminating Eye Cream (Aydınlatıcı Göz Kremi)

Haziran 26, 2018 0 Comments A+ a-

Merhaba...

2018 yılı içerisinde kullandığım cilt bakım ürünleri hakkındaki görüşlerimi tek tek yazmaya devam ediyorum. Bugün bahsedeceğim Lavera Illuminating Eye Cream yaklaşık 9 ay boyunca kullandığım ve bitirdiğim bir göz kremi... 

Lavera aydınlatıcı göz kremi

Lavera Illuminating Eye Cream; göz çevresindeki koyu halkaları, şişkinliği ve yorgun görünümü gizlemeye yardımcı olmayı vaadeden bir ürün... İçeriğindeki inci özleri ve ışığı yansıtan pigmentler ile göz altını daha aydınlık göstermeyi; kafein ile de göz altı torbalarını rahatlatmayı hedefliyor. Burada, kullanıcı olarak bizlerin dikkat etmesi gereken durum bence şu; kremin göz altı morluklarını giderme vaadi yok, bunları gizleme vaadi var. Birazdan anlatacağım gibi, bu vaadini de bence gerçekleştiriyor. 

Lavera aydınlatıcı göz kremi

Lavera aydınlatıcı göz kreminin inci beyazı bir rengi var. Ürün oldukça ince yapılı, çok kolay dağılan ve gerçekten çok aydınlık bitişli bir krem... Yapısı losyon-krem arası diyebilirim ve gerçekten "çok az" kullanmak gerekiyor ki, çok az kelimesinin altını çizmek istiyorum. Yarım mercimek büyüklüğünde bir miktarı benim iki göz altıma birden yetiyor. Eğer, ürünü fazla kullanırsanız cilt tarafından tamamen emilmiyor ve göz çevrenizde sabitlenip bir film tabakası gibi kalıyor. Kullanırken bu duruma dikkat etmek gerekiyor. Kremdeki ışığı yansıtıcı pigmentler oldukça yoğun miktardalar ve göz çevresine tutunarak gerçekten anında aydınlık bir görüntü oluşturuyorlar. Fazla kullanımda, göz çevrenizde aydınlatıcı maske gibi bir sonuçla karşılaşabilirsiniz


Lavera aydınlatıcı göz kremi

Lavera Illuminating Eye Cream, kullanım şekline dikkat edildiği takdirde, uygular uygulamaz göz çevresini gözle görülür şekilde aydınlatıyor. Hafif göz altı morluklarınız varsa, bunları gizliyor. Fakat, bu görüntünün tamamen kozmetik olduğunu söylemeliyim; kremi çıkardığınızda bu etki kayboluyor. Yani, tedavi edici ya da cilt beyazlatıcı gibi bir etkisi yok. Göz çevresini bence güzel nemlendiriyor. Benim gibi göz çevresi çok kuru olanlar altına bir serum uygulama ihtiyacı hissedeceklerdir ancak, göz çevrenizde ortalama ölçülerde neme ihtiyacınız varsa yeterli gelecektir. 

Lavera aydınlatıcı göz kremi

Lavera aydınlatıcı göz kremini ben cilt bakım rutinimde dönem dönem sabahları ve ya sabah-akşam olarak kullandım. Yaz mevsiminde göz çevremde de spf içeren ürünler tercih ettiğimden sadece akşamları kullandım. Böylece ürünü hem sabah hem akşam rutinlerimde test etme şansım da oldu. Bu kremin daha çok gündüz kullanımına uygun olduğunu düşünüyorum. Hem verdiği aydınlık görüntü makyaj yapmadığım günlerde bile çok dinç bir görünüm sağladı hem de makyaj altında da çok iyi durdu. Doğru miktarda kullanıldığında çok hızlı emildiği için, üzerine hemen makyaj yapabildim. Gece rutinimde ise, altına mutlaka nemlendirici bir göz çevresi serumu kullandım. Benim göz altı şişliklerim olmadığından bu konudaki etkisini gözlemleyemedim. 

Lavera aydınlatıcı göz kremi

Lavera Illuminating Eye Cream 2016 güzellik ödülünü kazanmış. Gliserin ve ayçiçeği yağı, aloe vera, zeytin yağı, kahve çekirdeği yağı, kafein, shea yağı, tatlı badem yağı, jojoba yağı gibi doğal esansiyel yağlar içeriyor ve bu içerikler organik sertifikalılar.  İçeriğindeki alkol ve parfüm organik sertifikalı ve doğal kaynaklardan elde ediliyor. Paraben, bht, silikon içermiyor. Lavera markası organik sertifikalı ürünler üretiyor ve hayvanlar üzerinde deney yapmıyor


Lavera aydınlatıcı göz kremi

15 ml ürün içeren Lavera aydınlatıcı göz kreminin açıldıktan sonraki kullanım ömrünü kutu üzerinde okuyamadım ama son kullanma tarihini görebiliyoruz. Bu krem, bence bir kişi için sabah-akşam kullanımla rahatça bir sene yetebilecek miktara sahip... Ben 9 ay boyu kullanımımın ardından son kullanma tarihi yaklaştığı için kalanı ellerimde kullanmaya çalışarak bitirdim. Oldukça bereketli bir ürün olduğunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim. 

Lavera aydınlatıcı göz kremi

Plastik, oldukça yumuşak ve kullanıcı dostu bir ambalajda satılan Lavera Illuminating Eye Cream, ince uzun tıpası sayesinde kontrollü ürün almaya da izin veriyor ve ürün ziyanlığı da yaşamıyorsunuz. Bu göz kreminin göz çevresi sorunları olmayan ve göz altlarında hafif ışıltılı ve aydınlık görünüm seven herkesi memnun edebileceğini düşünüyorum. Genç ciltlerin de kullanımına uygun... Lavera markasının bence, tek sıkıntısı ülkemizde pahalıya satılması... Ben bu kremi Almanya'dan 9 Euro'ya satın almıştım; şu anda ülkemizdeki satış fiyatı 85-90 TL aralığında değişiyor. Bu fiyat bilgisini, yurt dışı fiyatıyla mukayese edebilmeniz için yazıyorum; yoksa ülkemizde haftalık olarak her şeyin fiyatı malesef değişiyor. Oysaki, markanın özelliklerinden biri organik sertifikalı ürünleri uygun fiyatlara satması... 


Lavera aydınlatıcı göz kremi

Lavera Illuminating Eye Cream ve tüm Lavera ürünlerini Lila Lutu'da, Dermoeczanem'de, organik ürün satışı yapan çeşitli online kozmetik sitelerinde bulabilirsiniz.

Sevgilerimle... 

Hiç yorum yok: