Skinfood Black Sugar Honey Mask Wash Off

Ekim 11, 2019 5 Comments A+ a-

Merhaba...

Bal kokan her şeyi ne kadar çok sevdiğimi bilirsiniz. Dolayısı ile bal kokan tüm cilt bakım ürünleri ve kozmetikler de benim için arzu nesnesi haline gelebiliyor. Skinfood Black Sugar Honey Mask Wash Off maske de, benim için böyle ürünlerden biriydi ve geçen sene doğum günü hediyesi olarak canım Başak'cığım tarafından bana hediye edildi. Canım arkadaşıma tekrar teşekkür ediyorum.

Skinfood ballı maske

Skinfood Black Sugar Honey Mask Wash Off, organik Brazilya siyah şekeri içeren bir peeling maske... Bu sayede cildi temizlemeyi, pürüzsüzleştirmeyi; içeriğindeki bal sayesinde de cildi yumuşatıp aydınlatmayı vaadediyor. 

Skinfood ballı maske

100 gr ürün içeren, plastik bir kavonozda satılan Skinfood Black Sugar Honey Mask Wash Off maskenin son kullanma tarihini kutu üzerinde okuyabiliyoruz. Sarı renkli, bal peteği desenli ve üzerinde arı figürleri olan şirin ambalajına baktıkça bile mutlu olduğumu tahmin etmek zor olmasa gerek... Kavonozun kapağı oldukça sıkı kapanıyor ve içinden ürün alması da oldukça kolay. 

Skinfood ballı maske

Misler gibi (şekerli) bal kokan Skinfood ballı maske, içeriğinin ilk sırasında koku verici olarak da kullanılan gliserin esteri bulunduruyor. Bunu şeker,  gliserin, bal ve su takip ediyor; yani bal maskenin aktif maddelerinde bulunuyor. Candelilla, makademya çekirdeği yağı, beyaz çayır köpüğü çekirdeği yağı içeriğinin orta sıralarında bulunurken, sonlara doğru parfüm ve koruyucu olarak da bht içeriyor. Silikon, mineral yağ, etil alkol ve paraben içermeyen bu maskenin içeriğinde akneyi tetikleyecek bir-iki içerikle birlikte bolca koku maddesi de bulunuyor. Dolayısı ile, akneye meyilli bir cildiniz varsa, denemek istemeyebilirsiniz. 

Skinfood ballı maske

Oldukça yumuşak, reçelimsi bir kıvamı bulunan Skinfood Black Sugar Honey Mask Wash Off maske koyu karamel bir renge sahip... Jel şeklindeki formülünde oldukça küçük şeker tanecikleri bulunuyor ve bu tanecikler cildinize peeling yapmanızı sağlıyor. Bu şeker tanecikleri doğal kaynaklı olduğundan su ile eriyorlar ve hassas cildimi bile tahriş edip acıtmadan yüzümden kolayca arınıyorlar. Maskeyi kullanmadan önce iyice karıştırmak gerekiyor, yoksa zamanla içindeki şeker tanecikleri dibe çökebiliyor. Yeterince ürünü göz ve dudak çevresinden uzak tutarak tüm yüzümüze yaymamız, 10-15 dk beklettikten sonra nazikçe masaj yaparak bol ılık su ile cildimizden arındırmamız öneriliyor. 

Skinfood ballı maske

Ben, Skinfood ballı maskeyi genellikle duşa girmeden önce tüm yüzüme uyguluyorum. 10 dk beklettikten sonra maske hala yüzümdeyken duşa giriyorum ve maskeyi arındırmadan önce saçlarımı yıkıyorum. Böylece hem maske yüzümde bir süre daha kalmış oluyor hem de çok kuru ve hassas cildimin suyla direk temasını bir süre kesmiş oluyor ve iyice kurumasını önlüyor. Bu sırada, banyonun sıcağı ile içerisindeki şeker tanecikleri de iyice yumuşamış oluyor ve ben nazikçe masaj yaparak maskeyi tüm yüzümden arındırıyorum

Skinfood ballı maske
Skinfood ballı maske

Skinfood Black Sugar Honey Mask Wash Off maske, durulandıktan sonra gerçekten yumuşak bir cilt dokusu bırakıyor. Cildimi kurutmuyor, germiyor; aksine hafif nemlendirip sakinleştiriyor. Duştan kuruyup gerilmiş ve kızarmış bir yüzle çıkmamı engelliyor. Kil maskesi öncesi de, cildimin derinlemesine temizlenmesine yardımcı olarak ön hazırlık yapmamı sağlıyor. 

Skinfood ballı maske

Benim cildimde irritasyon, alerji ya da sivilce (cildim sivilceye hiç meyilli değildir) yapmayan Skinfood ballı maske, hem etkisi hem de kokusu ile beni oldukça memnun ediyor. Bu kadar çok koku maddesi içermesini şahsen tercih etmezdim ama haftada 1-2 kez kullandığım bir ürün olduğundan bu durumu çok da dert ettiğimi söyleyemem. 

Skinfood ballı maske

Skinfood Black Sugar Honey Mask Wash Off maskenin içerisindeki şeker tanecikleri çok küçük ve nazik olduğu için, sert tanecikli peeling yapmayı sevenler bu maskeden hoşlanmayacaklardır. Ancak, hassas ve naif bir fiziksel peeling arayışınız varsa, cildinizi kurutmayacak ve bir miktar besleyecek olan Skinfood maskeyi sevebilirsiniz. İçeriğindeki her hangi bir ürüne hassasiyetiniz yoksa, bu maskenin her cilt tipi için uygun olabileceğini de düşünüyorum. 

Skinfood ballı maske

Skinfood Black Sugar Honey Mask Wash Off maskeyi ülkemizde Trendyol gibi satış sitelerinden ve ya markanın satış noktalarından bulabilirsiniz. 

Sevgilerimle...

5 yorum:

  1. Canım benim, beğenerek kullandığın bir ürün olmasına sevindim! Keşke Ahmet yeniden Kore'ye gitse de insani fiyatlarla tekrar tekrar ulaşabilsek :) Bu maskenin "sade" olan versiyonu da bende var biliyorsun, ama onun yapısı çok daha farklı. Keşke üşenmesem de ben de yazsam :))) Güle güle kullan canikom, çooook öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak beybim, bu maske çok uzun zamandır istek listemdeydi fakat, ülkemiz fiyatlarından dolayı alasım gelmiyordu, sayende kullanma şansım oldu. Çok teşekkür ederim.
      Hep beraber boş valizle Kore'ye gitmemiz için neler mümkün?!
      Sen de sade versiyonunu yazsan ne kadar şahane olur aslında!
      Kocaman kocaman öpüyorum <3

      Sil
  2. Arı ürünleri benim de cildimle çok iyi anlaşan ürünler. Özellikle ballı/propolisli yaprak maskeleri çok severek kullanıyorum. Skinfood'un propolisli bir serumunun testerını denemiş ve bayılmıştım, bu da o seriden bir ürün sanırım. Rengi bile çok güzel görünüyor!! Benim cildim akneye oldukça müsait olduğundan pek bana göre olmayabilir ama sanırım, güle güle kullanın. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ballı ürünlerle benim de cildim anlaşıyor, ama beni bir arı gibi çeken şey kokuları :D
      Skinfood'un bir çok ürünü güzel, ama ülkemizde çok acımasız fiyatlara sattılar malesef.
      Çok teşekkür ederim, çok sevgiler!

      Sil
  3. Ehe Ausem, aşırı tatlı olabilir misin acaba? <3 Yüzümde sürekli ballı şeylerle gezdiğim doğru aslında :)))
    Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim, ben de araştıra araştıra öğreniyorum :)
    Bu maske senin cildine uymaz muhtemelen, dediğin gibi kötü tepki verebilir. Aslında balın iyileştirici özelliği çok yüksek ama içerisine akne tetikleyici maddeler de koymuşlar. Ambalajı çok şeker, evet :D
    Ben de çok öpüyorum seni <3

    YanıtlaSil