Bitirdiklerim - Ekim 2019

Kasım 04, 2019 12 Comments A+ a-

Merhaba...

Yaklaşık üç hafta sonra, bir bitenler yazısı ile karşınızdayım. Ekim ayı, blog yazmanın içimden gelmediği, kendimi bu konuda biraz sıkılmış ve bıkkın hissettiğim bir aydı. Gerçi, hala öyle hissediyorum ve bir süre her hafta blog yazısı yayınlayabileceğimi zannetmiyorum ama bitenler kutum dolup taşmışken bu yazıyı da çok bekletmek istemedim. 

bitirdiklerim

Yaz mevsimi, ürün bitirmek adına benim için çok bereketli oldu. Açıkçası, eylül ayının performansından sonra, ekim ayında bu bağlamda yazacak bir şey bulamayacağımı düşünüyordum ama sonuç beni oldukça şaşırttı. Bundan sonrasında, artık elimdeki neredeyse tüm cilt bakım ürünleri yeni açılmış olduğu için bitirdiklerim yazılarına yetecek ürünü biriktirmek daha uzun sürecektir, diye düşünüyorum. Lafı hiç uzatmadan hemen ürünlerden kısa kısa bahsetmeye başlamak istiyorum, blog yazısı olanların ayrıntılı yorumlarına * ile işaretlediğim başlıklarına tıklayarak ulaşabilirsiniz

bitirdiklerim

*Miniso Hyaluronic Acid Essence Toner: Bu kocaman nemlendirici toniği neredeyse iki sene kullandım. Oldukça uygun fiyatlı, fiyatına göre iyi içerikli ve performanslı, sevdiğim bir tonikti. Miniso'larda hala var mı, bilmiyorum ama bir nemlendirici toniğe yüksek fiyatlar ödemek istemeyenlerin aklında olsun. Yüksek oranda cadı fındığı ekstresi içeriyor. 

*Simple Makyaj Temizleme Yağı: Uygun fiyatlı makyaj temizleme yağları içerisinde, ülkemizde satılan bence en iyi alternatiflerden biri... Çok uzun süre kullandım ve performansından da çok memnun kaldım. 

Uriage Thermal Micellar Water: Uriage'in hassas ciltler için uygun olan bu misel suyunu, bir alışverişim sonrası recete.com hediye olarak göndermişti. Cildimi irrite etmemesini ve ten makyajımı temizleme performansını çok beğendim. Göz makyajını çıkarmada da hiç fena değil ama üzerinden mutlaka bir yağlı temizleyici ile geçmek gerekiyor, göz kalemi ve kat kat maskarayı tek başına kolayca çıkaramıyor. Fungal aknelilere uygun olmamakla birlikte, içeriği de hiç fena değil. Gliserin, yumuşatıcı sürfaktanlar ve az miktarda ascorbik asit (c vit) içeriyor. Parfümlü bir ürün ancak; paraben, bht, mineral yağ, silikon ve etil alkol içermiyor. 

*Bee Beauty Q10 Göz Kremi: İçeriği oldukça iyi olan ama benim çok kuru göz çevreme yeterli gelmeyen bir üründü. Bu krem, benden daha genç (30 yaş altı) ve göz çevresi daha nemli kişilere uygun; havaların soğumaya başlaması ile hiç kullanamaz hale geldim. Tüpten çıkanı el kremi olarak kullanmaya çalıştım ama o da olmadı. 

bitirdiklerim

*Vichy Mineral 89 Nem Serumu: Bence gayet güzel, temel bir nem serumu... Çok beğenerek kullandım ve yaz boyu cildimin nem ihtiyacını da karşılamama yardımcı oldu. Sade bir içeriği var, hem temel bir nem serumu olarak hem de Kore tarzı cilt bakım rutinlerinde bir nem katmanı olarak kullanmak için çok uygun olduğunu düşünüyorum. Kuru/çok kuru ciltlere ise, tek başına yeterli gelmeyecek ama güzel bir destek sağlayacaktır. 

*La Roche Posay Anthelios Spf50+ Yüz Misti:  Her yaz mutlaka satın aldığım bir güneş koruyuculu yüz misti... Özellikle gün içerisinde, makyajın üzerine güneş kremini tazelemek için çok başarılı buluyorum. Şişenin püskürtme mekanizması da şahane! 

*LR Aloe Vera Moisturizing Concentrated Gel: LR'ın acil kurtarma kitindeki bu aloe vera jel, benim kuru cildimi tek başına nemlendirmeye yetmedi ancak, sinek ısırıkları, cilt irritasyonları gibi durumlarda çok beğendiğimiz bir ürün oldu. Seneye yaza tekrar satın alacağım. 

Clinique 7 Day Scrub Cream: Krem formundaki bir günlük yüz peelingi... Benimki gibi çok ince ve hassas ciltleri bile tahriş etmeden temizliyor. İçerisindeki peeling tanecikleri o kadar naif ki, varlıklarını neredeyse hissetmiyorsunuz. Dolayısıyla, cildi çizip kazımadığı için ilk kullanımda etki görmeyi de beklemek hayal olacaktır. Ben yazın, özellikle duşta, haftada iki kere kullandım ve çok da memnun kaldım. Bu tarz bir ürün satın almak istersem, kesinlikle tercihimlerinden biri bu olacak. 

bitirdiklerim

*Avene Reflexe Solaire Dry Touch Spf50: Güneş koruyucu filtreleri güncel ve kimyasal bir koruyucu olan bu kremi oldukça beğendiğimi söylemeliyim. Yapısı incecik, mat bitişli ve güneşten koruması şehir hayatı için çok başarılı! Artık, mümkün olduğu kadar mineral koruyuculu kremler kullanıyorum ama Avene Reflexe yeniden alabileceğim ve gönül rahatlığı ile tavsiye edeceğim bir ürün oldu. 

Avene Mineral Güneş Koruyucu: Bu testerı bana Zeynuş'um vermişti ve oldukça da uzun süre severek kullandım. Silikonsuz ve mineral koruma içeren bu ürünün renkli versiyonu da var. Yapısı incecik ve çok kolay sürülüyor. Üzerine makyaj yapılabiliyor. Oldukça parlak bitişli, mat güneş kremi sevenlere hiç uygun değil ama kuru ciltlilerin çok beğeneceğini düşünüyorum. İnce yapısı ile, bence kışa da çok uygun olacaktır. 

*Abtira Garden Ever Lasting Love Serum: Yaz boyunca çok beğenerek kullandığım yağ bazlı bir serumdu, kuru cildime çok iyi geldi. İçeriği zaten şahane! Yağ bazlı olmasına rağmen, yağlı bir bitişi yok, çok hızlı emiliyor ve yapısı incecik. Kuru ve olgun ciltler için, temiz içerikli güzel bir yağ serumu!

bitirdiklerim

By Wishtrend Mandelic Acid %5 Skin Prep Water: Bu deneme boyunu bir Korendy siparişimde istemiştim. Su kıvamında bir mandelic asit serumu ve asitlere yeni başlayacak olanlar için çok çok uygun! Mandelic asit, molekül ağırlığı büyük olan aha çeşitlerinden biri ve glikolik asit gibi küçük molekül ağırlıklı aha lere göre daha yavaş etki ediyor ancak, cilt için de daha nazik. Dolayısı ile, benim gibi ince ve hassas ciltliyseniz mandelik asit daha uygun olacaktır. %5 konsantrasyon da benim cildimde sonuç gösterdi. Bu deneme boyu da bir aya yakın süre gidiyor. 

Neutrogena Hydroboost Serum: Başak'cığımın tester yapıp gönderdiği bu serumu bayaca beğendim. Söylenildiği gibi, içerisinde simler var ama o simler elinize yapışıp kalıyor ve yüze transfer olmuyor. Kullandıktan sonra el yıkamak şart oluyor tabi ki! 

Cosrx Good Morning Cleanser: Düşük ph'lı bu temel temizleyiciyi yine, Başak'cığım tester yapıp göndermişti. Ne yazık ki, benim cildimdeki zaten eser miktarda bulunan nemi de emip, yüzümü çöle çevirdi. Asla kuru ciltlere uygun bir ürün değilmiş. Çok merak ediyordum, denediğim için çok mutluyum; bu sayede asla kullanamayacağım bir ürüne para vermekten kurtuldum. 

bitirdiklerim

Missha Pure Source Pocket Pack-Pearl: Missha'nın bu uyku maskesi, bir alışverişimde hediye edilmişti. Bu gördüğünüz tam boyu... Ben bu maskeyi seyahatlerimde gece kremi olarak kullandım ve performansını da beğendim. Özellikle yaz ayları için bence ideal; hem yapısı hafif hem de cilde iyi nem veriyor ve sakinleştiriyor. 

Korres Green Clay Maske: Bu kil maskesi, gözenekleri temizlemeyi ve fazla yağı ciltten uzaklaştırmayı vaadediyor. Açıkçası, çok etkileyici bulmadım. Cildi temizlemek ve siyah noktaları arındırmak adına sıradan olduğunu düşünüyorum. Daha iyilerini kullanmıştım, yeniden almam. 

Korres Babassu Butter Mask: İşte bu, en en sevdiğim Korres maske olabilir! Cilde verdiği nem, yatıştırma ve yumuşaklık şahaneydi. Zaten kokusuna bayılıyordum. Sürer sürmez cilde hafif bir ısı veren ve az miktarı bile cildi çok iyi nemlendiren bir maskeydi. Zeynuş'um hediye etmişti, Yunanistan'a tekrar gittiğimde bulursam mutlaka yeniden alırım. 

Korres Damask Rose Mask: Ciltteki kızarıklıkları yatıştırmayı vaadeden ve bence bunu çok iyi yapan bu maske, etil alkol içermesi yüzünden bir türlü içime sinmeyen bir ürün oldu. Bende iki tane vardı, birini bitirdim. Bu, alkolden dolayı elim gitmeyince banyo rafımda unutulmuş olanı... Son kullanma tarihine çok az kalmışken aklıma geldi ama bitiremeden çöpe gitti. 

bitirdiklerim

Clear Men Şampuan: Bora'nın favorisi olduğunu söylediği şampuanı! Sls içeriyor ve mentollü çeşidi. Şimdi başka bir çeşidini kullanıyor ama tüm Clear Men şampuanların aynı olduğunu zannediyormuş. Hepsinden de memnun... Kepek sorununu sadece bu şampuanın çözdüğünü söylüyor. 

Yves Rocher  Hindistan Cevizli Duş Yağı: Bu seri üretimden kaldırıldı. Bu şişe, elimizdeki sonuncu hindistan cevizli duş yağıydı. Yves Rocher'in yeni çıkardığı duş yağlarından aldık, bu yağların içerikleri tamamen aynı (hindistan cevizli de değiller) sadece kokuları farklı. Dolayısıyla yeni versiyonu da Bora'nın işini görecektir ama Isana'nın bir duş yağını keşfettik. Umarım onda sorun yaşamaz ve Isana ile devam edebiliriz. 

Ducray Elution Şampuan: Markanın seboreik dermatit için özel olarak ürettiği devam şampuanı, ben bunun Kellual DS olanını kullanıyorum ve şampuan da yanında ücretsiz verilmişti. Sls içerdiği için sadece yağlar ile yaptığım saç maskelerimi arındırmakta kullandım. 

bitirdiklerim

Dax Supergro Saç Güçlendirici Bakım Yağı: Bu yağ çok uzun süredir bendeydi. Saç uzatmak konusunda oldukça başarılı buluyorum ama içeriği yüzünden düzenli kullanmaya içim el vermiyor. Saçıma bakım yapacağım diye, saç derimi tıkayacak içerikler kullanmak bana anlamsız geldiği için de, çok düzenli kullanmadım. Tekrar satın alacağımı zannetmiyorum. 

Eyüp Sabri Tuncer Bodrum Mandalinası Sıvı Sabun: Narenciye kokusu seviyorsanız, kokusu tek kelime ile muhteşem! Ancak; hayatımda ellerimi bu kadar kurutan, tırnak kenarlarımı sertleştiren, eklem yerlerimde egzama yapan bir sabun daha kullanmamıştım. Bu çeşidi hiç benim ellerime göre değilmiş. 

Le Petit Marseillais Akdeniz Balı Sıvı Sabun: Çok uzun süredir bulamıyordum ve bu da kullandığım sonuncu sabunumdu. Neyse ki, Eve Shop indiriminde hem de %50 avantajlı fiyata buldum ve bir senelik sabunumu stokladım. Mutluyum, huzurluyum. Molton Brown'dan sonra dünyanın en en güzel bal kokan sabunu bu! Bir de, ellerimi tabi ki asla kurutmuyor. 

bitirdiklerim

Listerine Cool Mint: İçeriğindeki mentolden mütevellit asla kullanamadığım (mentole alerjim var), senelerce banyo rafında süründürdükten sonra en sonunda bari ortalığı ferah kokutsun diye lavaboya döktüğüm emektar ağız gargaramız. Neyse ki, nanesiz, mentolsüz ve alkolsüz bir gargara bulabildim de, huzura bir adım daha attık. 

Sleepy Zeytinyağlı Islak Mendil: Bu markanın mendilleri gerçekten çok güzel, özellikle sensitive olanı ama onu bulamıyorum. Zeytinyağlısını ve lavantalısını da çok seviyorum. Bunların yerine Benri aldım ama pişmanım. Bitsinler, yeniden Sleepy alacağım.

Watsons Diş İpli Kürdanlar: Watsons mağazasından bir şey almayalı sanırım üç sene oldu. Malum olaydan beri, kendilerinden çöp bile almıyorum. Bu diş ipleri en az üç senelikmiş yani! Oldukça kullanışlılar, Gratis'ten yenilerini satın aldık. Çok da bereketli olduklarından uzunca süre gidiyor. Biz klasik diş ipi kullanıp bunları genellikle seyahatlere götürüyoruz. 

Splat Sensitive White İncirli Diş Macunu: Splat macunları ne kadar çok sevdiğimi biliyorsunuz. Ancak, bu çeşidinden yaka silktim. İlk kez markanın bir ürününden hiç memnun olmadığımı yazıyorum. Benim dişlerimi sararttı, asla temizlenmiş hissi vermedi. Bu çeşidi bir daha satın almayacağım. 

Colgate Optic White Extra Power: Bir yerde florürün diş çürümlerini önlediğini okuyunca, bir ay florürlü bir ay florürsüz diş macunu kullanmaya karar verdim. Splat'ın florürsüz diş macunlarının yanına eşimin favorisi Colgate Optic White'ları ekledik. Mentollü olmaları benim için can sıkıcı olsa da, temizleme performansları ve diş beyazlatmaları güzel... 

bitirdiklerim

Kağıt maskelerle ilgili yorumlarımı instagram hesabımdaki sabitli hikayelerimde ayrıntılı olarak yapıyorum. @blanasdiary hesabımdan takip edebilirsiniz. Dolayısıyla, burada uzun uzun kağıt maske yazmıyorum. 

Bee Beauty arındırıcı maske, yüksek salisilik asit içermesi ile etkisini çok sevdiğim ve hep elimin altında bulundurduğum kurtarıcı ve çok uygun fiyatlı bir ürün; Cettua morluk karşıtı göz altı maskeleri fena değil ama morluklara etkileri bence yok. Balea Q10 göz maskesi ise, uygun fiyatlı favorilerimden... Ariul Juice Cleanse mask, cildi aydınlatma performansı açısından güzeldi; içeriği de iyi ama indirimsiz alınmazlar. Yoyoso Strawberry Mask'ı cildi yatıştırmak ve kızarıklıkları sakinleştirmek açısından çok başarılı buldum, tekrar satın alacağım. Isana Hydro Booster yüz maskesi ve alın maskesini burada ayrıntılı olarak yazmıştım. Özellikle alın maskesini ne çok sevdiğimi, elimde hiç kalmayınca fark ettim ve hemen stokladım. Isana yüz maskesinin içeriğini yenilemiş ama bir içerik hariç eskisi ile tamamen aynılar. 

bitirdiklerim

*Isana Hyaluron Booster Ampuller: Hem etkilerini hem içeriklerini çok başarılı bulduğum ve mevsim geçişlerinde kür olarak kullandığım bu ampüller, cilt bakım dolabımda her zaman yedekli bekleyen ürünler... Ekim ayı başında, bir kür yaptım. Cildimi neme doyuran ve cilt kalitemi olumlu manada etkileyen çok sevdiğim ürünler... 

The Body Shop Chinese Ginseng&Rice Maske: İçerisinde ginseng ve pirinç neredeyse hiç olmayan (içeriğin son sıralarındalar), kurutucu alkol içeren, aydınlatma etkisini beğensem de tam boyunu satın almayacağım bir maske... Ayrıntılı görüşlerimi, yine instagram hesabımda sabitli hikayelerde bulabilirsiniz. 

Moshos Garden Ultra Facial Wash: Tam boyunu da kullandığım ve çok beğendiğim bir yıkama jeliydi. Marka ülkemizden çekildi. 

Oxygen Bubble Mask: Bendeki kuru ciltler için olan versiyonuydu. Bu paketi iki kez kullandım. Yüzünüze sürüp 10 dk bekliyorsunuz ve maske bu süre içinde kendiliğinden köpürüyor. Gerçekten eğlenceli, cildi de güzel temizliyor ama çıkarması bence biraz zor. Yüzde film gibi bir tabaka bırakıyor hissi oluşturdu ve ben üzerinden kendi yıkama jelimle bir kat geçme ihtiyacı hissettim. Cildimde kuruluk, kızarıklık ve alerjiye sebep olmadı. Sls, sles içermeyen, gliserin, panthenol, aloe vera, allantoin gibi güzel içeriklere sahip Türk malı bu maske, kurutucu alkoller, silikon, mineral yağ, paraben ve bht içermiyor. Bana Hande'ciğimin hediyesiydi, keyifle kullandım. Çok teşekkür ediyorum. 

bitirdiklerim

Uzun bir bitenler yazısının daha sonuna geldik. Umarım keyifle okumuşsunuzdur. 

Sevgilerimle...

12 yorum:

  1. Ooooh mis gibi bitenler yazısı gelmiş; okurken kahvem bitti. Diğer blog yazıları için yeni bir fincan kahve almadan yorumlarımı da yapayım da yeni kahve soğumasın :)))) Miniso'ya her girdiğimde "ben burdan bir şey bakacaktım" diyorum ama sonra hatırlayamıyorum. Muhtemelen bu essence artık yok, çünkü cilt bakım ürünü olduğunu gayet iyi hatırlayabiliyorum :))) Yakın zamanda bir daha bakayım bari :) Missha Hyaluthione da güzel ama hem içindeki alkol beni huzursuz ediyor, hem de fiyatı yüksek. Neutrogena ve Cosrx'lerin işine yaramasına çok sevindim. Neutrogena'yı ben de baya beğeniyorum ya, kuru ciltler için gayet iyi bir ürün. Makyaj altına da kullanılabilir. Cosrx'i yazın daha rahat kullandım ama havalar soğumaya ve Tretin kullanmaya başlayınca kalanı bir sonraki yaza saklamaya karar verdim. Şu mandelic acid toner'ı da ben baya merak ediyorum, bir denemeye niyetliyim, bakalım. Avéne güneş kremini nasıl kestin Blana ya? Ambalajı çok sert onun. İÇinden hatırı sayılır miktarda çıktı mı acaba? Onun minerali konusunda çok emin olamıyorum ama meraktan elimdeki bitince deniycem gibi geliyor :))) Yoyoso maskelerden ben de aldım sende gördükten sonra, merakla deneyeceğim!! Yenilerini güle güle kullan şekercim!! Çook öperim!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım gözlerine, ellerine sağlık bebişim :) Bir ayda bitirdiklerim beni de şaşırttı gerçekten, demek ki bir çok ürünümün dibine gelmişim yazın.
      Miniso'da bulduğum ve içeriğini beğendiğim hiç bir cilt ürününü bir daha görmedim ben, sayıyla mı getiriyorlar acaba?! Gerçi, bu tonik o kadar uzun süre gitti ki, son bir kaç ayında artık kendisinden baya bıkmıştım (yeni ürün açma heveslerim kalp ben). Caudalie'nin nemlendirici bir toniği vardı, kullanmıştım. Bir ara onun içeriğine tekrar bakalım, güzeldi diye hatırlıyorum, çok da pahalı değildi o zamanlar.
      Neutrogena bence de baya iyi bir serummuş, seruma bütçe ayıramayacak olursam alırım. Cosrx ise, iyi ki almamışım dediğim bir temizleyici oldu.
      Mandelic asit toneri ilk Korendy alışverişinde isteyebilirsin, uzun süre de gidiyor.
      Avene güneş kremini maket bıçağıyla kestim canımcım, çok zor olmadı ama içinden Darphin gibi de ürün çıkmadı. Ben uzun süre şişeyi ters tutarak kullanmıştım kremi, sonra kesince 3-4 kullanımlık ürün çıktı içinden. Darphin'i hala kullanıyorum mesela, vicdansızlar! Mineralli olanı çok parlak bitişli Başak, ben dışarı çıkacaksam üzerinden pudra ile geçtim ya da makyaj yapacaksam da matlaştırıcı bir baz kullandım. Gerçi, bir süredir cildimde parlak/ıslak bitiş yerine daha doğal saten bitişi tercih ediyorum ama Avene'in duruşunu az çok biliyorsun zaten. Zeynuş sana da tester yapsa, denesen bence daha iyi olur.
      Yoyoso maskeleri umarım beğenirsin, ahım şahım nem vermiyor bence ama cildimi çok güzel yatıştırdı.
      Çok teşekkür ederim canım benim, kocaman öpüyorum <3

      Sil
    2. Avéne bilgisi için teşekkürler yeniden bebişim. O zaman ben yine alayım da, Klairs güneş kremini Black Friday bir şeyleri olursa o zaman değerlendirim :) Öptüm çook!!!

      Sil
    3. Rica ederim bebişim, ne demek <3 Klairs güneş kreminden ben sana tester yapayım da, öyle karar ver canımcım. Avene'den memnunken onunla devam etmek çok mantıklı...
      Öpüyorum kocaman <3

      Sil
  2. Bitenler yazına bayılıyorum. Hepsi hakkında bilgi sahibi olup ona göre alabiliyorum çünkü. Kağıt maskelerinin peşindeyim zaten😍 İyi ki yazmışsın burada uzun uzun. Seni okumayı özlemişim yahu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Akela'm çok teşekkür ederim :) Faydalı olabildiğimi bilmek beni çok mutlu ediyor. Kağıt maske yorumlarımın da işe yaramasına çok sevindim.
      Ben de seni çok özledim. :) Çok öpüyorum <3

      Sil
  3. Dolu dolu Bitenler yazısı oley! Avene Reflexe Solaire'i önümüzdeki yaz mutlaka deneyeceğim, sürekli olumlu yorumlar okuyorum. Avene renkli mineral güneş kremlerinden de elimde 2 adet tester var ama içeriğindeki komedojenik bir içerikten dolayı elim hiç gitmedi, bir türlü deneyemedim :( By Wishtrend Mandelic Acid toniği de merak ediyorum ama elimde bu kış için glikolik asit içeren toniğim var, önümüzdeki kışa aklımda olur belki. Bee Beauty Arındırıcı kağıt maskeler de blogunda okuduğumdan beri aklımda, elimde asitli ürünler biriktiği için çok peşine düşmüyorum ama bir indirimde yakalarsam daha sonra kullanmak üzere birkaç tane kapacağım :)
    Bu güzel Bitenler yazısı için teşekkürler Blana'cım, çok sevgiler!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avene Reflexe gerçekten güzel Fulya'cım, umarım denediğinde sen de beğenirsin. Eğer, cildin glikolik asite alışkınsa, mandelic asit sana yetersiz gelebilir by wishtrendin konsantrasyonu da çok düşük. Tester denemeden almamanı öneririm.
      Bee Beauty kömürlü maskeler acil durumlar ve ani çıkan sivilcelere anında müdahale etmek için bence güzeller, benim cildimde hemen işe yarıyorlar. Aklında olsun.
      Güzel yorumun için ben teşekkür ederim Fulya'cım, çok çok sevgiler <3

      Sil
  4. Yine dolu dolu bir bitenler yazısı olmuş Blanacim emeğine sağlık. Hiç gormedigim bilmediğim ürünler görüyorum cokk iyi oluyor . Herşey den Az çok bi fikrim oluyor :))
    Artık mağaza gezerken bunu sevmişti bunu sevmemişti dite geziyorum:)
    Yeni bitenlerini dört gözle bekliyor olacağım. Ayrıca ducray in sb için olan şampuanından memnun kaldın mı acaba ? Eline sağlık cnm sevgiler öpüyorum çok <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Tülin'cim :)
      Fikir verebiliyorsam, şahane valla!
      Ducray'ın sb şampuanı, bu derdim için uzun vadeli ve kesin sonuç aldığım tek şampuan. 7 senedir duş rafımda hep bulunur ve ne zaman atak yaşasam kullanıyorum. Bu şampuanı dr um önermeden önce, sb ataklarım asla geçmiyordu, Ketoral vs bana hiç tesir etmedi. Ducray'ı kime önersem de kesin sonuç aldı, o yüzden yürek rahatlığıyla sb sorunu olan herkese öneriyorum.
      Ben de kocaman öpüyorum seni <3

      Sil
  5. Ürün tanıtım ayrıntılı ipuçları için editöre teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğunuz için ben teşekkür ederim.
      Sevgiler..

      Sil