Vichy Mineral 89 Fortifying And Plumping Daily Booster

Eylül 20, 2019 4 Comments A+ a-

Merhaba... 

Vichy Mineral 89 Fortifying And Plumping Daily Booster, basit ve sade içeriği ile bir süredir severek kullandığım ve şu ara bitirmek üzere olduğum nemlendirici serumum... Hazır şişenin de dibine gelmişken, sıcağı sıcağına yorumlarımı anlatmak istiyorum. 

Vichy Mineral 89 nem serumu

Vichy Mineral 89 Fortifying And Plumping Daily Booster; cildi nemlendirirken, cilt bariyerini kuvvetlendirmeyi; hava kirliliği, stres gibi olumsuz etkilere karşı cildin dayanıklılığını arttırmaya yardımcı olmayı hedefleyen bir günlük nem serumu... Sabah ve/ya akşam temiz cilde 2 pompa uygulanması öneriliyor. 

Vichy Mineral 89 nem serumu

Sadece 11 içeriğe sahip olan Vichy Mineral 89 nem serumu %89 oranında 15 mineralli Vichy termal suyu içeriyor. Bir çeşit peg, gliserin, yumuşatıcı solventler ve sodyum hyaluronate (hyaluronik asitin sodyum tuzu) içeriyor. Kurutucu alkoller, parfüm, mineral yağ, silikon, paraben ve bht içermiyor. Oldukça sade içeriği ile, günlük bir temel nem serumu işlevini bence çok başarılı şekilde yerine getiriyor. 

Vichy Mineral 89 nem serumu
Vichy Mineral 89 nem serumu

Vichy Mineral 89 Fortifying And Plumping Daily Booster, şeffaf, neredeyse kokusuz, akışkan olmayan ama ince bir formüle sahip, cilt tarafından çok kolay emilen bir serum... Bence, tüm cilt tipleri için ideal olan bu serum, cilt bakımında ilk hedefi nemlendirme olan herkesi memnun edeceği gibi; Kore cilt bakımı (ya da ona yakın bir rutin) uygulayanları da, diğer serumlarla katmanlandırmaya uygun formülü ile memnun edecektir. 

Vichy Mineral 89 nem serumu
Vichy Mineral 89 nem serumu

Ben, Vichy Mineral 89 nem serumunu tüm yaz mevsimi boyunca gündüz cilt bakım rutinimde kullandım. Çok kuru, ince ve hassas cildim yaz mevsiminde sakinleştiği için, yanına ek bir ürün eklemeye de gerek duymadım. Sabahları cildimi temizledikten sonra, toniğimi sürüp ıslak cildime 1.5 pompa serumu tamponlayarak uyguladım. Hemen arkasından da, nemlendiricimi ve güneş kremimi sürerek cilt bakımımı tamamladım. Vichy Mineral 89 serumun cildimi başarılı bir şekilde nemlendirdiğini söylemeliyim. Yaz mevsimi boyunca benim cildimi neme doyurma açısından tüm beklentimi karşıladı. Bu serum bence, kışın cilt bakımında bir ara katman olarak da çok başarılı iş görecektir. 

Vichy Mineral 89 nem serumu
Vichy Mineral 89 nem serumu

30 ml ve 50 ml olarak iki farklı boyda satılan Vichy Mineral 89 Fortifying And Plumping Daily Booster'ın bendeki 50 ml olan boyu... Ağır, turkuvaz degrade cam bir şişede satılan bu serumun oldukça başarılı çalışan bir pompası var. Pompasından ister tam ister yarım pompa ürün almak çok kolay... Açıldıktan sonra 12 ay kullanım ömrü olan Vichy Mineral 89 nem serumunun son kullanma tarihini de kutu üzerinden okumak mümkün... 

Vichy Mineral 89 nem serumu

Canım @larcencielblog Başak'cığımın blog yazısını okuduktan sonra satın aldığım ve çok memnun kalarak kullandığım Vichy Mineral 89 Fortifying And Plumping Daily Booster nem serumunu ve tüm Vichy ürünlerini yetkili eczanelerden ve dermokozmetik satan online sitelerden bulabilirsiniz. 

Sevgilerimle... 

4 yorum:

  1. Heyoooo!!! Beğendiğim ürünler beğenilince aşırı aşırı mutlu oluyorum! Gerçekten yazdığın her şeye katılıyorum; temel bir nem serumu olarak çok başarılı. Yazın tek başına, kışın ara katman olarak tüm ciltlerin nem ihtiyacını karşılayacak, sade ve etkili bir ürün olmuş. Ben de çok severek kullanıyorum. Çok güzel bir yazı olmuş yine kuzum, ellerine sağlık!!! Çok öperimmm!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sade içerikli ürünler başımızın tacı!
      Sayende kullanıp hiç pişman olmadığım bu güzel serum için tekrar teşekkür ederim canımcım <3
      Kocaman öpüyorum <3

      Sil
  2. Güzel içeriği var gerçekten lakin seboreik dermatitim olduğu için bu tarz ürünler çok hafif geliyor bana :) belki yazın denenebilirdi. Emeğine sağlık canım sevgiler öpüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülün'cim tek başına yeterli bir serum değil zaten ama bir kaç serumu katmanlandırarak kullanmayı tercih edenler için çok iyi bir alternatif... Artık havalar serinlemeye başladıkça bana da tek başına yetmiyor.
      Çok teşekkür ederim, çok öperim <3

      Sil