Missha Tone Control Corrector - Lila

Eylül 27, 2019 2 Comments A+ a-

Merhaba... 

Beyaz tenli ve sarı alt tonlu biri olarak, piyasadaki fondötenlerin renkleriyle genellikle anlaşamıyorum. Fondötenlerin en açık tonları bana ya koyu geliyor ya da alt tonları cildimle uyumsuz kalıyor. Bu sorunu çözmek için uzun süredir kullandığım Missha Tone Control Corrector renk düzenleyicilerin lila renginden bahsetmek istiyorum.

Tone Control Corrector

Missha Tone Control Correctorlar, cilt tonunu eşitleyerek cildi pürüzsüz ve kusursuz makyaja hazırlamayı hedefleyen renk düzenleyici ürünler... Işıltılı bej, pembe, yeşil ve lila renkleri bulunuyor ve her bir renk farklı bir cilt sorununu kozmetik olarak düzenlemek için kullanılıyor. Bu correctorların amacı, cildin uygun bölgelerine uygulanarak, o bölgedeki renk düzensizliklerini nötürlemek ve böylece makyaj için eşitlenmiş bir cilt tonu oluşturmak... 

Tone Control Corrector

Tone Control Correctorların ışıltılı bej rengi cilde aydınlatıcı etki vermeyi (özellikle t bölgesi için); yeşil rengi ciltteki kızarıklıkların görünümünü azaltmayı; pembe rengi ciltteki koyu renkli (mavilik-morluk olan bölgeler, göz altları gibi) bölgeleri canlandırmayı sağlarken; bu yazıda bahsedeceğim lila rengi ise, sarı ve mat görünümlü bölgeleri (yanak ve alın bölgesi gibi) aydınlatmayı sağlıyor. 

Tone Control Corrector

Missha Tone Control Correctorların lila rengi, gerçekten açık bir tona sahip... Piyasada bulunabilen muadillerine göre, bence çok daha kullanışlı bir tonu var. Yapısı oldukça ince ve kremsi; cilt ile çok iyi bütünleşiyor. Uygulandığı bölgede bir katman oluşturmuyor, görevini çok iyi yapıp sarı/mat görüntüyü nötürleyip cildi aydınlık ve sağlıklı gösteriyor. Ciltle tamamen bütünleştiği ve geride mor bir pigment bırakmadığı için üzerine istediğim ten ürününü rahatlıkla kullanabiliyorum. 

Tone Control Corrector

Tone Control Corrector, lila renginin bitişi ne mat ne parlak... Cildin kendi aydınlığı gibi görünmeyi başarıyor, pudra bitişli değil ve bu sayede üzerine uygulanan ürünün yapısını bozmuyor. Ben, tek başına kullandığımda, özellikle yanaklarıma uyguluyorum ve ellerimle dairesel hareketler yardımı ile dağıtıyorum. Genellikle, üzerine fondöten uygulamama bile gerek kalmadan bana günlük olarak istediğim sağlıklı görüntüyü veriyor. İstersem de, tüm cildime fondöten uygulayıp günüme devam ediyorum. 

Tone Control Corrector

Missha Tone Control Corrector, lila rengini asıl satın alma amacım ise, yukarıda belirttiğim gibi, bana koyu gelen ya da alt tonu uymayan fondötenlerimin rengini düzenlemekti. Bu corrector, neredeyse her yapıdaki fondötenimle çok iyi karışarak bana istediğim sonucu verdi. Koyu gelen fondötenlerimin rengini açtı, yüzüme çok pembe kalan fondötenlerimin alt tonunu nötre yaklaştırdı. Ben bunun için, genellikle elimin tersine correctordan istediğim miktarda bırakıp yanına fondötenimi sıkıp karıştırıyorum. Fondötenimin rengi istediğim tona gelinceye kadar da lila correctordan ekliyorum. Aşağıda bana çok koyu gelen bir fondötenin rengini, nasıl kendi cildimle uyumlu hale getirdiğimi görebilirsiniz. Bu correctorın en güzel taraflarından biri de, karıştırdığım ürünün yapısını ya da kalıcılığını çok fazla bozmaması... 

Tone Control Corrector
Tone Control Corrector
Tone Control Corrector

Missha Tone Control Corrector, lila rengini, özellikle alt tonu bana uymayan fondötenler kullandığımda; zamanım da yoksa, fondötenimin üzerine, kontur hattımın altına uygulayıp dağıtarak kullanıyorum. Böylece, pratik bir şekilde boynum ve yüzüm arasındaki alt ton farkını düzenleyebiliyorum. 

Tone Control Corrector

4,5 ml bir tüpte satılan Missha Tone Control Correctorların her birinin kapağı kendi rengine olarak tasarlanmış. Kalın, prizmatik mika ambalajı bence oldukça şık... Correctorın açılı sünger aplikatörü ise, uygulama kolaylığı sağlıyor. Ürünün kapağı çok iyi kapanıyor ve sızdırma yapmıyor. Küçük ambalaj tasarımı sayesinde çok yer kaplamadığı için, çantada da rahatlıkla taşınabilir. 

Tone Control Corrector

Su bazlı Missha Tone Control Corrector, lila rengi bol silikon içeriyor. Bu sayede baz olarak kullandığınızda gözenekleri de bir miktar blurluyor. Bununla birlikte içeriğinde az da olsa, çeşitli bitkisel yağlar bulunuyor. Bu yağlardan olea europaea fungal aknesi olanlar için uygun bir bitkisel yağ değil. Bu corrector; mineral yağ, kurutucu alkoller, paraben ve bht içermiyor

Water, Glycerin, Caprylyl Methicone, Titanium Dioxide, Isotridecyl Isononanoate, Dicaprylyl Carbonate, Caprylic/capric Triglyceride, Bis-hydroxyethoxypropyl Dimethicone, Methylpropanediol, Ultramarines (ci 77007), Lauryl Polyglyceryl-3polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, Polyglyceryl-3polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, Dimethicone, Disteardimonium Hectorite, Magnesium Sulfate, Ozokerite, Silica Dimethyl Silylate, Dimethicone Crosspolymer, Vinyl Dimethicone/methiconesilsesquioxane Crosspolymer, Caprylyl Glycol, Glyceryl Caprylate, Triethoxycaprylylsilane, Ethylhexylglycerin, Citrus Aurantium Dulcis (orange) Peeloil, Iron Oxides(ci 77491), Olea Europaea (olive) Fruit Oil, Lavandula Angustifolia (lavender) Oil, Tocopherol, Pelargonium Graveolens Flower Oil, Ocimum Basilicum (basil) Oil, Gossypium Herbaceum (cotton) Extract, Butylene Glycol, 1,2-hexanediol, Nymphaea Alba Flower Extract, Gluconolactone, Sodium Benzoate

Tone Control Corrector

Oldukça memnun kalarak kullandığım ve bittiğinde yenisini alacağım Missha Tone Control Correctorı ve tüm Missha ürünlerini markanın mağazalarından ve online satış sitesinden bulabilirsiniz. Zaman zaman indirime giren Missha ürünlerini güncel fiyatlarından daha uyguna satın almak da mümkün oluyor. 

Sevgilerimle...

2 yorum:

  1. Gerçekten fondötenin tonunu çok güzel dengelemiş ve rengini de çok iyi açmış. Bunu yaparken yapıyı fazla değiştirmemesi en büyük artısı olsa gerek! Ben de Zeynuş'un önerisiyle RdL mavi corrector almıştım hatırlarsan, rengim azıcık koyulaşana kadar It Cosmetics CC'yle gayet başarılı sonuç vermişti. Ten renginiz düşünülürse bu tür ürünler sizin için baya hayat kurtarıcı olmalı :) Ülkemizdeki aşırı beyaz insna nüfusu da düşünüldüğünde, bence çok kişiye yol gösterecek, harika bir ürün tanıtmışsın :) Güle güle kullan Blana'cım, çoook öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Golden Rose'un en açık renk olduğunu iddia ettiği o fondötenini bu corrector olmasa hayatta kullanamazdım Başak :D Belki vismat reklamlarında agdhgdhagf. Bu, denediğim en iyi yapılı lila corrector, Rdl nin mavi correctorı da çok güzel ve çok iş görüyorlar. Senin de işine yaramalarına sevindim!
      İskandinav kökenliden hallice yurdum insanına umarım bir faydam olmuştur :D
      Çok teşekkür ederim, kocaman öperim <3

      Sil