Huda Beauty Desert Dusk Far Paleti

Eylül 25, 2019 4 Comments A+ a-

Merhaba...

@glamsight Zeynuş'umla makyaj koleksiyonumuzu ortak kullanmaya başladığımızdan bu yana, normal şartlar altında satın almayacağım ürünleri denemiş oluyorum. Bu yöntem, bizim için hem ekonomik hem de evde çok fazla makyaj malzemesi biriktirmemek adına çok güzel oldu. Huda Beauty Desert Dusk far paleti, aslında Zeynuş'un koleksiyonunda olan ama benim yaz başından bu yana tüm özel gün makyajlarımda kullandığım bir palet... Yakında ait olduğu yere dönecekken, blogda da yerini alsın istedim.

Huda Beauty Desert Dusk

Huda Beauty Desert Dusk far paleti "Kendinizi çölün yumuşak sıcaklığına bırakın" reklam mottosuyla piyasaya sürülen, Huda Kattan'ın en ünlü far paletlerinden biri... Farklı formüllerdeki 18 fardan oluşan bu palet; mor, kızıl ve altın tonlarını barındıran ve iddialı makyajlar çıkartmanızı sağlayacak sıcak renklerden oluşuyor. 

Huda Beauty Desert Dusk

Desert Dusk palette 4 farklı formülde far bulunuyor. Bu farların 8 tanesi mat, 6 tanesi ışıltılı/simli, 3 tanesi duo-chrome özellikli topper (üst kat) ve 1 tanesi de glitter olarak formüle edilmişler. Farlar talc, paraben ve bht içermiyorlar. Her farın performansı, kendi klasmanında oldukça yüksek... 

Huda Beauty Desert Dusk

Huda Beauty Desert Dusk far paleti karton, mıknatıslı bir ambalaja sahip... İç kapağında büyükçe bir aynası var ve sadece bu aynayı kullanarak tüm makyajınızı yapabilirsiniz. Karton kapağın üzerinde ve paletin içinden çıkan farlarla aynayı ayıran plastik koruyucuda Huda Kattan'ın gözleri var. Ben bu tasarımdan hiç hoşlanmıyorum hatta o arabik konseptteki göz görüntüsünü itici buluyorum ama bu tamamen benim fikrim. Paletin mıknatıslı kapağı oldukça iyi kapanıyor. Seyahatlerde taşımak için de bence uygun, bu palet yaz boyu benimle şehir şehir gezdi; sağlamlığını kanıtladı. 

Huda Beauty Desert Dusk

Huda Beauty Desert Dusk far paletinin bence en başarılı farları mat formülde olanlar... Her mat far hafif sert bir yapıya sahip, çok kolay karışıyor ve dağıtılıyorlar. Birbirleri ile karışırken çamurlaşmıyorlar, tek renk haline gelmiyorlar. Hepsi çok pigmentliler, fırçamı pana sadece değdirerek tüm göz kapağımı boyayabiliyorum. Buna rağmen bir noktaya yapışıp kalmıyorlar ve zahmetsizce şahane sonuç veriyorlar. Çok hafif tozutuyorlar ama bu dikkate almaya bile değmeyecek bir durum. Desert Sand, Musk ve Eden neredeyse her makyajımda kullandığım baz ve geçiş renkleri... Eden, diğer ikisinden biraz daha sert yapılı dursa da, göz kapağına çok iyi renk veriyor. Özellikle gözün katlanma bölgesinde, geçiş ve dağıtma rengi olarak kullanmayı çok seviyorum. Amber, harika bir kiremit rengi; yoğunluğunu isteğe göre arttırıp azaltmak mümkün olduğu için ister geçiş rengi, ister gölgelendirme rengi olarak rahatça kullanılabiliyor. 

Huda Beauty Desert Dusk

Oud, paletin gölge ve eyeliner rengi olarak bence çok iyi seçilmiş. Paletle yapılabilecek her makyaja uyum sağlıyor. Çok pigmentli ama buna rağmen çok zahmetsiz bir far. Amethyst, paletteki en sert yapılı mat far olmasına rağmen diğer matlar gibi başarılı bir formüle sahip... Bu zamana kadar kullandığım en iyi mat lila/mor far diyebilirim. Bu rengi, bu kadar başarılı formüle etmek gerçekten çok zordur ve Huda Beauty bunu başarmış. Saffron, istenirse Oud gibi gölge rengi olarak da kullanılabilecek başarılı bir kırmızı/kiremit far ve yine yoğunluğunu isteğe göre ayarlamak mümkün olduğundan geçiş rengi olarak bile kullanılabilir. Blazing ise, net bir turuncu, yine çok başarılı performans gösteriyor. 

Huda Beauty Desert Dusk

Paletin ışıltılı/simli farları ise, oldukça yumuşak formüle sahipler... Tam olarak sıkıştırılmadıkları için, fırçanızı pana sert şekilde bastırmamanız gerekiyor. Zaten, böyle bir şeye gerek yok; farlar kolayca hem parmağa hem fırçaya geliyorlar. Bence en kolay parmakla uygulanıyorlar ve fırçayı ıslatarak da son derece metalik ve opak sonuç veriyorlar. Yapıları oldukça ince, buna rağmen matlarla karıştırılırken renkleri solup gitmiyor. Blood Moon bence paletin en güzel farlarından biri, tam bir bakır ve benim sevdiğim gibi sim içermiyor. Özellikle farı aldıktan sonra fırçayı ıslatırsanız muhteşem bir metalik efekt alabiliyorsunuz. Nefertiti, sarı altın renginde ince simler barındıran bir far; yapısı diğer ışıltılı formüllere göre daha kuru ve ince olduğu için yine ıslak fırça ile kullanmak ya da üst üste uygulamak daha iyi sonuç veriyor. Royal, Cashmere ve Turkish Delight sim içermeyen ve çok yumuşak yapılı farlar, oldukça pigmentliler ve kolay uygulanıyorlar. Retrograde ise, minik simler içeriyor ve yapısı yine yumuşacık. Düğün makyajlarımda en çok kullandığım renklerden biriydi, çok zarif bir pembe ve göz kapağında amethyst ile birlikte çok güzel duruyor. 

Huda Beauty Desert Dusk

Celestial, Twilight ve Angelic Desert Dusk paletin topper olarak kullanıma sunulmuş duo chromatik farları... Bu farlar tek başlarına transparan yapıdalar, paletteki diğer farların üzerine üst kat olarak kullanılması için formüle edilmişler. Böylece üzerine uyguladığınız rengi maskelemeden, göz kapağına duo chromatik yansımalar veriyorlar. Özellikle twilight oldukça ıslak görünüyor ve makyajınızı bambaşka bir yere taşıyabiliyor. Angelic'in rose-gold yansımasını da çok beğeniyorum. Celestial ise, oldukça sıcak turuncu-altın yansımalı bir far ve açıkçası benim favorim değil. Bu üç far da sim içeriyor. 

Huda Beauty Desert Dusk

Huda Beauty Desert Dusk far paletin glitterı olan Cosmo, içerisinde hem kırmızı hem altın yansımalar bulunan şahane bir sim! Bu glitterı kullanmak için bir glitter primera ihtiyacınız var ya da üzerine yapışacağı bir yüzey oluşturmanız gerekiyor. Eğer uygun şekilde kullanmazsanız, doğal olarak dökülecektir. 

Huda Beauty Desert Dusk
Huda Beauty Desert Dusk

Desert Dusk far paletinin kalıcılığı da oldukça başarılı... Ben bazsız bu farları hiç kullanmadım ama kullandığım bazın normalde çok da başarılı olmadığını düşünürsem, farların performanslarının bu manada da yüksek olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. 


Yüksek performanslı, sizi yarı yolda bırakmayacak, sıcak tonlu ve mor-kırmızı renklerin hakim olduğu bir far paleti istiyorsanız Huda Beauty Desert Dusk aradığınız ürün olabilir. Bu paletle kısa zamanda oldukça iddialı ve geçişli makyajlar yapmak gayet mümkün oluyor. Hiç vakit harcamadan gece makyajları ortaya çıkarmak için şahane olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Bence, günlük makyaja çok uygun bir palet değil ama günlük olarak iddialı renkler kullanmayı sevenler için de biçilmiş kaftan olacaktır. İddialı renklerine rağmen, ben oldukça sade ve doğal bir makyaj da yaptım. Kendi adıma simden hiç hoşlanmadığım için, bu paleti satın almazdım, dolayısı ile deneme şansı verdiği için Zeynuş'uma buradan da çok teşekkür ediyorum. 

Huda Beauty Desert Dusk

Huda Beauty Desert Dusk far paletini ve markanın diğer ürünlerini Sephora mağazalarından ve online sitesinden bulabilirsiniz. 

Sevgilerimle...

4 yorum:

  1. Blana ya, palette hepi topu 1 tane simli far var, diğerleri ne güzel sedefli, saten, yumuşacık; niya harcadın yazının sonunda öyle? Şahsen ağzımın suyu akarak okudum yazıyı; makyajlar ise efsane! Çok güzel paletmiş, inşallah yurtdışında uygun bir fiyatla karşıma çıkmaz :))))) Ellerine sağlık bebişim, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak ama sedeflilerin bazılarında da minnoş simler var, ben istemiyorum onları asgajgdhfga. Gerçekten çok güzel palet, asla hakkını yememek lazım.
      Makyajları beğenmene ise, çok çok sevindim. Çok teşekkür ederim, kocaman kocaman öpüyorum <3

      Sil
  2. Emeğiniz için teşekkürler, güzel bir yazı olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğunuz için ben teşekkür ederim, sevgiler <3

      Sil